MarianneE Skrevet søndag kl. 18:02 Forfatter #141 Skrevet søndag kl. 18:02 Dere gjør en fabelaktig jobb!! Kommer sterkere tilbake i morgen 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:07 #142 Skrevet søndag kl. 18:07 Jeg har skrevet om 1-5 januar allerede så her er dagene etter: 6.januar: Gamle proteinpulver, shaker og kreatin, 4 ting. 7.januar: Kjoler, vest, bukser, bh’er kleshengere jeg ikke liker 61 ting. 8.januar: Wokpanne, kniver, pizzaspade og annet kjøkkenutstyr, 34 ting. 9.januar: Potteplanter som ikke trives, 3 ting. 10.januar: glattetang, hårføner, lampe, ladere og annet småelektrisk som ikke brukes, 9 ting. 11:januar: Sminke, hårklyper, strikk og diverse baderomsgreier, 38 ting. Det begynner å bli en del allerede dette. Jeg har flere steder jeg gleder meg til å ta tak i, verktøykassa, samlingen med bager, ryggsekker og vesker, skoskapet, hattehylla og skuffen med skjerf, luer og hansker spesielt. Jeg kaster ikke noe med funksjon så da blir det lett liggende lenger enn nødvendig som kjekt å ha. Anonymkode: b213a...d2a 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:28 #143 Skrevet søndag kl. 18:28 Dag 11: et salg på finn, samt (minst) 10 klesplagg til fordelt på loppepose og tekstilavfallspose 🎉 Anonymkode: 57a8f...308 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:25 #145 Skrevet i går, 13:25 Nå blir det nok kommentarer på at jeg er en rotekopp siden jeg pantet to poser med flasker i dag. Men samme det,det er uansett godt å bli kvitt det. Anonymkode: c2d32...190 2
MarianneE Skrevet i går, 13:30 Forfatter #146 Skrevet i går, 13:30 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå blir det nok kommentarer på at jeg er en rotekopp siden jeg pantet to poser med flasker i dag. Men samme det,det er uansett godt å bli kvitt det. Anonymkode: c2d32...190 Pantet 5 poser forrige uke så no judgement herfra! 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:39 #147 Skrevet i går, 13:39 MarianneE skrev (7 timer siden): 🐢 Du imponerer ❤️ Takk for det. Det er flere som gjør større ting enn meg i tråden, så jeg synes alle fortjener ros! Til nå har jeg tatt mest småting som krever lite energi av meg. Jeg har mye å ta av fordi det har gått flere år hvor jeg ikke har fått gjort mer enn minste minimum hjemme, og knapt det i lange perioder. Ironisk at det er blitt slik siden jeg egentlig liker å ha tellekanter i skap. Det viktigste jeg kjenner på nå er at jeg i det minste er kommet litt i gang. I går var en dag med veldig lite energi, så da ble det egentlig ikke kastet mer enn 3 kvitteringer 😄 Gikk gjennom et par skuffer, men der var det ikke noe å kaste, faktisk. Jeg begynner på det letteste... Det viktigste er at jeg er kommet i gang, og at selv om det vil ta tid, så skjer det noe, uansett hvor lite. Vasket en dyne i går, da. Og har begynt å tømme litt i fryseren, så det ble god mat og god dessert av å rydde litt der 😄 Har ikke kommet i gang enda i dag, men har ordnet noe som skal ut av huset, har en plan for noe annet som også skal ut og noen få ting som skal kastes. Kommer tilbake med det i kveld, tenker jeg. Jeg blir i hvert fall inspirert av å lese hva alle dere andre gjør! ❤️ Anonymkode: 1176a...91a 2
MarianneE Skrevet 23 timer siden Forfatter #148 Skrevet 23 timer siden Dag11: Jeg er ustrukturert om dagen så det har blitt litt mer fra badet, litt mer bokhylle: 5 vareprøver fra Kiels og en gammel munnskyll fra badet. 4 bøker og en gammel ikeakatalog. Bøkene går i Odaesken til bruktbutikken, resten i søpla. Totalt er jeg nå oppe i 66 gjenstander. 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #149 Skrevet 16 timer siden Litt tregt her i dag, har måttet gjøre en del andre ting, men kvittet meg med en stor pose med 8 ting i i dag. Tre kvitteringer i går, 209 tilsammen. Satser på litt mer i morgen. Anonymkode: 1176a...91a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå