Perine Skrevet 1. januar #1 Skrevet 1. januar I dag startet sesong 2, og deltakerne er Disse skal delta i «Vokteren» 1
Lilique Skrevet 2. januar #3 Skrevet 2. januar Dette er faktisk noe av det kjedeligste jeg har sett på lenge. Kommer ikke til å se mer av dette her. Nesten imponerende at de har klart å lage et så kjedelig program! 5
Jonette Skrevet 2. januar #5 Skrevet 2. januar Phoenix Heart skrev (4 minutter siden): Men det er fin natur 😅 Det var eneste grunn til at jeg så på det, er fra området sånn ca, så jeg ville finne ut om jeg kjente meg igjen.🧐 Men kommer ikke til å følge med videre , det var kjedelige greier.😴 1
enkefru Skrevet 2. januar #6 Skrevet 2. januar (endret) Lilique skrev (59 minutter siden): Dette er faktisk noe av det kjedeligste jeg har sett på lenge. Kommer ikke til å se mer av dette her. Nesten imponerende at de har klart å lage et så kjedelig program! Jeg uttrykte vel noe lignende da jeg så på starten av sesong 1, allikevel så jeg omtrent hele sesongen, og jeg tenkte det samme da jeg så på starten i går 😂🙈 Endret 2. januar av enkefru 1 1
Lofilteret Skrevet 2. januar #7 Skrevet 2. januar Satt og så litt men fikk en ekkel smak i munnen ... er dette virkelig noe å bruke tida på??? Fikk dog med meg at Isak tok en overaskende sjefsavgjørelse - det falt i smak - men likevel ikke nok til at jeg så ferdig programmet. 8
K_mb Skrevet 2. januar #8 Skrevet 2. januar Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Men det er fin natur 😅 Ja 😍
MissStiles Skrevet 2. januar #10 Skrevet 2. januar Hm, det var noen endringer fra første sesong. Usikker på om jeg kommer til å fortsette og se på, men håper at det blir bedre frem over. Siden det er flere personer som man kan heie på. 1
Snipa Skrevet 2. januar #11 Skrevet 2. januar Hvor er det de går? Hvor startet de fra? Så litt på tv nettopp, men har ikke fått med starten.
Meadow Skrevet 2. januar #12 Skrevet 2. januar Helt utrolig at det ble en ny sesong av dette mølet her... virker som at Helene er droppet som "programleder", like greit. Et par allrighte deltakere, men det er alt. 6 1
Djækklåsst Skrevet 3. januar #13 Skrevet 3. januar K_mb skrev (16 timer siden): Blir nok bedre og mer action etterhvert. Det ble det ikke i fjor. 8
Fenomen Skrevet 3. januar #14 Skrevet 3. januar Meadow skrev (22 timer siden): Helt utrolig at det ble en ny sesong av dette mølet her... virker som at Helene er droppet som "programleder", like greit. Et par allrighte deltakere, men det er alt. Hun fortalte i Spårtsklubben at det var hun som hadde forslått at det strengt talt ikke trengtes en programleder. 4
Babyface Skrevet 4. januar #15 Skrevet 4. januar Sesong 1 var drepende kjedelig. Så langt virker sesong 2 bittelitt bedre, men ikke bra. 4
Filla_2375 Skrevet 4. januar #16 Skrevet 4. januar (endret) Syns hele opplegget virker som en lang reklame for Mammut. Endret 4. januar av Filla_2375 8
Blåttvann Skrevet 5. januar #17 Skrevet 5. januar K_mb skrev (På 2.1.2026 den 19.29): Blir nok bedre og mer action etterhvert. Det var det vi trodde i fjor også. 3
Kelsi Skrevet 5. januar #18 Skrevet 5. januar (endret) Synes TV2 stadig kjører på med det samme konseptet: Spoiler Deltagere blir "sendt hjem" før programmet omtrent har kommet i gang, for så å komme tilbake senere. Nå har de gjort dette både i Forræder, Spillet, Hotellet og Vokteren. Begynner å bli litt lei av det, og det har ikke den samme sjokkeffekten når det stadig skjer i TV2-produksjoner. Endret 5. januar av Kelsi 9
Susan Sto Helit Skrevet 6. januar #19 Skrevet 6. januar Kelsi skrev (17 timer siden): Synes TV2 stadig kjører på med det samme konseptet: Skjul innhold Deltagere blir "sendt hjem" før programmet omtrent har kommet i gang, for så å komme tilbake senere. Nå har de gjort dette både i Forræder, Spillet, Hotellet og Vokteren. Begynner å bli litt lei av det, og det har ikke den samme sjokkeffekten når det stadig skjer i TV2-produksjoner. Spoiler Jeg er ikke uenig med deg. Dette har skjedd i såpass mange konsepter nå, ikke bare hos TV2, at det er forutsigbart. Men her ble det jo heldigvis ikke noen lang "sjokk og overraskelse" uthaling, i og med at de bare byttet gjeng, og i praksis var "inne" så godt som hele tiden. 3
Babyface Skrevet 6. januar #20 Skrevet 6. januar Kelsi skrev (20 timer siden): Synes TV2 stadig kjører på med det samme konseptet: Skjul innhold Deltagere blir "sendt hjem" før programmet omtrent har kommet i gang, for så å komme tilbake senere. Nå har de gjort dette både i Forræder, Spillet, Hotellet og Vokteren. Begynner å bli litt lei av det, og det har ikke den samme sjokkeffekten når det stadig skjer i TV2-produksjoner. Det skjedde jo ikke denne gangen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå