AnonymBruker Skrevet i går, 14:28 #221 Skrevet i går, 14:28 MarianneE skrev (4 minutter siden): Veldig bra innspill, har og tenkt dette. Jeg veier ting opp mot hverandre slik, ting med historie eller spesiell betydning får foran bruksting/praktiske ting som bare er kjøpt for et behov, sånn ryker mye rart her Anonymkode: adec3...901
AnonymBruker Skrevet i går, 16:22 #222 Skrevet i går, 16:22 Jeg fikk ånden over meg og ryddet i skuffen jeg har mel osv i. Da ble noe kastet. Bonusen er at nå er det ryddig og rent der. Det samme med en annen skuffe på kjøkkenet. Det er godt å få det litt ryddigere etterhvert. Anonymkode: c2d32...190 1
AnonymBruker Skrevet i går, 21:19 #223 Skrevet i går, 21:19 MarianneE skrev (På 23.1.2026 den 14.46): Herregud.... Det var to regninger. Anbefaler deg å lese gjennom tråden og så komme tilbake. Kunne ikke ramle meg inn, bestill container. Anonymkode: f51a7...a73
MarianneE Skrevet 18 timer siden Forfatter #224 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kunne ikke ramle meg inn, bestill container. Anonymkode: f51a7...a73 Til hva?
hjärterdam Skrevet 13 timer siden #225 Skrevet 13 timer siden Flinke dere er, her har det vært en del sykdom, så jeg har falt helt bakpå. Sånn sett glad jeg gikk all in fra start med 31 første dag +++ Skal nok få kommet i mål med rommet til yngste og kjøkkenet (der er det mye rart i skap og skuffer ) nå før helgen er omme. 1
MarianneE Skrevet 11 timer siden Forfatter #226 Skrevet 11 timer siden Dag20; 5 flasker med diverse saus/ olje som gikk ut på dato for... lenge siden. Innholdet er tømt ut og flaskene i søpla. 1 kakering for å stikke ut porsjonskaker. Ligget i skuffen siden... hmm... Mulig før jeg fikk barn. Hun er nå myndig. Kakering og nøtteknekker til bruktbutikken. 13 plastlokk i søpla. Kjekt å ha, så jeg tar vare på 5 stykk. Det var 222 fra meg. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå