Salmonella Skrevet 27. januar #41 Skrevet 27. januar Herlighet, hørte nettopp Into the wild med Skrellex på radioen. Er ikke den låta bare en lillebror av den der Queen of kings? Samme tromminga/beaten.. 5
Jacob99 Skrevet 27. januar #42 Skrevet 27. januar Ooops!🙈😬 https://www.nrk.no/mgp/rybak-returnerer-til-mgp-sirkuset-_-her-er-finalistane-1.17731695
NordicViking Skrevet 27. januar Forfatter #43 Skrevet 27. januar NordicViking skrev (På 25.1.2026 den 22.26): Dermed er det Skrellex og Raylee som møtes i finalen i MGP Cup 2026. Avstemmingen begynner mandag 26. januar klokken 10:00. Vinneren av denne duellen blir den niende og siste deltakeren i MGP-finalen den 28. februar. Skrellex vant den siste duellen mot Raylee, og dermed er det Skrellex som blir den niende og siste deltakeren i årets MGP-finale. https://www.nettavisen.no/kjendis/mgp-cupen-avgjort-sikret-seg-den-siste-finalebilletten/s/5-95-2844249 1
os Maxilla Skrevet 27. januar #44 Skrevet 27. januar Helt utrolig at de ikke bare kunne la begge to være med i finalen. Det er jo en ledig plass! Når de la ut billettene til mgp var det 10 artister som var forespeilet, og det folk kjøpte billetter til. Og utrolig nok står det fortsatt på billettsiden at det skal være ti finalister. Screenshot fra Ticketmaster: 1
Jacob99 Skrevet 27. januar #45 Skrevet 27. januar os Maxilla skrev (14 minutter siden): Helt utrolig at de ikke bare kunne la begge to være med i finalen. Det er jo en ledig plass! Når de la ut billettene til mgp var det 10 artister som var forespeilet, og det folk kjøpte billetter til. Og utrolig nok står det fortsatt på billettsiden at det skal være ti finalister. Screenshot fra Ticketmaster: 100% enig! Og begge to har bra låter og lager knallbra show...
Heartland Skrevet 27. januar #46 Skrevet 27. januar os Maxilla skrev (2 timer siden): Helt utrolig at de ikke bare kunne la begge to være med i finalen. Det er jo en ledig plass! Når de la ut billettene til mgp var det 10 artister som var forespeilet, og det folk kjøpte billetter til. Og utrolig nok står det fortsatt på billettsiden at det skal være ti finalister. Screenshot fra Ticketmaster: HELT enig! Fatter det ikke! Virker helt bak mål... 1
Sk57 Skrevet 27. januar #47 Skrevet 27. januar Ella1 skrev (På 26.1.2026 den 10.30): Likte denne best jeg☎️ Samme her. 2
Kelia Kenobi Skrevet 27. januar #48 Skrevet 27. januar Fordelen med disse låtene er at Norge ikke vinner i år, ergo sparer vi de penga. Når det er sagt, så mener jeg fremdeles at Eurovision burde boikottes så lenge de lar Israel være med. 8
Ronaldo85 Skrevet 27. januar #49 Skrevet 27. januar Jeg spår allerede nå at dette står mellom Mileo og Emma. 2
Zenhouse Skrevet 27. januar #50 Skrevet 27. januar Nydelig stemme på «Prayer», irriterende fengende «Lullabye» og «Rise» ( hvertfall første del av sangene), men håper «Yayaya» leverer forrykende på scenen. 2
marsvin Skrevet 28. januar #51 Skrevet 28. januar synes Mileo sin låt er best i år !! så langt. Vi har jo bare hørt studioversjoner, men dette er den eneste jeg vil høre på flere ganger. 4
Valyria83 Skrevet 28. januar #52 Skrevet 28. januar Usikker på hvem jeg skal stemme på i år. Synes det er 3-4 sanger som har potensiale til å gjøre det bra i Eurovision. Skal ikke stemme på Rybakk. Ordentlig skuffelse 😕 2
NordicViking Skrevet 29. januar Forfatter #53 Skrevet 29. januar (endret) Ronaldo85 skrev (På 27.1.2026 den 20.06): Jeg spår allerede nå at dette står mellom Mileo og Emma. Det kan godt tenkes at det blir slik. Det er i hvert fall de to som synes å være de mest populære norske artistene blant Eurovision YouTubere. Her er noen eksempler på "Top 9"-lister som mange har lagt ut. ESC Giorgio (Mileo), ESC Estonia (MIleo), ESC Marissa (Mileo), Eurovision Nerd (Mileo), ESC Arkuvio (Mileo), ESC Draconian (Emma), ESC Forte (Emma), ESC Europe (Emma), På nettstedet Eurovision World har de lagt ut en liten 'snap poll' der leserne kan stemme på sin favoritt. Og der er det Mileo som ligger et lite hestehode foran Emma akkurat nå. https://eurovisionworld.com/national/norway/melodi-grand-prix-2026 Endret 30. januar av NordicViking Feilstavet ord.
NordicViking Skrevet 30. januar Forfatter #54 Skrevet 30. januar NordicViking skrev (På 26.1.2026 den 17.47): Jonas Lovv - Ya Ya Ya (VIDEO) Storm - Lullaby (VIDEO) Disse to er mine favoritter i år, og særlig Storm er en positiv overraskelse. Jeg må legge til enda en låt på favorittlista mi, og det er Mileo med sangen Frankenstein. Det er en utrolig fengende sang, og den setter seg på hjernen. Har man først blitt hekta på denne, så får du den ikke ut av hodet. Enkelt refreng som er lett å huske, og som man synger med på. Franken-Frankenstein, Out your brain, out your mind....... 😄 Mileo - Frankenstein (VIDEO) 3
Ronaldo85 Skrevet 30. januar #55 Skrevet 30. januar NordicViking skrev (17 timer siden): Det kan godt tenkes at det blir slik. Det er i hvert fall de to som synes å være de mest populære norske artistene blant Eurovision YouTubere. Her er noen eksempler på "Top 9"-lister som mange har lagt ut. ESC Giorgio (Mileo), ESC Estonia (MIleo), ESC Marissa (Mileo), Eurovision Nerd (Mileo), ESC Arkuvio (Mileo), ESC Draconian (Emma), ESC Forte (Emma), ESC Europe (Emma), På nettstedet Eurovision World har de lagt ut en liten 'snap poll' der leserne kan stemme på sin favoritt. Og der er det Mileo som ligger et lite hestehode foran Emma akkurat nå. https://eurovisionworld.com/national/norway/melodi-grand-prix-2026 Er det sånn at Europa stemmer i den norske finalen? Det er jo egentlig tullete, men da tror jeg Mileo ligger bedre an.
NordicViking Skrevet 30. januar Forfatter #56 Skrevet 30. januar Ronaldo85 skrev (38 minutter siden): Er det sånn at Europa stemmer i den norske finalen? Det er jo egentlig tullete, men da tror jeg Mileo ligger bedre an. Jeg vet ikke hva som skjer i år, men tidligere så har utenlandske juryer stemt i den norske finalen. Flere land har gjort det samme, og på den måten fått litt info om hva som slår an utover egne grenser. 1
Ronaldo85 Skrevet 30. januar #57 Skrevet 30. januar NordicViking skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hva som skjer i år, men tidligere så har utenlandske juryer stemt i den norske finalen. Flere land har gjort det samme, og på den måten fått litt info om hva som slår an utover egne grenser. Personlig syns jeg nordmenn skal stemme inn sitt bidrag. 1
Valyria83 Skrevet 31. januar #59 Skrevet 31. januar NordicViking skrev (På 30.1.2026 den 1.01): Jeg må legge til enda en låt på favorittlista mi, og det er Mileo med sangen Frankenstein. Det er en utrolig fengende sang, og den setter seg på hjernen. Har man først blitt hekta på denne, så får du den ikke ut av hodet. Enkelt refreng som er lett å huske, og som man synger med på. Franken-Frankenstein, Out your brain, out your mind....... 😄 Mileo - Frankenstein (VIDEO) Helt enig!! Denne har vokst helt sykt på meg. Skikkelig kul sang. 🤩 1
Jacob99 Skrevet 31. januar #60 Skrevet 31. januar Har hørt alle sangene en del nå, og har tre jeg tror kan vinne: Mileo - Skrellex - Storm 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå