AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #1 Skrevet 31. desember 2025 Etter flere måneder med sykdom er jeg nå klar for å begynne opptrening på treningssenteret om noen få dager. Jeg har treningsprogrammet klart, og jeg har hatt en testrunde på treningssenteret. Under testrunden fikk jeg blikk og kommentarer som jeg skulle vært foruten, og det gjør at jeg gruer meg nå. Jeg må starte helt på 0. Lave vekter, få repetisjoner, få sett, ingen frivekter/kun apparater. Alt må gjøres med laveste tempo, lange pauser, og laveste belastning jeg kan få til uten å miste teknikk- og det viktigste av alt: ingen progresjon de første månedene, kun stabilisering. Og dette gjør meg tydeligvis til et irritasjonsmoment som gir kommentarer og utålmodighet fra de andre som trener der, selv om jeg prøver å trene på tidspunkt hvor jeg ikke skal være en plage for andre. (formiddag) Jeg har ingenting i mot å dele apparatene. Andre kan gjerne gå i mellom mine sett hvis de ønsker. (Men det ønsker de åpenbart ikke. De vil heller vente utålmodig på at jeg skal bli ferdig) Hvis du er en av de som går på samme treningssenter som meg: jeg forstår at du er utålmodig, og at det virker som om jeg ikke gjør noe som helst fornuftig - men treningen min er viktig for meg, selv om det ikke virker som trening for deg! Anonymkode: ea4e3...e64 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar #2 Skrevet 1. januar Sender deg en klem! Det er fint at du kommer i gang likevel. De blikkene gjør vondt, men du er tøffere! Lykke til! Anonymkode: a99dd...1dc
AnonymBruker Skrevet 1. januar #3 Skrevet 1. januar dette er et programm du har blitt foreskrevet fra en personlig trener eller noe i den retning går jeg ut fra? Gjorde du testrunden alene - uten at han/hun var der og kontrollerte? Anonymkode: 5517c...3e4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #4 Skrevet 1. januar 2 treninger for prisen av 1. Ikke bare styrke og bevegelighet, men også mental resilens og motstandsdyktighet. Ta det som trening det og, trening i å ikke bry deg, du er der for deg. Utålmodige friskuser trenger også trening i fleksibilitet og tilpasningsdyktighet. Deres irritasjon er deres, ikke din. Anonymkode: d920f...c99 3 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Sender deg en klem! Det er fint at du kommer i gang likevel. De blikkene gjør vondt, men du er tøffere! Lykke til! Anonymkode: a99dd...1dc Takk AnonymBruker skrev (5 minutter siden): dette er et programm du har blitt foreskrevet fra en personlig trener eller noe i den retning går jeg ut fra? Gjorde du testrunden alene - uten at han/hun var der og kontrollerte? Anonymkode: 5517c...3e4 Ja, treningsprogrammet er satt opp av en fagperson. Og ja, jeg gjorde testrunden alene fordi jeg har trent i mange år, alle øvelsene er kjente, det er bare den mye lavere pulsbelastningen som er ny. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 2 treninger for prisen av 1. Ikke bare styrke og bevegelighet, men også mental resilens og motstandsdyktighet. Ta det som trening det og, trening i å ikke bry deg, du er der for deg. Utålmodige friskuser trenger også trening i fleksibilitet og tilpasningsdyktighet. Deres irritasjon er deres, ikke din. Anonymkode: d920f...c99 Det var også en måte å se det på. Den skal jeg ta med meg videre, takk Anonymkode: ea4e3...e64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå