AnonymBruker Skrevet 3. januar #21 Skrevet 3. januar Når sex ikke gir noen verdens ting. Er det bare å la være. Ikke er det godt. Anonymkode: 36e7c...88c
Soft mann Skrevet 3. januar #22 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Må gå flere timer. Er 55 og har alltid vært sånn. Anonymkode: c6095...41f Heldig eg og damen da. Hun trenger bare 15-20 min så er hun klar for stimulering av klitoris igjen. Men hun kan få andre typer orgasme rett etter den første. vi lar ofte penis være inni henne mens vi koser etter hun har kommet.
AnonymBruker Skrevet 3. januar #23 Skrevet 3. januar Soft mann skrev (40 minutter siden): Heldig eg og damen da. Hun trenger bare 15-20 min så er hun klar for stimulering av klitoris igjen. Men hun kan få andre typer orgasme rett etter den første. vi lar ofte penis være inni henne mens vi koser etter hun har kommet. Jeg synes det er helt ok som det er. De fleste menn kommer innen rimelig tid. Sånn langvarig sex er uansett kjedelig. Blir bare sår. Glad i nærhet som kysse, ligge inntil hverandre ol. Men sex er ikke viktig for meg. Anonymkode: c6095...41f
Soft mann Skrevet 3. januar #24 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er helt ok som det er. De fleste menn kommer innen rimelig tid. Sånn langvarig sex er uansett kjedelig. Blir bare sår. Glad i nærhet som kysse, ligge inntil hverandre ol. Men sex er ikke viktig for meg. Anonymkode: c6095...41f Vi ligger ofte og koser, og snakker, men ofte med penis inne. Ingen sex bare en enda mer intim stund lissom som vi begge liker veldig god❤️
AnonymBruker Skrevet 3. januar #25 Skrevet 3. januar Soft mann skrev (5 timer siden): Vi ligger ofte og koser, og snakker, men ofte med penis inne. Ingen sex bare en enda mer intim stund lissom som vi begge liker veldig god❤️ Flott for de som liker det. Ikke noe for meg Anonymkode: c6095...41f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #26 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tren bekkenbunnsmusklatur. Anonymkode: eb631...9af Ja, kanskje det? TS Anonymkode: 72c10...571
AnonymBruker Skrevet 3. januar #27 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, jeg har det sånn noen ganger. Skjer om jeg har brukt for lang tid eller mye press på klitoris for å komme. Anonymkode: 1fd04...a60 For mye press? TS Anonymkode: 72c10...571
Bamseklemmer Skrevet 4. januar #28 Skrevet 4. januar (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, kanskje det? TS Anonymkode: 72c10...571 Ja.. knipeøvelser er et godt tips, som kan bli din "problemløser"👏 Husk at knipeøvelser.. også gir deg andre helsemessige fordeler, som ikke er tilknyttet sexlivet. Sitat Når jeg har orgasme føler jeg ofte at den slipper taket for tidlig. Så jeg føler meg litt snytt og ikke ferdig. Men kroppen er ferdig. Jeg vil ikke få en ny orgasme om jeg fortsetter å stimulere, det føles faktisk litt ubehagelig å fortsette etter orgasme. Er det flere som føler/har følt det samme? Anonymkode: 72c10...571 "Kroppen vi ha mere" er ei positiv innstilling👏 Orgasmens varighet og styrke, måles jo i tid av sammentrekningene av bekkenbunnsmusklene. Så med daglige intervall knipeøvelser, vil gi sterkere og mere utholdende muskler når du får orgasme. Og jo sterkere og langvarig sammentrekninger blir, jo deiligere blir jo orgasmene, eller?🫡 Knipeøvelsene gir også bedre blodsirkulasjon til ereksjon, det gjør at ereksjonen blir raskere og hardere, men også mere utholdende. Men kåthet er jo også tilknyttet pirring, dagsform, partner eller hva du tenner på. Mest av alt.. orgasmen er avhengig av mental positiv innstilling. Men lengden og styrken av orgasmene, kan også være påvirket av hormoner. Men fortvil ikke.. det finnes hverdagslige ting du kan gjøre, for å øke mengden av disse 4 mest kjente lykke-hormonene. Bare spør😇 Dopamin: stimulerer og motiverer Endorfiner: reduserer smerte Oksytocin: skaper ro og trygghet Serotonin: hever humøret og reduserer stress Så kjenner du smerte i og etter sammentrekningene? Da hjelper det iallfall med knipeøvelser, da "tåler" disse musklene mere "juling" etterhvert. Når smerten er borte, da blir orgasmene mye deiligere.. såpass garantert, at du begynner på nr 2. Det samme gjelder også for sensitiv klitt, og for pikkhode.. "de sensitive smerte følelsene", forsvinner av hyppig onanering og sex. Dette anser jeg som hudtrening, og det minker ikke følelsene.. Heller tvert imot.. det blir deiligere å ikke være sensitiv👏 Orgasmen er jo din belønning, fordi du er god og positiv med deg selv.. Da frigjøres disse hormonene, ut i fra menden av disse hormoner du har i deg. Så hvor happy vil du bli? Jeg vil gjerne hjelpe deg, med å gi deg svaret🫶 Endret 4. januar av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå