Gjest gjesta Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Jeg skal på prøvetime idag. Hvor lenge varer den sånn ca, og tester de forskjellige frisyrer itillegg til sminke?
Gjest Gjest_annie_* Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Hei har aldri vært på slik time før, jeg skal på mandag. Frisøren har satt av 3 timer og vi skal prøve ulike frisyrer, jeg vil ha prøvesminking også fordi jeg er redd for å bli "oversminket". Frisøren mente at dersom hun satt av tre timer hadde vi god tid til å prøve forskjellige frisyrer. Lykke til!
IdaC Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 På meg brukte hun kun en halvtime. Vi snakket om hva jeg ønsket, og vi prøvde litt, men hun satte ikke opp frysiren vi ble enige om, for hun sa at den blir aldri akkurat lik på selve dagen, og det er så mange som henger seg opp i den de hadde på prøvedagen, at de lett blir missfornøyde med sluttresultatet på selve dagen. Sminken snakket vi også om, jeg ønsket å bruke egen sminke, og siden jeg sminker meg ganske mye til vanlig, så visste jeg hva jeg ville og ikke ville og hvordan hun skulle gjøre det og hvilke farger hun skulle bruke ble vi enige om der og da. Jeg ble veldig fornøyd med slutt resutatet, men angrer på at jeg ikke sminket meg selv, for jeg syns at jeg ville ha gjort noe av det hun gjorde bedre, som feks ta på maskara.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå