AnonymBruker Skrevet 2. januar #41 Skrevet 2. januar Ryddet i går og i dag. Hadde ikke så mye, men tok juletre i går og resten i dag. Lar kun vinterlysene være igjen ute, for det lyser fint opp ☺️ Gleder meg allerede til neste jul 🎄 Anonymkode: d5bc8...d06
MarianneE Skrevet 2. januar #42 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2026 den 9.23): Får du behov for å kaste, sortere, vaske, ommøblere da? Jeg får lyst å minimere, tinga eier jo oss.... Anonymkode: 91e43...f10 Næh... Jeg får istedenfor lyst til å kjøpe noe nytt hjemme. 😬 1
Blåttvann Skrevet 2. januar #43 Skrevet 2. januar Jeg rydder, kaster, donerer, selger. Går igjennom alt når jeg pakker opp og pakker ned. Har ikke så mye, men når ting ikke har blitt brukt på ~5 år så ser jeg ikke poenget med å beholde. 1
Aragon Skrevet 6. januar #44 Skrevet 6. januar Ja, får rydde og vaske trang hver eneste gang ! Synes det er deilig å rydde opp og ut. Vi har ikke mye pynt framme til vanlig heller egentlig , og er gode på å gi bort og selge det vi ikke bruker. Men spesielt gode etter jul 😂😅 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #45 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2026 den 23.32): Hvem bryr seg😉 Anonymkode: dc44a...a4b Hva er da vitsen med Kvinneguiden om man bare svarer i hytt og vær på ting som ikke har noe med tråden å gjøre?? Anonymkode: 5a89e...e43 1
kommodevaran Skrevet 7. januar #47 Skrevet 7. januar Blir i slutten av januar i år også, tenker jeg. Har ikke så mye julepynt, så den er ikke så overveldende, men den jeg har er jeg veldig glad i. Det er en viss sjanse for at adventsstjerna får henge enda lenger, syns den er så koslig å ha oppe i denne kalde, mørke tida. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #48 Skrevet 7. januar MarianneE skrev (13 minutter siden): Tar det nå i dag 😊 Og? Anonymkode: 75c30...4d9 1
17.11 Skrevet 7. januar #49 Skrevet 7. januar Nei, jeg tørker gjerne støv og vasker over før jeg eventuelt setter tilbake det som stod der før julepynten ble plassert ut, men jeg får ikke noe behov for å kaste ting eller ommøblere. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #51 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Og? Anonymkode: 75c30...4d9 Jeg tok den i romjulen Anonymkode: d7612...2cb
AnonymBruker Skrevet 7. januar #52 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok den i romjulen Anonymkode: d7612...2cb Men du svarer ikke på ts. Les den engang til. Anonymkode: 75c30...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #53 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men du svarer ikke på ts. Les den engang til. Anonymkode: 75c30...4d9 Ok. 27.Desember da, om du absolutt vil ha en dato. Lysrenkene får henge ut januar. Anonymkode: d7612...2cb
AnonymBruker Skrevet 7. januar #54 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er da vitsen med Kvinneguiden om man bare svarer i hytt og vær på ting som ikke har noe med tråden å gjøre?? Anonymkode: 5a89e...e43 Terge folk som ikke tar en spøk, bant annet. Anonymkode: d7612...2cb
AnonymBruker Skrevet 7. januar #55 Skrevet 7. januar Nei, når vi rydder vekk eskene med julepynt, så føles huset fort sterilt og tomt. Så jeg får absolutt ikke noe behov for å rydde mer, eller kvitte meg med noe. Jeg vet også at det bare går noen dager før jeg er vant med at det er som normalt. Anonymkode: 0b98b...070 2
Helene Skrevet 7. januar #56 Skrevet 7. januar Ryddet opp i går. Vanligvis har jeg jul langt ut i januar. All julepynt ble tatt ned. Ønsker ikke kaste noe. Liker de juleting jeg har.
AnonymBruker Skrevet 7. januar #57 Skrevet 7. januar Hang opp et par greier 23 desember, fjerna 25 desember. Anonymkode: f0181...dce
AnonymBruker Skrevet 8. januar #58 Skrevet 8. januar On 1/1/2026 at 9:23 AM, AnonymBruker said: Får du behov for å kaste, sortere, vaske, ommøblere da? Jeg får lyst å minimere, tinga eier jo oss.... Anonymkode: 91e43...f10 Noen ganger forsvinner litt julepynt, vasker når alt er ryddet bort. Jeg ommøblerer ikke. Har ikke så mye dill og dall stående fremme ellers i året, men bytter ut av og til med andre ting jeg har i boden. Anonymkode: df53d...4bf
Tubaluba Skrevet 9. januar #59 Skrevet 9. januar mommyaka skrev (På 1.1.2026 den 9.54): Bare søke her inne..da finner du 3-5 tråder om dette. Her ble ting borte 2 juledag 2. Juledag?! Hvorfor så tidlig, dette er jo midt i jula? 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #60 Skrevet 10. januar Tubaluba skrev (10 timer siden): 2. Juledag?! Hvorfor så tidlig, dette er jo midt i jula? Enig. Jula er først ferdig 27.desember - da røk alt her. 26. er jo 2.juledag. -og da er det siste juleselskapet. Anonymkode: d7612...2cb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå