Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han fyren her ser rimelig psykotisk ut, det verste er at han er en predikant.

Anonymkode: 7ba38...780

Psykotisk og psykopatisk er to vidt forskjellige ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes Bernd Höcke har et sånt blikk. 

Stikkende blikk 

Anonymkode: 5f8c4...97f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke så rart, mtp folks umettelige hang til å ville ha med psykopater og narsissister å gjøre.

Anonymkode: 07ae3...ae3

Utdyp?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2025 den 21.10):

Finnes det? Jeg mener å ha sett det noen ganger, og synes temaet er fascinerende. Men så vidt jeg forstår så finnes det lite forskning på temaet. Men det betyr jo ikke at det ikke finnes.

Anonymkode: 75a16...994

Egentlig ikke, men det at en person kan bli tvunget til å fiksere på negative ting kan være veldig negativt - noen ganger kan jo psykopat blikket også gi positiv assosiasjon, og dermed gi andre effekter. Hvordan en oppfatter noe avhenger av hvordan en oppfatter blikkk og kroppspråk.  Ville anbefalt å ikke være veldig rigid på dette, er nesten som å måle asperger ut ifra øye kontakt ("statistisk sett er ikke aspergere god på øyekontakt",.... fordi de er dårlig på relasjoner, og henger dermed med folk en "misliker", men avvik i øyekontakt kan bety  at en ikke liker en annen, noe som er typisk for en asperger - en ser dermed at det vanskelig å trekke slutninger omkring noe, bare basert på "hva en antar er normalt")

Anonymkode: 05195...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...