AnonymBruker Skrevet 3. januar #41 Skrevet 3. januar ..og så for å starte: Dag 1 - 3 (siden jeg vil følge datoen 😅) er godt dekka av at jeg hjalp ene barnet å rydde på rommet sitt i dag. Minst 5 ting i søpla, 3 til finn og 3 til loppeesken som venter på neste loppemarked i nærmiljøet. Anonymkode: 57a8f...308 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar #42 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Asså… dette er jo søppel som allerede burde vært kasta med det samme? Skjønner du går for førti dager, du har litt å stri med. 😅 Lykke til! Anonymkode: 3040d...3e3 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du virkelig så mye søppel liggende at du må ha en konkurranse for å få det kastet? Anonymkode: 016b2...710 Slutt å være surmaga nå da. Herlighet. Synes dette var et fint forslag jeg @MarianneE! Noe jeg definitivt kan følge og dra inspirasjon fra. Alle har jo et eller annet liggende som de kan (og kanskje bør!) kvitte seg med. Anonymkode: f8acc...e2d 7
MarianneE Skrevet 3. januar Forfatter #43 Skrevet 3. januar Mens dere diskuterer videre om jeg vasser i søppel eller ikke (litt satt på spissen der) så har jeg funnet frem 4 nummer av et ukeblad som jeg skal gi til min mor i morgen. 7 1 1
Puppenlun Skrevet 3. januar #44 Skrevet 3. januar jukkapalme skrev (2 timer siden): Har husdyrene dine hobbyer? Sorry, måtte bare Haha! Han her spiser sko, ledninger og hundeseler.. så jo da hobby har han, og det er litt vondt å kaste en sele, som jeg kan bruke som reservedeler på neste.. men det begrenser seg hvor mange reservedeler jeg/han trenger😂😂 I dag fikk jeg faktisk kastet 31 ting, hårstrikker, ansiktsmasker, Foundationer, neglelakker, kopper, spill, ledninger.. så jeg synes ts har startet noe bra for min del, som er en rotekopp, men jeg vasser ikke rundt i møkk.. det er ryddig på overflaten..😂 men broren min er sånn som "bare stikk på soverommet mitt så ligger den til høyre i klesskapet" om jeg skulle ha lånt noe.. sånn ønsker jeg å få det også, men da må jeg kaste 20% og det tar tid når en ser en verdi i alt. 4 1 1
Gjest Gentleman59 Skrevet 3. januar #45 Skrevet 3. januar MarianneE skrev (8 timer siden): Jeg har hivd meg på ryddechallenge som går som dette; I 30 dager (selv går jeg for 40) skal du kvitte deg med 1 gjenstand for hver dag, men for hver dag skal du øke med en. Dvs: På dag 1 kvitter du deg med en ting. På Dag2 kvitter du deg med to ting, 3 ting på dag3 osv. Dag1: En gammel avis gikk i søpla. Totalt: 1 Dag2: To gamle, betalte regninger i søpla. Totalt: 3 Dag3: Tre avklipte pristagger som lå på kommoden. Totalt: 6 Dag4 kommer i morgen M66, dette kaller du å rydde?: Dag1: En gammel avis gikk i søpla. Totalt: 1 Dag2: To gamle, betalte regninger i søpla. Totalt: 3 Dag3: Tre avklipte pristagger som lå på kommoden. Totalt: 6 Du sier du skal kaste en gjenstand daglig og øke, ingen ting av det du har kvittet deg med er gjenstander. Ta et skap: Tøm det og kast alt du ikke har brukt på 6 måneder. Fortsett til neste skap og til neste rom og til boden og så videre. Lei en container til søppel.
hjärterdam Skrevet 3. januar #46 Skrevet 3. januar Jeg har en plan om å begynne i morgen, starter i motsatt ende av deg med 31 ting 1 januar, 30 den 2 osv, så har lite jobb å gjøre i morgen for å komme ajour med tre dager, men tenker det skal gå helt fint om jeg kikker innom et vaskerom som har blitt til oppbevaringsrom og rommene til de der barna 😅😆 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #47 Skrevet 3. januar Det var VELDIG god ide! Jeg skal gjøre det her hjemme å, kanskje få solgt unna noe i stedet for å kaste også. Anonymkode: 695b4...48e 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar #48 Skrevet 4. januar Puppenlun skrev (5 timer siden): Nice! Bra initiativ! Jeg starter i morgen! Jeg har i tillegg meldt meg på rydde Challenge til ryddemagi, og gleder meg til å begynne 12.1 👍🏻 jeg har en enebolig, ei hytte og en fritidsbolig, så det blir en del saker når alt var kjøpt ferdig møblert(unntatt huset) men har jeg bodd i 20 år med mann,barn og husdyr som alle har sine hobbyer😂 Men jeg tror jeg vil lage meg et kart med tall fra 1-40 å krysse ut et tall hver dag. I dag har jeg kastet tre gamle brettspill og et kaffeservice Ah, velge tall selv høres riktig ut for meg i denne runden. I dag krysser jeg av rute 17. Jeg har ryddet i sminkeskuffen og kastet endel derfra + sagt hadet til noen utslitte klesplagg. Anonymkode: 5f0d0...986 4
MiniMjau Skrevet 4. januar #49 Skrevet 4. januar Et supert prosjekt. Hsr gjort den selv. Det starter lett, men blir utfordrende når du kommer opp mot 20....men veldig nyttig.!! Og ikke bare søppel såklart, det er ting som kan kastes, selges eller doneres. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar #50 Skrevet 4. januar Jeg har samme startet den samme utfordringen 1 januar. 1.januar ostehøvel (hadde 2, brukte 1) 2.januar 2 puslespill 3.januar 1 par sko og 2 bukser (som jeg måtte innse aldri kommer til å bli reparert). 4.januar 4kjøkkenglass Anonymkode: 27ca6...0bf 3 2 2
MarianneE Skrevet 4. januar Forfatter #51 Skrevet 4. januar MiniMjau skrev (1 time siden): Et supert prosjekt. Hsr gjort den selv. Det starter lett, men blir utfordrende når du kommer opp mot 20....men veldig nyttig.!! Og ikke bare søppel såklart, det er ting som kan kastes, selges eller doneres. Lykke til! Ja, selvfølgelig doneres og evt selges. Å kvitte seg med noe er ikke nødvendigvis å kaste. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har samme startet den samme utfordringen 1 januar. 1.januar ostehøvel (hadde 2, brukte 1) 2.januar 2 puslespill 3.januar 1 par sko og 2 bukser (som jeg måtte innse aldri kommer til å bli reparert). 4.januar 4kjøkkenglass Anonymkode: 27ca6...0bf 👏👏👏👏 2
Frk vestibulitt Skrevet 4. januar #52 Skrevet 4. januar Med på denne også! Så bra iniativ Marianne Veldig motivert for å få mindre ting i huset så det blir lettere å ha system og holde rent. Når en tenker over hvor sinnsykt mye en har i huset er ikke 840 ting så mye. I dag har jeg tenkt å gå gjennom gamle ledninger/ladere. De fleste starter med å kaste "søppel" en har liggende fordi det er det mest åpenbare/letteste å bli kvitt så blir det vanskeligere utover ukene. 3 2
MarianneE Skrevet 4. januar Forfatter #53 Skrevet 4. januar Dag4: 4 utgaver av et ukeblad gies bort til mamma i ettermiddag. Totalt: 10 gjenstander 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar #54 Skrevet 4. januar MarianneE skrev (53 minutter siden): Dag4: 4 utgaver av et ukeblad gies bort til mamma i ettermiddag. Totalt: 10 gjenstander Nå er du godt i gang Er du åpen for at vi som gjør lignende challenge, f.eks. krysser av rute med tall som passer dagen, eller teller ned istedet for opp er med i tråden her? Eller synes du vi skal starte egen tråd? Anonymkode: 5f0d0...986 1
MarianneE Skrevet 4. januar Forfatter #55 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nå er du godt i gang Er du åpen for at vi som gjør lignende challenge, f.eks. krysser av rute med tall som passer dagen, eller teller ned istedet for opp er med i tråden her? Eller synes du vi skal starte egen tråd? Anonymkode: 5f0d0...986 Vil du være med så heng på, som det heter! 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar #56 Skrevet 4. januar Jeg ler! Ts: jeg skal i gang med ryddechallenge, hvem er med! *jævlig bra initiativ og jeg ble inspirert til å bli med* Men her kommer den gjengse kg bruker og omtrent går av banen "hæ har du så mye søppel liggende, feiler det deg noe, er du syk, er du en horder, hva er feil, du skulle gjort sånn og sånn, jeg fatter ikke at folk som deg får gå løs" 😂😂😂 Som sagt jeg er med. Dag 1. Kastet en metallpynt som fallt i gulvet og ble ødelagt og har ventet på at jeg finner en måte å fikse den på. Det har jeg ikke funnet så nå er den ute av mitt liv. Anonymkode: adec3...901 6 1 3
Debbie M Skrevet 4. januar #57 Skrevet 4. januar Forfriskende TS 💫 Jeg er med! Jeg skal finne 10 ting i løpet av dagen så er jeg a jour i forhold til kalenderen 🤓 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar #58 Skrevet 4. januar Debbie M skrev (3 minutter siden): Forfriskende TS 💫 Jeg er med! Jeg skal finne 10 ting i løpet av dagen så er jeg a jour i forhold til kalenderen 🤓 Tror jeg heller gjør som deg, kasta den metalldingsen og finner nok 9 til uten å prøve for hardt 😂😎 Anonymkode: adec3...901 3
MarianneE Skrevet 4. januar Forfatter #59 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg ler! Ts: jeg skal i gang med ryddechallenge, hvem er med! *jævlig bra initiativ og jeg ble inspirert til å bli med* Men her kommer den gjengse kg bruker og omtrent går av banen "hæ har du så mye søppel liggende, feiler det deg noe, er du syk, er du en horder, hva er feil, du skulle gjort sånn og sånn, jeg fatter ikke at folk som deg får gå løs" 😂😂😂 Som sagt jeg er med. Dag 1. Kastet en metallpynt som fallt i gulvet og ble ødelagt og har ventet på at jeg finner en måte å fikse den på. Det har jeg ikke funnet så nå er den ute av mitt liv. Anonymkode: adec3...901 Ja, jeg regnet ikke med å få all den responsen for å si det sånn 😅 Bra start på deg! 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar #60 Skrevet 4. januar MarianneE skrev (4 minutter siden): Ja, jeg regnet ikke med å få all den responsen for å si det sånn 😅 Bra start på deg! Jeg har selv vært på kg noen år og sett denne utfordringen før, men ikke sett at det har kommet så mye respons som dette før, heldige deg 😂 Jeg fant 10 ting til sammen, så jeg blir med fra start på en måte, skal jeg bare skrive alle fra dag 4 og fortsette riktig fremover? 😄 Anonymkode: adec3...901
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå