AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Skrevet 1. januar Hei, Noen som har tatt fagskole utdanning ved NKI? Gjerne svar generelt om du har tatt en fagskoleutdanning der, men er hovedsakelig interessert i regnskapskonsulent og erfaring med både selve forløpet og hvordan det var å få jobb i ettertid. Jeg har en bachelor fra før av, og er i full jobb, men jeg har et ønske om å bytte litt beite. Veldig usikker på om fagskole er veien å gå, eller om jeg bør ta sikte på en ny bachelor. Men med full jobb og små barn så virker det ekstra tungt å ta bachelor på nytt… Anonymkode: 8b6f3...37f
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Skrevet 9. januar Dytter den opp, er nysgjerrig jeg også. Anonymkode: e4302...678
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Skrevet 9. januar Har ikke tatt den der. Men annen studie. Mange år siden nå, men jeg syntes nki var helt super løsning. Det krever dog mye selvdisiplin og struktur. Skippertak kan bli en felle. Så min studie anbefaling er å følge planen som nki anbefaler daglig/ukentlig. Og setter av konkret tid til det. Dropp ut prosenten var høy når jeg studerte. Så for meg var det et stort pluss å ha gjennomført det og med gode karakterer. Da det sier litt om innsats du legger i eget arbeid. Og at du ikke kan gjemme deg bak andres innsats i gruppe arbeid. Jeg angrer ikke på min studie, og har hatt mye nytte av det. Siden jeg også studerte hjemme som kronisk syk. Så da fikk jeg også vist at med selvstyring er jeg god nok og litt til. Så har ikke problemer med å få jobb, og sjefene har 0 problemer med å la meg få justere litt etter helsa. Bare jeg leverer Anonymkode: f2ae1...f52 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Skrevet 9. januar Siden du har en bachelorgrad, hva må du bygge på for å ta retning regnskap? Medarbeider er de som forsvinner når systemene blir gode nok, du bør sikte mot en utdanning som gir deg statsautorisert tittel i den bransjen. Anonymkode: 48ecd...8a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå