Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg savner humørsprederen Mush og sympatiske Jarl.

• Liker 3
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jordbærogfløte skrev (19 timer siden):

Jeg savner humørsprederen Mush og sympatiske Jarl.

Helt enig🥰

De første episodene var så morsomme, og jeg lo masse! Mush fikk frem det beste i alle. Hadde vært morsomt å se han i andre programmer. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest Ninaen
Skrevet
Plutselig_gravid skrev (2 timer siden):

Helt enig🥰

De første episodene var så morsomme, og jeg lo masse! Mush fikk frem det beste i alle. Hadde vært morsomt å se han i andre programmer. 

Se siste sesongen av 71 grader nord kjendis 😉

Skrevet
Ninaen skrev (3 timer siden):

Se siste sesongen av 71 grader nord kjendis 😉

Er han med der? Da må jeg se det😄

Skrevet
Plutselig_gravid skrev (3 timer siden):

Er han med der? Da må jeg se det😄

Ekspedisjonen også 

Skrevet
i123 skrev (15 minutter siden):

Ekspedisjonen også 

Feil, Mush er ikke med i Ekspedisjonen.

• Liker 1
Gjest Ninaen
Skrevet
i123 skrev (8 timer siden):

Ekspedisjonen også 

Nei, det er Tete Lidbom

Skrevet

Oi ja dere har rett, beklager. Ammetåke!

Skrevet (endret)

Veldig skuffende sesong. Ikke blitt kjent med noen av dem. Mush gjorde noen ærlige forsøk på å bli kjent med de andre, men siden det har det vært nada. Og så gir det ikke helt mening at det forrige uke var tre øvelser for å kåre én finalist, og nå skal det bare en dusteøvelse til for hver av de neste (den første var ihvertfall det, skrev meldingen før jeg hadde sett øvelse to, lol). Føler heller ikke at man har fått frem noen store prestasjoner denne sesongen, men tror utøverne kunne fått til det. For en tapt mulighet. 

Endret av heltserr
  • Liker 4
Skrevet

Håpløst at Daniel måtte løfte så tungt.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Når to av sesongens dårligste ender i finalen er det noe grunnleggende galt. Jeg ble oppriktig sur av de siste episodene, heldigvis ble det en velfortjent vinner. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Holdt på å turne for meg når Isabell nesten vant -_- Heldigvis ble det den mest verdige vinneren 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
heltserr skrev (4 timer siden):

Veldig skuffende sesong. Ikke blitt kjent med noen av dem. Mush gjorde noen ærlige forsøk på å bli kjent med de andre, men siden det har det vært nada. Og så gir det ikke helt mening at det forrige uke var tre øvelser for å kåre én finalist, og nå skal det bare en dusteøvelse til for hver av de neste (den første var ihvertfall det, skrev meldingen før jeg hadde sett øvelse to, lol). Føler heller ikke at man har fått frem noen store prestasjoner denne sesongen, men tror utøverne kunne fått til det. For en tapt mulighet. 

Jeg savner øvelsen hvor de legger tau med vekt over skuldrene og går frem og tilbake. Syns generelt det var mye kulere øvelser før.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Ronaldo85 skrev (10 timer siden):

Jeg savner øvelsen hvor de legger tau med vekt over skuldrene og går frem og tilbake. Syns generelt det var mye kulere øvelser før.

Helt enig! Du fikk virkelig en følelse av at du så på store utøvere som har en fascinerende fysisk og mental kapasitet. Når de bare finner på nye dusteøvelser, så blir det umulig å se dem i sammenheng også. Skuffende altså... 

• Liker 3
Skrevet

Tror de droppet øvelsen med å bære de sandsekkene over skuldrene pga Daniel.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes stemningen løftet seg flere hakk da Mush og gjengen kom tilbake i huset igjen 🥰

Edvald ble denne sesongens verdige vinner 🙌🏻🕺🏼

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Får håpe de endrer på nattestene neste år.. Veldig ensformig med den ene greia..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Jordbærogfløte skrev (På 21.2.2026 den 20.11):

Ja, hehe 🤣 Det har vært mye prat om denne fantastiske morgenkaffen ️.

Noen som vet hva kaffen heter og hvor man kan bestille den?

• Liker 1
Skrevet
Tantemor skrev (På 3.3.2026 den 0.29):

Noen som vet hva kaffen heter og hvor man kan bestille den?

Supreme Roastwork, finnes på Grünerløkka. https://srw.no/collections/coffee

• Hjerte 1
Gjest FishyFace
Skrevet

forhåpentligvis dropper de hele nattesten hvis det skal produseres enda flere sesonger av denne serien. 

gjør man det utrolig dårlig i forskjellige øvelser, og i tillegg kommer på siste plass i bunnoppgjøret, så fortjener man selvfølgelig å bli kastet på hodet og rævva ut av hele dette programmet. Slik dette opplegget er nå så kan en person havne på siste plass i hver eneste øvelse, og man kan havne i 10 eller 15 nattester i løpet av hele programmet, men likevel kan man være heldig og  vinne hele TV-programmet. Bare fordi man er flinkest til den ene oppgaven, som er nattesten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...