AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar I antall minutter? Og pendler du med bil eller kollektivt? Hva er maksimal tid du hadde godtatt å pendle hver dag? Anonymkode: 0a729...0c8
Stjertmeis Skrevet 3. januar #2 Skrevet 3. januar Har 45 min med bil hver vei i dag, men drar inn til kontoret kun 2-3 dager i uka. Tidligere hadde jeg 20 min i bil hver vei (alternativt 45-50 min med bil og buss). For min del er 45-60 min hver vei maks, og det må være mulighet for hjemmekontor minst 2 dager i uka.
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Skrevet 3. januar De fleste dager 0 - jobber hjemmefra. 5 minutter med bil eller 15 min gange om jeg drar inn på kontoret. Men jobber en del på andre lokasjoner. Så andre dager/uker krever reisen noen timer. Kunne aldri godtatt en jobb der jeg ikke hadde hjemmekontor de fleste dager. Anonymkode: 3bb8a...3ad
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar Kollektiv, 50 - 60 minutter pr vei. Synest det er nok reisevei ja. Går 2 timer bort i kun reise, er det forsinkelser blir det lenger. Har heldigvis litt hjemmekontor. Anonymkode: 21f84...66a
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar 10 min en vei når jeg går. Perfekt start på dagen, får kroppen igang og frisk luft. Anonymkode: 93148...63a
Gjest Queen19 Skrevet 3. januar #6 Skrevet 3. januar Da jeg først startet å jobbe 100%, hadde jeg 90 minutter én vei med kollektiv. Nå har jeg 30 minutter med kollektiv én vei, og det er også maks for meg.
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Skrevet 3. januar Med buss brukte jeg 1 time og 15 minutter til jobb, og 1 time og 50 minutter hjem. Inkludert ventetid mellom busser. Så kuttet de ene bussen, og hjemreisen tok da 2 timer og 45 minutter. Da kjøpte jeg bil, nå bruker jeg ca. 40 minutter dør til dør. Distansen er den samme nå som før - 38 km. Så min grense går tydeligvis et sted mellom to og tre timer den ene veien. Anonymkode: 2a739...236
AnonymBruker Skrevet 3. januar #8 Skrevet 3. januar Går til og fra bussen 10 min hver vei. Så alt i alt 2 timer og 50 minutter pr dag. Som oftest er det enda mer forsinkelser enn vanlig og da blir det jo mer. Anonymkode: cba2e...b21
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Skrevet 3. januar 45 min med bil en vei Sønnen 35 min en vei Datter 65min en vei Her vi bor pendler de fleste 30 til 80 min en vei til jobb Anonymkode: aac12...191
SPOCA Skrevet 3. januar #10 Skrevet 3. januar Ca 7 minutter, jeg går til jobb. Tidligere brukte jeg mellom 45 minutter- 1 1/2 time til jobb én vei. Jeg syntes det var bortkastet tid, og fikk jobb ved siden av her jeg bor i stedet for.
AnonymBruker Skrevet 3. januar #11 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): I antall minutter? Og pendler du med bil eller kollektivt? Hva er maksimal tid du hadde godtatt å pendle hver dag? Anonymkode: 0a729...0c8 10-12 minutter med bil pr i dag. Maks tid jeg hadde godtatt er 30 minutter. Anonymkode: f80ab...da7 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #12 Skrevet 3. januar 15 min med bil. Bor sentralt i Oslo og pendler utover så unngår rushtrafikk. Har ikke mulighet til å pendle mye mer enn 20 min pga henting og levering. Anonymkode: 0a98c...a05
AnonymBruker Skrevet 3. januar #13 Skrevet 3. januar 2 timer og 30 minutter hver vei, så 5 timer pr dag. Kjører bil. Veldig slitsomt. Anonymkode: 827aa...565
AnonymBruker Skrevet 3. januar #15 Skrevet 3. januar Ene jobben 2 minutter i bil. Dersom jeg går bruker jeg 10 minutter på jobb og en halv evighet hjem - er kun oppoverbakke hjem, jeg er lat så derfor ender jeg med å kjøre 🙈 Andre jobben bruker jeg 15 - 20 minutter i bil. Kan ikke bruke kollektiv, går ca én buss om dagen hver vei, og den passer selvsagt ikke med hverken start eller slutt tidspunkt for jobben 🙄 Hadde ikke orka noe lengre reisevei til jobb. Er helt vanlig her jeg bor å bruke både én og to timer for å komme seg på jobb, men å kjøre så langt i all slags vær og føre er ikke for meg! Jeg sliter nok med mine 2 mil altså 🙄 Anonymkode: 348d2...317
AnonymBruker Skrevet 3. januar #16 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Med buss brukte jeg 1 time og 15 minutter til jobb, og 1 time og 50 minutter hjem. Inkludert ventetid mellom busser. Så kuttet de ene bussen, og hjemreisen tok da 2 timer og 45 minutter. Da kjøpte jeg bil, nå bruker jeg ca. 40 minutter dør til dør. Distansen er den samme nå som før - 38 km. Så min grense går tydeligvis et sted mellom to og tre timer den ene veien. Anonymkode: 2a739...236 Oi, hvor lenge holdt du ut så lang pendling? Anonymkode: 0a729...0c8
AnonymBruker Skrevet 3. januar #17 Skrevet 3. januar Hvis jeg skal på hovedkontoret ( minst 2 dager i uka)bruker jeg 20 min i bil fra dør til dør, evt 35 min med elsykkel på sommeren Det andre kontoret går jeg til på 9 min nedover og 11 min hjem. Anonymkode: 76d53...2d8
AnonymBruker Skrevet 3. januar #18 Skrevet 3. januar 20 minutter med bil, 25 om det er dårlig vær eller uggent føre. Vil ikke kalle det «pendling», det er arbeidsveien min. Perfekt avstand for å tune seg inn før jobb og tune seg ut etter jobb. Kan ta buss, gjør det om det er ekstremt dårlig føre. Da tar det 30 minutter en vei, pluss 5 min gåing til og fra bussholdeplassen. Anonymkode: 9f8ca...1e7
AnonymBruker Skrevet 3. januar #19 Skrevet 3. januar 1,5 time hver vei. Samme tid uansett om jeg kjører eller tar kollektiv. Kjører jeg er der den forbanna køen fra Asker innover mot Oslo. Tar jeg kollektiv så er det 2 busser og 1 tog samt gå 1,5 km. Det er langt over tålegrensa. Jobben flyttet så da ble det sånn. Ser meg etter en annen jobb nærmere nå. Anonymkode: 4c8fd...214
AnonymBruker Skrevet 3. januar #20 Skrevet 3. januar Tidligere brukte jeg 1 time på gode dager, opp mot 1,5 time når ting ikke klaffet. Tok kollektivtransport, som var raskere enn å kjøre bil. Holdt på med det i 7 år, så ble jeg lei. Eller, jeg fikk barn og da hadde det ikke gått opp. Nå bor jeg 6 min unna jobb med bil, tar under 20 min å sykle på fine dager. Mye bedre Anonymkode: 00c20...203
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå