Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sokker uten make vel?

Anonymkode: 6f7b9...b51

Jeg kaller dem herreløse sokker 😂

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går litt i rykk og napp her, men jeg er fortsatt med!

Dag 23: 

Ett par gamle sko jeg fant, 1 ødelagt nøkkelring, 12 lys jeg skal donere til et resurssenter, 4 plastsugerør, 3 stoffbiter, 1 gammel flaske med hudkrem, 1 gammel hårstrikk.

Vanskeligere etterhvert men er mer ting her som må ut 😅

Anonymkode: adec3...901

AnonymBruker
Skrevet

24, har begynt i en gammel bod.

2 ødelagte halloween pynt, jakke med hull i som jeg skulle fikse en gang, 6 gamle ukeblader, 4 små kartonger, ett par knekte ski, gammel lader, juletrelys som ikke fungerer, 3 hagelykter som skal gis bort, et vinglass med hakk i, 5 gamle batterier. 

• Liker 1
Skrevet

Dag….vet ikke:

Lagt ut noe til salg på Finn, noe skal gis bort.

Kastet ting i kjøleskapet

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2026 den 22.44):

Sokker uten make vel?

Anonymkode: 6f7b9...b51

Og hvorfor kaster du så mange? Går fint an å bruke to umake sokker,det gjør jeg stadig vekk. 

Anonymkode: fecd5...7e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Og hvorfor kaster du så mange? Går fint an å bruke to umake sokker,det gjør jeg stadig vekk. 

Anonymkode: fecd5...7e3

Du siterer feil bruker, om du leser videre ser du noen grunner, og ellers får vi være enige om at you do you og så gjør jeg det jeg vil med våre ting som ligger ubrukt 🙂

• Liker 4
Skrevet (endret)

Dag22: 13 klesplagg til bruktbutikken, 2 klesplagg solgt, 4 ubrukte kosmetikkprodukter gitt bort til venninne, 3 tekstiler i Fretexposen.

Totalt: 265 gjenstander 

Endret av MarianneE
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (54 minutter siden):

Dag22: 13 klesplagg til bruktbutikken, 2 klesplagg solgt, 4 ubrukte kosmetikkprodukter gitt bort til venninne, 3 tekstiler i Fretexposen.

Totalt: 265 gjenstander 

Bra jobba 😃 jeg finner litt sånt når jeg leter iherdig, samler det sammen over 2-3 dager til jeg når 25. Jeg har garantert mange ting jeg ikke trenger, som ikke røk på noen av de første rundene, men som kanskje smeller i neste. Feks telysholdere jeg ikke bruker og egentlig er litt lei, men de har jo stått der i mange år osv 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra jobba 😃 jeg finner litt sånt Feks telysholdere jeg ikke bruker og egentlig er litt lei, men de har jo stått der i mange år osv 😅

De har jeg opptil flere av. Jeg sliter med kokebøker. Jeg har mange (forrige rydderunde kvittet jeg meg med 21 stykker) jeg aldri bruker, men jeg klarer liksom ikke å kvitte meg med dem allikevel. Hver gang jeg ser i dem tenker jeg at dette kan jeg jo lage til uka osv men det blir liksom ikke noe ut av det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
MarianneE skrev (22 timer siden):

De har jeg opptil flere av. Jeg sliter med kokebøker. Jeg har mange (forrige rydderunde kvittet jeg meg med 21 stykker) jeg aldri bruker, men jeg klarer liksom ikke å kvitte meg med dem allikevel. Hver gang jeg ser i dem tenker jeg at dette kan jeg jo lage til uka osv men det blir liksom ikke noe ut av det. 

Skjønner veldig godt hva du mener, det minner meg på at jeg ikke har kommet til organisering og rydding i bøker enda.. jeg kjenner meg igjen  i "får sikkert bruk for, kan gjøre det og det, kan sette det der eller der" tankegangen, slik har mange ting blitt igjen her. 

Skrevet

For å lette litt på senere rydding: Noterer dere ned på en klistrelapp, som dere fester på de ulike kosmetikk-produktene deres, hvilken måned og år dere åpnet dem? Sånn at det blir lettere å vite når man absolutt bør kaste dem, med tanke på holdbarhet?

Skrevet
Mrs. Random Nick skrev (1 minutt siden):

For å lette litt på senere rydding: Noterer dere ned på en klistrelapp, som dere fester på de ulike kosmetikk-produktene deres, hvilken måned og år dere åpnet dem? Sånn at det blir lettere å vite når man absolutt bør kaste dem, med tanke på holdbarhet?

Nei men god ide, har sikkert smurt ting i ansiktet som er så gammelt at det sikkert er radioaktiv 🙈

• Liker 1
Skrevet

Dag23: Ryddet i kjøleskapet og tok ut alt med dårlig dato/ pålegg som begynte å lukte funky/ åpnede små dressingposer osv. Det magiske tallet fra kjøleskapet ble 13! Og sammen med 10 oppskriftshefter så endte 23 gjenstander i søpla.

Totalt 288 herfra! 

• Liker 1
Skrevet

Nei.... Skal jeg gå de kokebøkene nærmere i sømmene da tro? Virkelig vurdere nøye om jeg trenger alle

• Nyttig 1
Skrevet
MarianneE skrev (1 minutt siden):

Nei.... Skal jeg gå de kokebøkene nærmere i sømmene da tro? Virkelig vurdere nøye om jeg trenger alle

Dette ble nevnt tidligere i tråden, da tok jeg tak i mine for å starte, jeg bladde gjennom alle og tok bilde eller skrev ned de oppskriftene jeg likte eller ville lage, samlet da 5 bøker i en notatblokk 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dette ble nevnt tidligere i tråden, da tok jeg tak i mine for å starte, jeg bladde gjennom alle og tok bilde eller skrev ned de oppskriftene jeg likte eller ville lage, samlet da 5 bøker i en notatblokk 😊

Det er en god idé, men jeg har så mye oppskrifter skrevet ned  og screenshots at jeg tror jeg bare gjør det hardt og brutalt og kvitter meg med bøkene. Nedskrevet oppskrifter i bøker jeg aldri bruker allikevel har jeg nok av.

Uansett, bra tips til rette person. 

Skrevet
MarianneE skrev (2 minutter siden):

Det er en god idé, men jeg har så mye oppskrifter skrevet ned  og screenshots at jeg tror jeg bare gjør det hardt og brutalt og kvitter meg med bøkene. Nedskrevet oppskrifter i bøker jeg aldri bruker allikevel har jeg nok av.

Takk for tips, skal jammen meg gå gjennom kokebøkene mine idag :) hilsen voksen dame, som har myyyye ting og tang å ta av :) 

Anonymkode: 3302c...882

• Hjerte 1
Skrevet
MarianneE skrev (4 minutter siden):

Ja da er neste skritt å kvitte seg med de, jeg ble kvitt mange etter å ha skrevet ned alt, jeg innså at jeg har kanskje 20 oppskrifter jeg lager fast og har gjort i mange år (dessert, middag, snacks), det er det som går igjen, de andre 300 ble aldri prøvd så jeg tok det beste fra bøkene og sendte de videre. Du høres ut som gjorde det samme bare at du beholdt bøkene litt til 😊

AnonymBruker
Skrevet

Dag 25, fant et gammelt service fra da jeg bodde på hybel..! Siden det var både slitt og litt knust gikk hele i boss, 14 deler. Til bruktbutikken gikk: svømmebriller og svømmeføtter, 2 thermokopper, et par rollerblades, smykkeskrin, et armband, sølvfarget dekke til frontrute, 2 potter, 1 vase. 

Puh 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...