MarianneE Skrevet i går, 10:05 Forfatter #201 Skrevet i går, 10:05 Dag18 i dag, det får bli i ettermiddag. Begynner å bli litt mer vanskelig nå som jeg snart er halvveis. Og mer vanskelig blir det jo flere ting som skal finnes.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:18 #202 Skrevet i går, 10:18 MarianneE skrev (På 3.1.2026 den 15.28): Jeg har hivd meg på ryddechallenge som går som dette; I 30 dager (selv går jeg for 40) skal du kvitte deg med 1 gjenstand for hver dag, men for hver dag skal du øke med en. Dvs: På dag 1 kvitter du deg med en ting. På Dag2 kvitter du deg med to ting, 3 ting på dag3 osv. Dag1: En gammel avis gikk i søpla. Totalt: 1 Dag2: To gamle, betalte regninger i søpla. Totalt: 3 Dag3: Tre avklipte pristagger som lå på kommoden. Totalt: 6 Dag4 kommer i morgen Hvem får regninger i papirformat, de må jo ha ligget der i flere år. Ta alt av gamle kvitteringer, når noe er betalt går det fra å være en regning til å bli en kvittering. Anonymkode: f51a7...a73
MarianneE Skrevet i går, 13:46 Forfatter #203 Skrevet i går, 13:46 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvem får regninger i papirformat, de må jo ha ligget der i flere år. Ta alt av gamle kvitteringer, når noe er betalt går det fra å være en regning til å bli en kvittering. Anonymkode: f51a7...a73 Herregud.... Det var to regninger. Anbefaler deg å lese gjennom tråden og så komme tilbake. Endret i går, 13:47 av MarianneE 1 1
MarianneE Skrevet i går, 19:12 Forfatter #204 Skrevet i går, 19:12 (endret) Dag18; 2 klistremerkeark som fulgte med kalenderboka. Hva skal jeg med de? Gikk i søpla. 7 utgaver av medlemsbladet GlutenFRI som jeg har tatt vare pga oppskrifter. Aldri brukt. Rett i søpla. Og så... kottet hvor vi b.la har snopboksen. Et par potetgullposer med smårester i, en pose inntørkede acaibær, et par gamle påbegynte sjokolade/ lakris/ skumgodt... I søpla med det. Totalt 183 gjenstander Endret i går, 19:13 av MarianneE 1
AnonymBruker Skrevet i går, 19:16 #205 Skrevet i går, 19:16 AnonymBruker skrev (På 20.1.2026 den 17.43): Tok dag 19 og 20 i dag, fortsatte blant annet på den kommoden jeg åpnet og ga opp haha 30 flasker og bokser til pant fra boden, 3 brukte notatbøker, 1 ødelagt nøkkelring, 5 gamle hårstrikker, 10 gamle brukte konvolutter. Were on fire her altså 😁 Anonymkode: adec3...901 Jeg henger bakpå pga sykdom, men i dag har jeg tatt dag 21 Fant mitt gamle penal fra ungdomsskolen og hev 12 penner som ikke fungerer, et gammelt viskelær, ett nytt par sko der sålen løsnet, 3 stygge kopper jeg alltid har mislikt, 2 sokker med hull i, 3 bokser etter gamle medisiner. Anonymkode: adec3...901 1
MarianneE Skrevet i går, 19:18 Forfatter #206 Skrevet i går, 19:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg henger bakpå pga sykdom, men i dag har jeg tatt dag 21 Fant mitt gamle penal fra ungdomsskolen og hev 12 penner som ikke fungerer, et gammelt viskelær, ett nytt par sko der sålen løsnet, 3 stygge kopper jeg alltid har mislikt, 2 sokker med hull i, 3 bokser etter gamle medisiner. Anonymkode: adec3...901 Fantastisk! 1
-venter- Skrevet i går, 20:34 #207 Skrevet i går, 20:34 Jeg er fortsatt ikke like systematisk som dere andre, men har i dag ryddet og sortert over 100bøker som skal gis til bruktbutikk eller en lokal barnehage. Tømte også 11 (!) ringpermer med papirer fra studietid mm. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå