Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dag18 i dag, det får bli i ettermiddag. Begynner å bli litt mer vanskelig nå som jeg snart er halvveis. Og mer vanskelig blir det jo flere ting som skal finnes.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (På 3.1.2026 den 15.28):

Jeg har hivd meg på ryddechallenge som går som dette; 

I 30 dager (selv går jeg for 40) skal du kvitte deg med 1 gjenstand for hver dag, men for hver dag skal du øke med en. Dvs: På dag 1 kvitter du deg med en ting. På Dag2 kvitter du deg med to ting, 3 ting på dag3 osv.

Dag1: En gammel avis gikk i søpla. Totalt: 1

Dag2: To gamle, betalte regninger i søpla. Totalt: 3

Dag3: Tre avklipte pristagger som lå på kommoden. Totalt: 6

Dag4 kommer i morgen 

Hvem får regninger i papirformat, de må jo ha ligget der i flere år. Ta alt av gamle kvitteringer, når noe er betalt går det fra å være en regning til å bli en kvittering.

Anonymkode: f51a7...a73

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvem får regninger i papirformat, de må jo ha ligget der i flere år. Ta alt av gamle kvitteringer, når noe er betalt går det fra å være en regning til å bli en kvittering.

Anonymkode: f51a7...a73

Herregud.... Det var to regninger. Anbefaler deg å lese gjennom tråden og så komme tilbake. 

Endret av MarianneE
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Dag18; 2 klistremerkeark som fulgte med kalenderboka. Hva skal jeg med de? Gikk i søpla. 7 utgaver av medlemsbladet GlutenFRI som jeg har tatt vare pga oppskrifter. Aldri brukt. Rett i søpla. Og så... kottet hvor vi b.la har snopboksen. Et par potetgullposer med smårester i, en pose inntørkede acaibær, et par gamle påbegynte sjokolade/ lakris/ skumgodt... I søpla med det.

Totalt 183 gjenstander 

Endret av MarianneE
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2026 den 17.43):

Tok dag 19 og 20 i dag, fortsatte blant annet på den kommoden jeg åpnet og ga opp haha

30 flasker og bokser til pant fra boden, 3 brukte notatbøker, 1 ødelagt nøkkelring, 5 gamle hårstrikker, 10 gamle brukte konvolutter. 

Were on fire her altså 😁

Anonymkode: adec3...901

Jeg henger bakpå pga sykdom, men i dag har jeg tatt dag 21

Fant mitt gamle penal fra ungdomsskolen og hev 12 penner som ikke fungerer, et gammelt viskelær, ett nytt par sko der sålen løsnet, 3 stygge kopper jeg alltid har mislikt, 2 sokker med hull i, 3 bokser etter gamle medisiner.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg henger bakpå pga sykdom, men i dag har jeg tatt dag 21

Fant mitt gamle penal fra ungdomsskolen og hev 12 penner som ikke fungerer, et gammelt viskelær, ett nytt par sko der sålen løsnet, 3 stygge kopper jeg alltid har mislikt, 2 sokker med hull i, 3 bokser etter gamle medisiner.

Fantastisk! 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er fortsatt ikke like systematisk som dere andre, men har i dag ryddet og sortert over 100bøker som skal gis til bruktbutikk eller en lokal barnehage. Tømte også 11 (!) ringpermer med papirer fra studietid mm. 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...