Fighter83 Skrevet 3. januar #42 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Anonymkode: 00f34...f3d YES!
Runnah Skrevet 4. januar #43 Skrevet 4. januar Ikke rart at datingmarkedet er så ødelagt som det er. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #45 Skrevet 4. januar Jdz skrev (7 timer siden): Utrolig mye nedlatende karakteristikker her. Ikke min type er selvsagt greit, men ser ut som ei rotte? Skjerp dere folkens… Personlig synes jeg han var kjekk. Er egentlig ikke interessert i menn på den måten, men her kunne jeg gjort et unntak 😁 Å beskrive menn som at de har gnager utseende har blitt en greie. Mange kvinner tiltrekkes av menn med dette gnager utseende. Kan si meg enige om at mange er ganske nedlatende her. Men rotte/gnager beskrivelsen er ikke nødvendigvis så negativ i seg selv. Anonymkode: cf7a1...01a 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #46 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hot ja. Hadde latt han rundpule meg… Anonymkode: 13150...c14 Han ser ikke ut som en mann som "rundpuler"... Alt for feminin og puslete. Godt at vi har forskjellig smak da. Anonymkode: ff825...f20
AnonymBruker Skrevet 4. januar #47 Skrevet 4. januar Runnah skrev (21 minutter siden): Ikke rart at datingmarkedet er så ødelagt som det er. Det er jo flere som liker ham. Hvis alle skulle likt han hadde han jo druknet i damer og aldri fått fred. Anonymkode: 6f27b...834
AnonymBruker Skrevet 4. januar #48 Skrevet 4. januar Ikke noe galt med denne mannen sitt utseende men han er ikke kjekk for meg personlig. Jeg tiltrekkes andre menn. Anonymkode: cf7a1...01a
AnonymBruker Skrevet 4. januar #49 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Anonymkode: 00f34...f3d Nei. Eller, det er jo ikke noe feil med ham, men jeg hadde nok ikke titta to ganger på ham. Anonymkode: b046c...74f
AnonymBruker Skrevet 4. januar #50 Skrevet 4. januar Runnah skrev (30 minutter siden): Ikke rart at datingmarkedet er så ødelagt som det er. Hva mener du? Anonymkode: b046c...74f
seriousgirl Skrevet 4. januar #51 Skrevet 4. januar Etter å ha sett "Virgin River", ja, superhot. Men det kan også være litt farget av hans fine og hotte personlighet i serien🤭
Runnah Skrevet 4. januar #53 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva mener du? Anonymkode: b046c...74f Hvis han ikke er kjekk nok, så vil det si at det er svært, svært få menn som er det. Ikke at det er noe nytt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar #54 Skrevet 4. januar Runnah skrev (37 minutter siden): Hvis han ikke er kjekk nok, så vil det si at det er svært, svært få menn som er det. Ikke at det er noe nytt. Nei. Det vil si at det er svært, svært mange ulike menn kvinner syntes er kjekke. Jeg er helt sikker på at flere av mine venninner aldri ville snudd seg etter mannen min, som jeg syntes er en deilig mann. Samme som at jeg over hode ikke finner alle mennene til venninnene mine attraktive. Jeg går ut i fra at du ikke er blind? Sett av en Lørdag, kom deg til et sted det er mange mennesker og se nøye på alle parene du ser i løpet av dagen. Så vil du selv få beviset på at «alle typer» er kjekke i den rettes øyne. Anonymkode: 29d3f...584 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #55 Skrevet 4. januar En normal mann som ser veldig hyggelig ut, ville gjerne hatt han som en venn. Anonymkode: 23c57...ff1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #56 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Anonymkode: 00f34...f3d Ja. Litt min type. Er ikke den som liker prototypen med klæsh blå øyne og øynebrynene opphevet. Jeg faller for manneansikt, og øynene er veldig viktig. Liker små mørke øyne på menn best. Eller en form der øynene går nedover på siden☺️ Anonymkode: 50234...598
AnonymBruker Skrevet 4. januar #57 Skrevet 4. januar Nei,han der ville jeg ikke blitt tilttrukket av..for feminin. Anonymkode: 31ad6...91b
AnonymBruker Skrevet 4. januar #58 Skrevet 4. januar Runnah skrev (7 timer siden): Hvis han ikke er kjekk nok, så vil det si at det er svært, svært få menn som er det. Ikke at det er noe nytt. Ja, eller at de fleste kvinner faktisk tiltrekkes av mindre pene menn, fordi de vet at de ikke har sjans på slike menn og automatisk derfor ikke tiltrekkes av det. Jeg tiltrekkes f.eks ikke av modellpene menn, men han i HI her er definitivt min type. Han er på en måte pen han også, men allikevel tydelig mann. Hadde garantert snudd meg på gata etter han, og jeg visste ikke hvem han var fra før. Anonymkode: 43097...69b
AnonymBruker Skrevet 4. januar #59 Skrevet 4. januar Jeg syntes han var kjempesøt ❤️ Anonymkode: 5f9b8...dd3
AnonymBruker Skrevet 4. januar #60 Skrevet 4. januar Han ser relativt kjekk ut, men for gammel for meg. Anonymkode: 5bbe0...018
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå