Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Har tenkt meg på konsert i Hamar i mai, på Hydranten. Noen som har tips til hotell i nærheten? Er ikke kjent i Hamar. Ligger Hydranten sentralt? Takk for svar!
Gjest HB Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Er heller ikke kjent på Hamar, men jeg svarer for det. Gjorde et lite søk på Hydranten og fant at adressen er Grønnegata 70. På Karsøket til Finn ser det ut til å være rimlig sentralt. Det nærmeste hotellet som er markert på kartet er First Hotel Victoria (nederst på kartet i linken), men det er jo mulig at det finnes overnattingssteder som er nærmere. Hilsen Lille meg
Pepita Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Hamar er ikke så stor by, og Hydranten ligger i sentrum. Så hvis du finne et hotell i sentrum er det uansett ganske nært.
mabi Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Det er et pensjonat der som heter Seiersted, nære sentrum.
Gjest prestekrage Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Er lommekjent i Hamar (bodd her nesten hele livet). Som sagt ovenfor; Hamar er ingen stor by, men alle disse hotellene ligger i gangavstand til hydranten (begynner med det nærmeste); Astoria (3 min), Victoria (4 min) Scandic (10 min). Seiersted pensjonat ligger ca 6 min i fra. (tidene er i beregnet ymse sjangling!!) Gjør oppmerksom på at gaten i Hamar har en tendens til å bli veldig smale og trange jo lengre utpå natta klokka blir!!!! Ble jo litt nyskjerrig jeg da. Siden du er så bestemt på at du skla på Hydranten; er det noen spes konsert du har planer om? Hydranten ligger MIDT i sentrum og har mange DRIT BRA konserter. Begynner å bli en landskjent konsert-scene og drar band som Motorpsyco, Dumdum, DeLillos, Satyricon, Turboneger, Hurra Torpedo etc etc...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Du har også Hamar Vandrerhjem. Kjempekoselig sted. Ny avdeling. Mye billigere enn på hotell. Tror det er ca 10-15 min å gå. Ligger rett ved Vikingskipet.
Gjest prestekrage Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Hamar vandrerhjem... hmmm. Mulig det har bedret seg det siste året, men synes at det er på plass å komme med et lite "vær obs". Dette stedet er vel også kjent som vikingskipet motell (om ikke er de i allefall naboer). Stedet var lenge arbeidsplass for endel østeuropeiske kvinner som ikke akkurat sto registert med firma i Brønnøysund!!! Men som sagt, kan jo ha bedret seg (ettersom jeg bor i Hamar er det sjelden jeg har behov for å sjekke ut overnattingstedene her)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå