Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synd at folk som har gjort det jevnt bra i øvelsene blir slått ut på nattest av de svakeste. Vet at spillet er sånn, men både Mush, Jarl og Isabell P hadde fortjent å være med lenger. Ikke de beste som står igjen nå. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lost little girl skrev (4 minutter siden):

Synd at folk som har gjort det jevnt bra i øvelsene blir slått ut på nattest av de svakeste. Vet at spillet er sånn, men både Mush, Jarl og Isabell P hadde fortjent å være med lenger. Ikke de beste som står igjen nå. 

Enig, synes mye av det nye de har lagt til er litt teit. Blir kjedeligere å se på, og UTROLIG teit om Isabell og Daniel skal stå igjen i den siste finalen nå.

• Liker 5
Skrevet

Kriteriet for nattest virker å være at det skal være kjedelig. Litt sånn EM i venting fra Dortmunder Wartehalle.

• Liker 6
Skrevet
solsolsol skrev (59 minutter siden):

Enig, synes mye av det nye de har lagt til er litt teit. Blir kjedeligere å se på, og UTROLIG teit om Isabell og Daniel skal stå igjen i den siste finalen nå.

Enig i det hvis det kun er idrettskonkurranse, men jeg vet ikke hva de har tenkt å måle dem i ved valg av forskjellige konkurranser. Sånt som nattesten i dag, er jo kjedelig å se på, men sikkert vanskelig og smertefull.  Den tester balanse, konsentrasjon og utholdenhet.

Skrevet (endret)
Linazer skrev (2 timer siden):

Fordi det blir for dumt når testen tar 2 timer å komme gjennom og de må legge til nye regler etterhvert fordi ingen av deltakerne feiler.

Syns det var spennende - En skikkelig thriller kontra en rask lysrør test

Endret av Filla_2375
  • Liker 1
Skrevet

Nydelige Bella💔

• Liker 2
Skrevet

Når man er dårligst i alt bortsett fra nattesten 🤪skjønner ikke at hun ikke føler seg ille til motet. Blir en ny Trine Haltvik dette. 

• Liker 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Når man er dårligst i alt bortsett fra nattesten 🤪skjønner ikke at hun ikke føler seg ille til motet. Blir en ny Trine Haltvik dette. 

🤣

Skrevet
Hallepalle2 skrev (8 timer siden):

Ble vel temavinner i går da. Og nå så vi jo også at det er flere andre som også er veldig god i nevnte nattest. 

Det sagt, jeg savner lysrør testen. Og det med høydefordel kunne de bare utjevnet ved at de litt lavere sto på en plate tilsvarende antall cm de er lavere enn den andre personen. 

• Liker 1
Skrevet
Lost little girl skrev (14 timer siden):

Både Mush og Isabell P røk ut pga lagøvelser, ikke bare egen håpløshet

• Liker 1
Skrevet
_Maddie_ skrev (På 14.2.2026 den 12.04):

Ja litt urettferdig at begge de 2 røyk - Marte røyk vel også på at hun var litt uheldig i lagøvelser 

Daniel og Isabell H har vært heldige som ikke har gått ut - de har jo ligget lang nede på resultatlistene flere ganger

Det er jo vanskelig å lage rettferdige øvelser med begge kjønn - kanskje de burde dele konkurransen hvis de skal gå videre med MM ? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
_Maddie_ skrev (På 14.2.2026 den 12.04):

Og Marte Ilsvu Røiseland, så synd og urettferdig. 
Synes for øvrig Daniel fortjener å være blant de fem som er igjen, selv om han har vært i natt-test og ikke er så bred som Edvald feks så har han jo også vunnet noen øvelser. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Så fortjent at Edvald er i finalen!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg synes dette programmet har tapt seg veldig etter at Aksel Lund Svindal tok over. Jeg synes ikke at han tar seg godt ut i den programlederrollen. Jeg likte forgjengeren Dag Erik Pedersen MYE bedre. RIP ❤️

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jordbærogfløte skrev (16 minutter siden):

Jeg synes dette programmet har tapt seg veldig etter at Aksel Lund Svindal tok over. Jeg synes ikke at han tar seg godt ut i den programlederrollen. Jeg likte forgjengeren Dag Erik Pedersen MYE bedre. RIP ❤️

Helt enig. Er virkelig definisjonen på kleint. Og aldri noen spørsmål som sier noe om hva som foregår inne i hodet på disse utøverne, bare overflatiske selvfølgeligheter. Det morsomme med denne serien er jo å forstå hvor skarpe den gjengen er inni konkurransehodene sine. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Edvald, for eksempel, er jeg oppriktig nysgjerrig på. Han har virket så snill og nesten uambisiøs til tider (i karrieren), men man har jo skjønt at han er mye mer kompetitivt anlagt enn han fremstår. Hadde vært gøy å bli bedre kjent med ham i denne sesongen, men føler ikke at jeg har lært mye mer enn at han er ekstremt opptatt av kaffe. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
heltserr skrev (10 minutter siden):

Helt enig. Er virkelig definisjonen på kleint. Og aldri noen spørsmål som sier noe om hva som foregår inne i hodet på disse utøverne, bare overflatiske selvfølgeligheter. Det morsomme med denne serien er jo å forstå hvor skarpe den gjengen er inni konkurransehodene sine. 

Nettopp! Der setter du ord på det jeg tenker også. Mye «åssen  blir det å gjøre det som nå kommer?» og «åssen var det å gå gjennom denne øvelsen?»

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
heltserr skrev (2 minutter siden):

Edvald, for eksempel, er jeg oppriktig nysgjerrig på. Han har virket så snill og nesten uambisiøs til tider (i karrieren), men man har jo skjønt at han er mye mer kompetitivt anlagt enn han fremstår. Hadde vært gøy å bli bedre kjent med ham i denne sesongen, men føler ikke at jeg har lært mye mer enn at han er ekstremt opptatt av kaffe. 

Ja, hehe 🤣 Det har vært mye prat om denne fantastiske morgenkaffen ️.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Såg deler av en episode her en dag. Altså er dette tidenes mest døve gjeng, eller var jeg bare uheldig med det jeg såg?

Ble veldig lite inspirert til å se gjennom hele i alle fall

• Liker 5
Skrevet
LibertyNoCap skrev (29 minutter siden):

Såg deler av en episode her en dag. Altså er dette tidenes mest døve gjeng, eller var jeg bare uheldig med det jeg såg?

Ble veldig lite inspirert til å se gjennom hele i alle fall

Enig. Jeg synes det har vært lite inspirerende og spennende denne runden. Får håpe på mer futt i finalen 🤞🏻

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...