Djækklåsst Skrevet 9. januar #21 Skrevet 9. januar Lagkonkurransen i dette konseptet er som loddtrekning. Er man uheldig og kommer på lag med de som er svakest i de ulike øvelsene, så er det lite å gjøre. 4
Eleonoore Skrevet 10. januar #23 Skrevet 10. januar (endret) Djækklåsst skrev (4 timer siden): Lagkonkurransen i dette konseptet er som loddtrekning. Er man uheldig og kommer på lag med de som er svakest i de ulike øvelsene, så er det lite å gjøre. Ja, blir fort litt urettferdig, og veldig synd det ble duell mellom Isabell og Marthe, ønsket virkelig at de begge skulle blitt med videre. Fikk et utrolig godt inntrykk av Marthe! Endret 10. januar av Eleonoore 3
punkyB Skrevet 11. januar #24 Skrevet 11. januar Liker programmet fordi det er hyggelig og ikke har altfor mye spille / intriger. Men man må vel ha litt sportsinteresse for å like programmet - synes det er hyggelig å se igjen gamle profiler i en ny setting. Noen klarer seg jo bedre enn andre - og stort sett er det rettferdig men av og til litt urettferdig/uflaks. Marthe kom kom jo litt uheldig ut i lagkonkurransene - hun er jo en av de fysisk sterkeste og mest allsidige så enig i at dte var synd hun røk ut. Hun virket jo å være en av de mest sosiale også og den som brydde/tok seg av alle Blir jo spennende å se hvilke øvelser det blir framover. Er vel ikke helt vanlig at de startet med veldig fysiske øvelser - det har jo vært mye øvelser som også gir litt tilfeldig resultat tidligere tidlig i sesongen. Det at de splitter kjønnene i mange øvelser gjør det jo mer rettferdig i de fysiske øvelsene - mange tøffe og sterke jenter med skikkelig konkurranseinstinkt - ikke alle gutta som har den samme tøffe mentaliteten. 4
_Maddie_ Skrevet 12. januar #25 Skrevet 12. januar Nevian skrev (På 3.1.2026 den 14.23): Jeg har egentlig aldri forstått hvorfor programmet typisk har foregått i middelhavsland. Veldig pittoresk å se til rundt huset der, men 30°C og stekende sol under den Sisyfos-oppgaven er jo bare tortur. Og som om det ikke var ille nok, så topper de det med å gi utøverne svarte klær! 🤔 Billigere leie av hus og bolig tiø crewet og bedre vær!
Perine Skrevet 16. januar Forfatter #26 Skrevet 16. januar _Maddie_ skrev (På 12.1.2026 den 14.21): Billigere leie av hus og bolig tiø crewet og bedre vær! Jeg synes synd på deltakerne, som konkurrerer i stekende varme mens insektene svermer rundt dem. 1
_Maddie_ Skrevet 16. januar #27 Skrevet 16. januar Perine skrev (8 minutter siden): Jeg synes synd på deltakerne, som konkurrerer i stekende varme mens insektene svermer rundt dem. Tror en del foretrekker varmen fremfor sur norsk regnsommer, for skulle den bli spilt inn i Norge måtte de gjøre det på sommeren, det tyder mye på at dette ble spilt inn på høsten. Slitsomt ja, men ville alle ofret sommerferien for dette? 2
DenEnesteMannenHer Skrevet 16. januar #28 Skrevet 16. januar Så langt er dette en av de beste sesongene på lenge! 7
Gjest Ninaen Skrevet 16. januar #29 Skrevet 16. januar _Maddie_ skrev (1 time siden): Tror en del foretrekker varmen fremfor sur norsk regnsommer, for skulle den bli spilt inn i Norge måtte de gjøre det på sommeren, det tyder mye på at dette ble spilt inn på høsten. Slitsomt ja, men ville alle ofret sommerferien for dette? De spilte inn i Norge under korona og fram til i fjor, da ble det spilt inn i juni mener jeg det var. Nå er de tilbake til utlandet, hvor innspillingen gjøres i september.
Jordbærogfløte Skrevet 31. januar #30 Skrevet 31. januar Mushaga var morsom og sjarmerende. Synd han røk ut. Jeg synes Jarl Magnus Riiber ligner på en ung Kong Harald 😍 2 1
Mollebolle Skrevet 1. februar #31 Skrevet 1. februar Ble oppriktig glad når Daniel vant bakkeløp-konkurransen. Nok et bevis på at det ikke alltid lønner seg å gå hardt ut fra start. 7 1
Ronaldo85 Skrevet 7. februar #32 Skrevet 7. februar (endret) Bittelitt rart at Isabelle P. får ha forsprang på de andre i sprint. Bare fordi hun er kvinne. Hvis jeg var henne ville jeg krevd å stille på lik linje med gutta. Uansett, så digger jeg Isabelle P. Heier på henne og Edvald mest. Endret 7. februar av Ronaldo85
Ronaldo85 Skrevet 7. februar #33 Skrevet 7. februar Blir så tåpelig at man kan være ekspert på nattesten og komme til finale, selv om man er ræva i alle andre konkurranser. Burde vært et utvalg av natt-tester som gikk på flere egenskaper. Den som ligger best an velger øvelse. 14 3
solsolsol Skrevet 7. februar #34 Skrevet 7. februar Ronaldo85 skrev (25 minutter siden): Blir så tåpelig at man kan være ekspert på nattesten og komme til finale, selv om man er ræva i alle andre konkurranser. Burde vært et utvalg av natt-tester som gikk på flere egenskaper. Den som ligger best an velger øvelse. Så enig! 3
Emma124 Skrevet 7. februar #35 Skrevet 7. februar (endret) solsolsol skrev (10 minutter siden): Så enig! Det har jeg tenkt på også, altså at det burde vært et bedre utvalg. All ære til Isabella H. som har vært helt rå på natt-test, men fra et underholdningsøyemed har jo nattestene bydd på lite spenning sammenliknet med de som har vært tidligere. Skjønner at de fallende lys-kjeglene var moden for forandring, men tenker de burde hatt to-tre tester deltakerne kunne velge mellom. Slik det er nå, får du jo også en fordel jo flere nattester du har vært i. Blir spennende å se hva de gjør neste år (hvis det kommer nok en sesong) Endret 7. februar av Emma124 2 1
Fotballfluen Skrevet 10. februar #36 Skrevet 10. februar Ronaldo85 skrev (På 7.2.2026 den 22.39): Blir så tåpelig at man kan være ekspert på nattesten og komme til finale, selv om man er ræva i alle andre konkurranser. Burde vært et utvalg av natt-tester som gikk på flere egenskaper. Den som ligger best an velger øvelse. Enig. Iallefall når natttesten er en type test man blir bedre på jo flere ganger man gjør det. Issa er MYE bedre nå enn hun var i runde 1, og skal konkurrere med bedre atleter som ikke har gjort det før. Hun er kun videre pga dette, hun er klart dårligere enn mange på de fleste øvelsene. 5
Plutselig_gravid Skrevet 10. februar #37 Skrevet 10. februar Helt enig ang natt-testen. De burde nesten gjort noe lignende som i farmen. Et lite utvalg av tester som forsvinner etter hvert som de blir valgt. 6
Linazer Skrevet 13. februar #38 Skrevet 13. februar Veldig bra dette var siste nattest. Jeg er rimelig sikker på at denne testen vil være borte ved neste sesong. 5
Filla_2375 Skrevet 13. februar #39 Skrevet 13. februar Linazer skrev (22 minutter siden): Veldig bra dette var siste nattest. Jeg er rimelig sikker på at denne testen vil være borte ved neste sesong. Hvorfor det? Er ikke dette en mer spennende test enn lysrør testen?
Linazer Skrevet 13. februar #40 Skrevet 13. februar Filla_2375 skrev (54 minutter siden): Hvorfor det? Er ikke dette en mer spennende test enn lysrør testen? Fordi det blir for dumt når testen tar 2 timer å komme gjennom og de må legge til nye regler etterhvert fordi ingen av deltakerne feiler. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå