AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Når jeg har orgasme føler jeg ofte at den slipper taket for tidlig. Så jeg føler meg litt snytt og ikke ferdig. Men kroppen er ferdig. Jeg vil ikke få en ny orgasme om jeg fortsetter å stimulere, det føles faktisk litt ubehagelig å fortsette etter orgasme. Er det flere som føler/har følt det samme? Anonymkode: 72c10...571 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Skrevet 3. januar Tren bekkenbunnsmusklatur. Anonymkode: eb631...9af 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Skrevet 3. januar Ja, jeg har det sånn noen ganger. Skjer om jeg har brukt for lang tid eller mye press på klitoris for å komme. Anonymkode: 1fd04...a60 1
Soft mann Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar Regner med du er en dame. når dama kommer, så kan vi holde den gående lenge, enten ved penis som er helt i bunnen og bar småjukker, 1cm ish eller ved stimulering av g-pungt med en fing
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar Soft mann skrev (13 minutter siden): Regner med du er en dame. når dama kommer, så kan vi holde den gående lenge, enten ved penis som er helt i bunnen og bar småjukker, 1cm ish eller ved stimulering av g-pungt med en fing Ikke her.. Anonymkode: b3d27...d9d
Soft mann Skrevet 3. januar #6 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke her.. Anonymkode: b3d27...d9d Stopper orgasmen veldig raskt?
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Skrevet 3. januar Jeg må alltid få orgasme nr 2 for å bli tilfredsstilt, den kommer ofte lettere og raskere enn nr 1. Anonymkode: 25d6c...2c2 1
kommodevaran Skrevet 3. januar #8 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, jeg har det sånn noen ganger. Skjer om jeg har brukt for lang tid eller mye press på klitoris for å komme. Anonymkode: 1fd04...a60 Samme her. Jo raskere jeg kommer, jo sterkere er orgasmen, og da får jeg ofte også flere orgasmer på rad. Syns også det gjør en betydelig forskjell å senke tempoet rett før orgasme, sånn når den er rett rundt hjørnet, og å slappe godt av i underlivet slik at orgasmen liksom kommer av seg selv i stedet for at jeg føler jeg tvinger den fram. Da sprer den seg ut i hele kroppen og varer leeeeeenge. 2 2
Soft mann Skrevet 3. januar #9 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg må alltid få orgasme nr 2 for å bli tilfredsstilt, den kommer ofte lettere og raskere enn nr 1. Anonymkode: 25d6c...2c2 Er det direkte stimulering av klitoris som fører til begge orgasmene?
AnonymBruker Skrevet 3. januar #10 Skrevet 3. januar kommodevaran skrev (6 minutter siden): Samme her. Jo raskere jeg kommer, jo sterkere er orgasmen, og da får jeg ofte også flere orgasmer på rad. Syns også det gjør en betydelig forskjell å senke tempoet rett før orgasme, sånn når den er rett rundt hjørnet, og å slappe godt av i underlivet slik at orgasmen liksom kommer av seg selv i stedet for at jeg føler jeg tvinger den fram. Da sprer den seg ut i hele kroppen og varer leeeeeenge. Dere er jo heldige som kan få flere orgasmer. Helt umulig for meg. Får 1 og da er det helt umulig å få flere. Gjelder både ved sex med partner og ved onani. Er helt ferdig etter 1 dessverre. K55 Anonymkode: c6095...41f 4
kommodevaran Skrevet 3. januar #11 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dere er jo heldige som kan få flere orgasmer. Helt umulig for meg. Får 1 og da er det helt umulig å få flere. Gjelder både ved sex med partner og ved onani. Er helt ferdig etter 1 dessverre. K55 Anonymkode: c6095...41f Det er bare et års tid siden jeg begynte å få multiorgasmer også. Før det kunne jeg få til to orgasmer på samme "økt", men det tok evigheter å komme til nr. 2, og var såpass mye jobb at jeg sjeldent syntes det var verdt det. Vendepunktet kom etter en akupunkturtime. Hadde jobbet med noen punkter for økt energi, pluss at vi den gangen også hadde testet noen punkter for å bearbeide/gi slipp på sorg. Tok bare noen timer etter den behandlingen, så var jeg så kåt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Hadde ordentlige multiorgasmer for første gang, var så kåt at jeg ikke fikk sove, og orgasme med partner var plutselig ikke vanskelig lenger. Hadde absolutt ikke regnet med den effekten, men satte stor pris på den 😂 3 1
Soft mann Skrevet 3. januar #12 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere er jo heldige som kan få flere orgasmer. Helt umulig for meg. Får 1 og da er det helt umulig å få flere. Gjelder både ved sex med partner og ved onani. Er helt ferdig etter 1 dessverre. K55 Anonymkode: c6095...41f Ikke etter en liten pause heller?
AnonymBruker Skrevet 3. januar #13 Skrevet 3. januar Jeg hadde orgasme en gang på 80- tallet. Anonymkode: 36e7c...88c
Soft mann Skrevet 3. januar #14 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde orgasme en gang på 80- tallet. Anonymkode: 36e7c...88c Hva skjedde så?
AnonymBruker Skrevet 3. januar #15 Skrevet 3. januar Soft mann skrev (1 minutt siden): Hva skjedde så? Det ble med det, ga ikke mersmak. Anonymkode: 36e7c...88c
Soft mann Skrevet 3. januar #16 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ble med det, ga ikke mersmak. Anonymkode: 36e7c...88c Ok. Så du har ikke mer sex nå?
AnonymBruker Skrevet 3. januar #17 Skrevet 3. januar Soft mann skrev (5 minutter siden): Ok. Så du har ikke mer sex nå? Nei ikke på flere ti-år. Anonymkode: 36e7c...88c
AnonymBruker Skrevet 3. januar #19 Skrevet 3. januar Soft mann skrev (2 minutter siden): Har du annen intimitet da? Jeg vil ikke ha sex med damer og menn liker jeg ikke. Det er best uten. Sex er oppskrytt. Anonymkode: 36e7c...88c
AnonymBruker Skrevet 3. januar #20 Skrevet 3. januar Soft mann skrev (27 minutter siden): Ikke etter en liten pause heller? Nei. Må gå flere timer. Er 55 og har alltid vært sånn. Anonymkode: c6095...41f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå