AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #1 Skrevet 29. desember 2025 Jeg var uheldig og slo til meg selv på munnen, blødde litt men da jeg sjekket fort så det ikke ut som noe var galt. Kan jeg likevel ha skadet tenner? Eller er det bare jeg som er litt paranoid? Anonymkode: 0ecc3...9cd
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #2 Skrevet 29. desember 2025 Hmm.. er det løse tenner? Hvis du har slått til deg selv så hardt at du bør bekymre deg for tenner, så er jeg litt nysgjerrig på mer av denne konteksten. Anonymkode: ed2a8...a7b 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #3 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hmm.. er det løse tenner? Hvis du har slått til deg selv så hardt at du bør bekymre deg for tenner, så er jeg litt nysgjerrig på mer av denne konteksten. Anonymkode: ed2a8...a7b Ingenting er løst nå, men er redd de kan løsne senere. Mulig jeg bare skremte meg selv litt. Jeg holdt tak i noe og glapp taket og slo til meg selv. Anonymkode: 0ecc3...9cd
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #4 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingenting er løst nå, men er redd de kan løsne senere. Mulig jeg bare skremte meg selv litt. Jeg holdt tak i noe og glapp taket og slo til meg selv. Anonymkode: 0ecc3...9cd Men forsåvidt så får vel folk slag i ansiktet ved slåsskamp/idretter med større styrke enn jeg ga meg selv.... Anonymkode: 0ecc3...9cd
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #5 Skrevet 29. desember 2025 SVÆRT liten sjanse for det. Skulle de løsnet, ville de løsnet med en gang. Anonymkode: b55e8...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #6 Skrevet 29. desember 2025 Så lenge du ikke slo deg selv med noe hardt så tenker jeg det helst går bra. Anonymkode: ed2a8...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #7 Skrevet 29. desember 2025 Jeg har også gjort dette, skadet meg heldigvis ikke 😆 men tenkte litt på hvor usannsynlig historien ville høres ut hvis noen trodde jeg fikk bank hjemme. Anonymkode: cbdab...313
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #8 Skrevet 30. desember 2025 Har du smerter i tennene så unngå å tygge harde skorper etc noen dager. Anonymkode: f6e19...8fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå