Humas Skrevet i går, 15:13 #1 Skrevet i går, 15:13 Skrives lite om faste her. Hvis man går over til keto så bruker kroppen eget fett som næring. Å faste i eks 24/48 timer fremmer autofagi, altså at kroppen spiser ødelagte celler først og det har mange helsefordeler. Eric Berg og Jason Fung har mye om det på YouTube. Tilbudt Ozempic av lege= ca 24 tusen på ett år- Jeg vil klare minus ca 18 kilo uten sprøyter. Det skal jeg klare til sommeren. Jeg oppdaterer når jeg er i mål, men først 1.april og ca 1.mai-26. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:19 #2 Skrevet i går, 16:19 Dessverre kiler fordøyelsen seg fullstendig på denne komboen og det kommer ut murstein bak... Anonymkode: cc8e1...cc5
AnonymBruker Skrevet i går, 17:33 #3 Skrevet i går, 17:33 Har du prøvd faste uten keto? Jeg startet med faste for 2,5 år siden, og da gikk jeg ned 15 kilo på noen måneder. Dessverre skulle jeg gått ned 10-15 kilo til, men nå er ikke fastingen nok. Skal være sagt at det ødelegges nok av for mye kos i helgene, så tenker å være mer strikt nå på nyåret, og se om det kan løsne litt. Anonymkode: 66b9a...e65
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Faste kan være bra uansett kosthold, men det er mye enklere kombinert med keto. Mange vil naturlig spise færre måltider på et slikt kosthold, og suget forsvinner. Jeg gikk over til keto for flere år siden og opplever ikke problemer med forstoppelse. Tvert imot, fordøyelsen har aldri vært bedre. Kombinasjonen fettrikt kosthold og fiberrike grønnsaker er optimal for meg. Jeg har også MCT-olje i kaffen. Jeg ville ha startet med MCT og chiafrø/linfrø om jeg opplevde forstoppelse. Anonymkode: e5262...a42 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Faste kan være bra uansett kosthold, men det er mye enklere kombinert med keto. Mange vil naturlig spise færre måltider på et slikt kosthold, og suget forsvinner. Jeg gikk over til keto for flere år siden og opplever ikke problemer med forstoppelse. Tvert imot, fordøyelsen har aldri vært bedre. Kombinasjonen fettrikt kosthold og fiberrike grønnsaker er optimal for meg. Jeg har også MCT-olje i kaffen. Jeg ville ha startet med MCT og chiafrø/linfrø om jeg opplevde forstoppelse. Anonymkode: e5262...a42 Interessant, kan du fortelle litt mer om forløp, opplevelse, tid brukt osv? Anonymkode: cc8e1...cc5
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Faste og lavkarbo er en fin ting, men faste og keto blir for tøft for kroppen, enig i mursteinskommentaren lenger opp. Anonymkode: c90d4...473
OppNedPåAlt Skrevet 22 minutter siden #7 Skrevet 22 minutter siden Spiste stort sett bare et måltid da jeg spiste keto. Funket fett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå