Gå til innhold

Healing..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Sliter fælt med rødming, føler ikke at operasjon er aktuelt pga bivirkninger. Men er villig til å prøve mye annet. Så kom jeg på at kanskje en healer kunne hjulpet meg.. Eller er det ikke mulig. Aner ikke jeg, så jeg bare spør. Tilfellet noen vet...

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eks rødmer
Skrevet

Kjære deg!

Vet veldig godt hvor slitsomt det er å leve med rødming. Var selv plaget med mye rødming og ikke minst angst for å rødme i flere år. I og med at jeg slet med litt andre problemer også, bestemte jeg meg for å prøve behandling i kinesiologi etter Rosenmetoden. Alt vi opplever, både positive og negative ting, lagrer vi i kroppen. Rosenterapi går ut på at kroppen forteller behandleren hva han/hun skal jobbe med/behandle den dagen. Man merker at det skjer noe med kroppen og sjelen. Behandleren min er foressten også Reconnective Healer.

Fortalte henne om mitt problem med rødming, og etter behandlingen den dagen trodde hun ikke at jeg kom til å rødme noe særlig mer. Og det gjør jeg ikke heller :)

Selvfølgelig bare når det er naturlig da. Anbefaler deg på det sterkeste å prøve noen slike behandlinger. Har virkelig hatt stort utbytte av dette. Jeg betaler kr 500,- per behandling og det er absolutt verdt pengene!

Ønsker deg lykke til :)

God :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar!

Godt og høre om noen i samme situasjon, selv om jeg ikke unner noen dette.

Det må være befriende og ha fått hjelp for det :)

Dette høres jo lovende ut..

Men hvor mange behandlinger trenger man? Forstod at du ble bedre etter en, men bør man ha flere?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...