Gå til innhold

Nyttårsmiddag til 1 person?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg kunne gjerne trengt litt råd fra dere!

Dessverre ble jeg syk med en kraftig forkjølelse 1 juledag og er enda ikke helt frisk, så alt av romjulsbesøk og nå nyttårsfest er avlyst for min del.

Men tenkte likevel å lage meg en litt bedre middag i morgen. Er det noen som har forslag til en god nyttårsmiddag for 1 person? Men som ikke tar alt for lang tid å lage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånn at du kan dra og handle eller må du ta det du har hjemme? Og hva har du isåfall hjemme? 

Anonymkode: 151ed...d41

Skrevet

Torsk i Sandefjordsmør

Biff med det tilbehøret du liker

Pasta Carbonara

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er det sånn at du kan dra og handle eller må du ta det du har hjemme? Og hva har du isåfall hjemme? 

Jeg tenkte å handle i morgen. 

Skrevet

Jeg skal ha biff med bakt potet i form 😊 Også blir det en liten sjokoladekake til dessert 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg lager pinnekjøtt. 

Anonymkode: b0a02...10f

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir også alene og skal lage en deilig pasta ☺️ God bedring! 

Anonymkode: a1dca...b48

Skrevet
StrøkenFrøken skrev (38 minutter siden):

Dessverre ble jeg syk med en kraftig forkjølelse 1 juledag og er enda ikke helt frisk, så alt av romjulsbesøk og nå nyttårsfest er avlyst for min del.

Men tenkte likevel å lage meg en litt bedre middag i morgen. Er det noen som har forslag til en god nyttårsmiddag for 1 person? Men som ikke tar alt for lang tid å lage?

På Meny selger de pinnekjøtt til én person, pakning fra Stranda. 

Anonymkode: ba5b1...e68

Skrevet
StrøkenFrøken skrev (41 minutter siden):

Jeg tror jeg hadde lagd meg en kyllingfilet surret i spekeskinke med ris og salat 😊

• Liker 1
Skrevet

Andebryst med appelsinsaus og poteter☺️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

På Meny selger de pinnekjøtt til én person, pakning fra Stranda. 

Anonymkode: ba5b1...e68

Oy det visste jeg ikke! Skal innom Meny i morgen så skal sjekke om de har her 😊 Takk for tipset!

TS

Skrevet
kissmequick skrev (11 minutter siden):

Andebryst med appelsinsaus og poteter☺️

Det hørtes veldig godt ut! 😁

-TS

Skrevet

Hadde jeg vært alene så tror jeg at jeg hadde laget meg en biff. Hadde antagelig gått for ferdig fløtegratinerte poteter også noe brokkolini eller asparges til. Peppersaus og noe godt å drikke, øl eller rødvin.

• Liker 1
Skrevet

Jeg planlegger pizza, det er en av mine favoritter. 

Skrevet
Anonym Frøken skrev (1 time siden):

Jeg tror jeg hadde lagd meg en kyllingfilet surret i spekeskinke med ris og salat 😊

Jeg tenker å kjøpe sånn filet med pancetta surret rundt som settes rett i ovnen, kjøper på Rema… veldig godt, og ikke minst enkelt. Varierer tilbehøret.

Skrevet

Hva med helstekt kaklun, da blir dere to til bords!

Anonymkode: 06aec...534

Skrevet

Jeg skal også være alene i morgen. Lurer på om det blir tagliata. Det er så enkelt og så utrolig godt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg skal også feire alene i morgen og går for taco. Har ikke spist det på lenge og har brukt så mye tid på å lage alt mulig annet de  siste ukene. Kanskje litt harry men sånn blir det her :) 

Anonymkode: 9d34f...55b

• Hjerte 1
Skrevet

Alene tror jeg at jeg hadde gått for biff, råstekte poteter, digg bernaise, med bakte tomater, stekt løk og stekt paprika. 

God bedring og godt nyttår 🌟💕

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
StrøkenFrøken skrev (5 timer siden):

Oy det visste jeg ikke! Skal innom Meny i morgen så skal sjekke om de har her 😊 Takk for tipset!

TS

Hvorfor ikke bare lage en vanlig pakke pinnekjøtt og ha rester som kan brukes til pizza, pasta, wraps, omelett, pyttipanne, lapskaus eller andre ting? 

Anonymkode: b0a02...10f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...