Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dag24... Jeg har funnet 24 gjenstander, men finner ikke blokka jeg har brukt til å skrive ned underveis hva jeg finner i huset. Sykt bra jobba 🙄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte begynne på nytt med Dag24, men her er det: 

4 oppskrifthefter, 3 gamle ukeblader, 4 gamle handlenett fra Normal er i søpla. 3 klesplagg er solgt, 4 kokebøker skal til bruktbutikk sammen med 4 brettspill og 2 puslespill. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (På 18.2.2026 den 11.07):

Himla bra jobba!

Takk! Lurer faktisk på om jeg skal flytte i løpet av dette året eller neste, da kan jeg nok fortsette ryddechallenge en stund, kan ikke ta med alt dette 😅

Anonymkode: adec3...901

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dag25: 18 garnnøster blir gitt bort til svigermor om et par timer, jeg har solgt 1 genser, 3 tynne underkjoler og 2 adventsduker havner hos Fretex og 1 telysestake skal til bruktbutikk. 

*klapper meg selv på skulder og tror jeg nå har funnet 337 gjenstander som er ute av huset*

Endret av MarianneE
  • Nyttig 2
Skrevet

Dagene tusler avgårde og ting og tang til Dag26 finner jeg litt her og litt der.

Noen som henger med fremdeles?

Skrevet

Jeg har lyst å bli med. Det hjalp at våren banker på… må rydde på loftet…

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

Hvordan gikk det med ryddingen folkens? Her dabbet det litt av og jeg kom aldri i mål. :sjenert:

Det vil si.... Våren og sommeren har jeg brukt til å selge klær. Jeg har jobbet 12 år i klesbutikk og mengden klær, særlig ubrukte, har vært stor. Jeg har ihvertfall fått solgt 20 plagg via facebookgrupper. 

Tror jeg fortsetter der jeg slapp: Dag27 i morgen. 

Endret av MarianneE
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å prøve meg på det i september. Skal planlegge litt . Synes det hører naturlig høsten til å sysle litt hjemme. Men muligens blir det vanskelig å ikke starte før…

Anonymkode: 6f7b9...b51

Skrevet

Har ikke vært med på denne challengen, men har ryddet mye hjemme i løpet av sommeren. Har kastet enormt mye, og gitt bort masse klær til Kirkens Bymisjon. Samboeren, som egentlig er en rotekopp og til tider en liten skrotnisse, har også blitt inspirert og har ryddet i uteboden og sikkert kvittet seg med 20% av innholdet. Vi har en ganske diger tilhenger, og den er fylt til randen av søppel. Det har vært så deilig å få orden og plass i boder, kontoret, soverom og hyller. Er ennå ikke i mål (det blir man vel aldri), så haukeblikket mitt leter stadig etter noe nytt å fjerne. Jeg bar nettopp ut to digre høyttalere som har stått utilkoblet i stua i 10 år, da ingen av oss vet hvordan de skal kobles til (veldig gamle, spesielle kabler), og den ene av dem er sprengt. Man blir rett og slett blind for ting som alltid har stått fremme. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si at denne måten å rydde på er helt tåpelig! Kaste 24 ting en dag bare for å få kastet 24 ting? Også 25 ting neste dag? Har dere prøvd å finne ut hvordan dere kan få en bukt med problemet? Ikke la barna få ting til bursdager/jul, men heller opplevelser?  Melde dere av gavekjøret i slekta i god tid før jul?

Anonymkode: f4318...2c6

AnonymBruker
Skrevet

Synes 30-dagerschallengen er kjempelur! Men jeg personlig teller ikke med ting som er av «søppel» å regne, f. eks to betalte regninger. Det er jo sånn man kaster uansett.

Anonymkode: 98dc2...408

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...