Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har tenkt meg på konsert i Hamar i mai, på Hydranten. Noen som har tips til hotell i nærheten? Er ikke kjent i Hamar. Ligger Hydranten sentralt?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er heller ikke kjent på Hamar, men jeg svarer for det. :sjenert:

Gjorde et lite søk på Hydranten og fant at adressen er Grønnegata 70. På Karsøket til Finn ser det ut til å være rimlig sentralt. Det nærmeste hotellet som er markert på kartet er First Hotel Victoria (nederst på kartet i linken), men det er jo mulig at det finnes overnattingssteder som er nærmere.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Hamar er ikke så stor by, og Hydranten ligger i sentrum.

Så hvis du finne et hotell i sentrum er det uansett ganske nært.

• 4 uker senere...
Skrevet

Det er et pensjonat der som heter Seiersted, nære sentrum.

Gjest prestekrage
Skrevet

Er lommekjent i Hamar (bodd her nesten hele livet).

Som sagt ovenfor; Hamar er ingen stor by, men alle disse hotellene ligger i gangavstand til hydranten (begynner med det nærmeste); Astoria (3 min), Victoria (4 min) Scandic (10 min). Seiersted pensjonat ligger ca 6 min i fra. (tidene er i beregnet ymse sjangling!!) Gjør oppmerksom på at gaten i Hamar har en tendens til å bli veldig smale og trange jo lengre utpå natta klokka blir!!!!

Ble jo litt nyskjerrig jeg da. Siden du er så bestemt på at du skla på Hydranten; er det noen spes konsert du har planer om?

Hydranten ligger MIDT i sentrum og har mange DRIT BRA konserter. Begynner å bli en landskjent konsert-scene og drar band som Motorpsyco, Dumdum, DeLillos, Satyricon, Turboneger, Hurra Torpedo etc etc...

Gjest Gjest
Skrevet

heia hamar,

jeg ønsker jeg bodde der ennå....

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Du har også Hamar Vandrerhjem. Kjempekoselig sted.

Ny avdeling. Mye billigere enn på hotell. Tror det er ca 10-15 min å gå. Ligger rett ved Vikingskipet.

Gjest prestekrage
Skrevet

Hamar vandrerhjem... hmmm. Mulig det har bedret seg det siste året, men synes at det er på plass å komme med et lite "vær obs". Dette stedet er vel også kjent som vikingskipet motell (om ikke er de i allefall naboer). Stedet var lenge arbeidsplass for endel østeuropeiske kvinner som ikke akkurat sto registert med firma i Brønnøysund!!!

Men som sagt, kan jo ha bedret seg (ettersom jeg bor i Hamar er det sjelden jeg har behov for å sjekke ut overnattingstedene her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...