AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Er nødt til å kjøpe ny seng/madrass, men økonomien er dessverre dårlig for tiden. Håper derfor dra nytte av januarsalget. Ønsker en som er 150x200 cm stor og komfortabel, men som helst ikke koster mer enn 5000-8000 kr. Kan strekke meg til 10000 om senga er veldig bra. Ja, vet det er veldig lite. Men ikke alle har råd til Wonderland eller andre dyre senger. Jeg er litt usikker på om jeg trenger myk, medium eller hard madrass, men sover mest på rygg og siden. Er det noen som har tips til gode, billige senger/madrasser? Anonymkode: 9ebef...420
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Skrevet 3. januar Da er det ut og prøveligge de som er i din prisklasse da rett og slett. Jeg har selv kontinentalseng fra Bohus, deres «eget» merke, som jeg kjøpte på salg for drøye 10 år siden. Har vært, og er fortsatt fornøyd med den. Sønn også - med sin. Anonymkode: 66ba9...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Skrevet 3. januar Ja, det er nok lurt. Problemet er bare at butikkene her ikke har alle modellene inne, så det blir litt vanskelig. Forsøker lese brukeranmeldelser, men ikke alle de aktuelle sengene så har det heller. Så føler jeg skyter litt i blinde. Anonymkode: 9ebef...420
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar Har du sett på Jysk? Hadde seng derfra i maaaange år, har den fortsatt på gjesterommet faktisk. Billig og god. Anonymkode: 9301e...775 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du sett på Jysk? Hadde seng derfra i maaaange år, har den fortsatt på gjesterommet faktisk. Billig og god. Anonymkode: 9301e...775 Har sett litt der, ja. Virker som de har flere senger i prisklassen min. Husker du hva modellen du har heter? Anonymkode: 9ebef...420
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Skrevet 3. januar 5-10k er da nye for en god seng? Har en til 3-4k fra IKEA og den er skitgod for ryggen min. Anonymkode: e1639...a16
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Skrevet 3. januar Denne er overraskende god og ser veldig mye dyrere ut enn den er: SÄBÖVIK kontinentalseng, fast/Vissle grå, 160x200 cm - IKEA https://share.google/8igOMjbRPaQXNeZvV Anonymkode: 7b781...449 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar #8 Skrevet 3. januar Har du Ikea i nærheten? Ikea har gode madrasser, de har pocket fjær rammemadrass og memory foam overmadrass 10 cm, kjøp begge og det er en bra seng, jeg har det selv. Anonymkode: 34680...946 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): 5-10k er da nye for en god seng? Har en til 3-4k fra IKEA og den er skitgod for ryggen min. Anonymkode: e1639...a16 hvilken seng er det? Anonymkode: 76cef...3b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå