AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #21 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har i 6 år vært sammen med og 5 år gift med en mann fra tyrkia. Han fikk aldri opphold i Norge så nå bor han i Sverige kort fortalt. Han jobber der og har en stor vennekrets der. Han kom til Europa i 2022 og fra 2019-2023 betalte jeg altså mulig for han som feks husleie, klær, mat ja alt mulig. Vi flyttet til sverige pga opphold og han fikk jobb der og opphold. Jeg flyttet tilbake til Norge pga jobb og barna fra tidligere forhold. Nå presser han meg til å endre adresse igjen til Sverige for kortet hans går ut i 2028 men jeg har sagt at jeg må ha fast jobb først (det jeg ikke har sagt er at jeg mister miste barnet hvis jeg endret adresse nå) han er ekstremt opp å ned i humøret, en dag er han en solstråle, neste dag våkner jeg til, jeg hater deg, du er så ekkel og kvalm at jeg spyr av deg, ingen jenter er som deg, alle jenter fra Europa gjør alt for sin Tyrkiske kjæreste, du prioriterer bare barna dine, jeg hater deg og barna dine og familien din er bare så jævelige.. når han er i Sverige og jeg i Norge, vil han at jeg bare skal sitte hjemme, ikke gjøre noe med barna eller familien min, han sier jeg har ett jævelig kjedelig liv og st huset mitt er skittent, bilen, barna er stygge, ja osv osv.. han er ofte ute med venner til sent på natt, og svarer aldri på tlf når jeg prøver å ringe han. hele tiden truer han med å blokkere meg overalt, forlate meg osv.. i skrivende stund har han blokkert meg overalt, for 2 dager siden hadde han 2 nye jenter fra byen han bor i i Sverige på sin Insta, han gjemmer tlf, tar den på lydløs, tar den med på do i dusjen ja overalt når vi er sammen.. vil nå si jeg fortsatt etter 6 år fortsatt betaler tlf regningen hans selvom han tjener mer enn meg. Han gir meg ikke 5 øre, ikke for bensin ikke for bommer ingenting når jeg kommer til han i Sverige. Og skal han komme hit må jeg hente han, og han betaler ingen verdens ting. Jeg begynner å gå litt lei av alt dette, noen gode råd her? Anonymkode: 23d1e...52a Hva gir denne mannen deg, egentlig? Ikke er han snill. Om han er snill helt til noe ikke går hans vei, er han faktisk ikke egentlig det. Ikke betaler han noe, det må du gjøre selv - og attpåtil kostnadene for ham?? Ikke er han støttende, han hverken respekterer arbeidet ditt, livet ditt, hjemmet ditt og attpåtil fornærmer han barna dine fordi han er sur. Det er like greit hab ikke fikk opphold. Helst burde han vært lenger unna deg og barna sånn som han opptrer. Skill deg fra denne opportunistiske dusten før det er for sent Anonymkode: 990d4...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #22 Skrevet 28. desember 2025 Det er uansett bedre å finne kjærligheten med noen som har etablert seg her FØR du inngår forhold med dem. Så vet du i hvert fall at du betyr noe mer enn en fribillett til Norge AS. Da har de ordnet seg med arbeid og opphold på eget grunnlag. Anonymkode: 990d4...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #23 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): virkelig drømmemannen du har skaffet deg der, ja. Med en gang jeg leste "gift med en mann fra tyrkia" så tenkte jeg at dette er nok et dårlig forhold. Sånne menn respekterer ikke kvinner. Hvorfor er du så ufattelig dum og finner deg i det der?? Anonymkode: 725eb...ef3 Finnes mange kvinner sammen med norske menn her, som heller ikke høres gode ut, hva er denne rasismen? Noen tyrkiske menn er langt bedre enn norske menn, andre ikke. For noe drittprat. Anonymkode: 93a0a...7e5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #24 Skrevet 28. desember 2025 Men ja, enig med alle i at du burde skille deg med ham. Han bruker bare din sårbarhet mot deg, det er bedre å forbli alene enn å være med en slik parasitt. Tenk, kanskje du ikke ender opp med en mann som faktisk er riktig for deg, fordi du bruker tid på denne dusten? Anonymkode: 93a0a...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #25 Skrevet 28. desember 2025 Vær så snill, ikke kast bort livet ditt og dine barns liv på denne fjompen, TS. Du kan 100% finne en som er snill og ordentlig. Og uansett er det bedre å være singel enn sammen med et sånt drog som bare trykker deg ned. Anonymkode: 990d4...3c2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #26 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg er i 40 åra og livredd for å få kjærlighetssorg og ende opp alene Anonymkode: 23d1e...52a Så du er ikke alene nå? Nå når dere bor i hvert deres land og han gjentatte ganger sier han hater deg? Du føler deg elsket når han sier barna dine er stygge? Fortjener barna dine virkelig en slik stefar? Sjansen for at du forblir alene er stor så lenge du velger være gift med en som hater deg, og snakker ned barna dine. Sjansen for du finner deg noen som respekterer deg er iallefall til stede om du velger skille deg. Anonymkode: 4a6f4...60f 2 2
Nobetterthanaman Skrevet 28. desember 2025 #27 Skrevet 28. desember 2025 Han kaller barna dine stygge, og du har fortsatt ikke vett nok til å forlate dette mennesket? 5 2
MacadamiaNut Skrevet 29. desember 2025 #28 Skrevet 29. desember 2025 Nobetterthanaman skrev (4 timer siden): Han kaller barna dine stygge, og du har fortsatt ikke vett nok til å forlate dette mennesket? Enig. Skjerp deg ts !! 1 2
Spiren Skrevet 29. desember 2025 #29 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har i 6 år vært sammen med og 5 år gift med en mann fra tyrkia. Han fikk aldri opphold i Norge så nå bor han i Sverige kort fortalt. Han jobber der og har en stor vennekrets der. Han kom til Europa i 2022 og fra 2019-2023 betalte jeg altså mulig for han som feks husleie, klær, mat ja alt mulig. Vi flyttet til sverige pga opphold og han fikk jobb der og opphold. Jeg flyttet tilbake til Norge pga jobb og barna fra tidligere forhold. Nå presser han meg til å endre adresse igjen til Sverige for kortet hans går ut i 2028 men jeg har sagt at jeg må ha fast jobb først (det jeg ikke har sagt er at jeg mister miste barnet hvis jeg endret adresse nå) han er ekstremt opp å ned i humøret, en dag er han en solstråle, neste dag våkner jeg til, jeg hater deg, du er så ekkel og kvalm at jeg spyr av deg, ingen jenter er som deg, alle jenter fra Europa gjør alt for sin Tyrkiske kjæreste, du prioriterer bare barna dine, jeg hater deg og barna dine og familien din er bare så jævelige.. når han er i Sverige og jeg i Norge, vil han at jeg bare skal sitte hjemme, ikke gjøre noe med barna eller familien min, han sier jeg har ett jævelig kjedelig liv og st huset mitt er skittent, bilen, barna er stygge, ja osv osv.. han er ofte ute med venner til sent på natt, og svarer aldri på tlf når jeg prøver å ringe han. hele tiden truer han med å blokkere meg overalt, forlate meg osv.. i skrivende stund har han blokkert meg overalt, for 2 dager siden hadde han 2 nye jenter fra byen han bor i i Sverige på sin Insta, han gjemmer tlf, tar den på lydløs, tar den med på do i dusjen ja overalt når vi er sammen.. vil nå si jeg fortsatt etter 6 år fortsatt betaler tlf regningen hans selvom han tjener mer enn meg. Han gir meg ikke 5 øre, ikke for bensin ikke for bommer ingenting når jeg kommer til han i Sverige. Og skal han komme hit må jeg hente han, og han betaler ingen verdens ting. Jeg begynner å gå litt lei av alt dette, noen gode råd her? Anonymkode: 23d1e...52a Si opp telefonabonnementet (kutt alle økonomiske bånd), ønsk han en god jul og legg kapittelet bak deg. Det er ingen vits å stride mot naturen her. La det dø 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #30 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordi jeg er i 40 åra og livredd for å få kjærlighetssorg og ende opp alene Anonymkode: 23d1e...52a Patetisk. Anonymkode: 8f81e...5ca 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar #31 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 8:45 PM): Fordi jeg er i 40 åra og livredd for å få kjærlighetssorg og ende opp alene Anonymkode: 23d1e...52a Ta mitt råd. Jeg er en norsk kvinne av syrisk avstamning. Jeg vokste opp i Norge og er stolt av å være norsk, men hold deg unna tyrkiske menn. De er utrolig gjerrige. Selvfølgelig ikke alle, men menn fra Midtøsten er, til tross for sin styrke, ofte dominerende. Det finnes gode menn der ute, selvfølgelig, men denne mannen er foraktelig. Beklager å måtte si dette. Løp vekk. Anonymkode: d3100...1dd 1
MizzVic Skrevet 1. januar #32 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 20.45): Fordi jeg er i 40 åra og livredd for å få kjærlighetssorg og ende opp alene Anonymkode: 23d1e...52a De fleste ville heller bodd alene og kuttet av ett bein, før de betalte på en gal tyrker i sverige. Med tanke på hvor lave krav du har, får du lett ny mann. 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #33 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 20.45): Fordi jeg er i 40 åra og livredd for å få kjærlighetssorg og ende opp alene Anonymkode: 23d1e...52a Er det ikke bedre å være alene da? Eller med venner, familie, bikkja? Heller alene med Netflix og smågodt enn han der. Anonymkode: 028dc...076 1
binders11 Skrevet 1. januar #34 Skrevet 1. januar Vil du virkelig ha han som stefar til dine barn? Og la de omgås han?
AnonymBruker Skrevet 1. januar #35 Skrevet 1. januar Du skriver at du mister ungen om du drar tilbake til han. Er ikke det (mer enn) nok til å vite hva du skal gjøre? Anonymkode: 48fb5...ea1 3 2
Gaia Skrevet 1. januar #36 Skrevet 1. januar Svaret er ganske enkelt hvis alternativ 1 er å fø på en tyrker i Sverige og alternativ 2 er å ha samvær med barnet sitt. Ingen oppegående mor velger en gal kjæreste foran egne barn. 3
Ymse meninger Skrevet 1. januar #37 Skrevet 1. januar Herregud for et shitshow av en fyr. Emosjonell modenhet lik null. Du kan begynne i dag med å si opp mobilabonnementet hans 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #38 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 19.53): Jeg har i 6 år vært sammen med og 5 år gift med en mann fra tyrkia. Han fikk aldri opphold i Norge så nå bor han i Sverige kort fortalt. Han jobber der og har en stor vennekrets der. Han kom til Europa i 2022 og fra 2019-2023 betalte jeg altså mulig for han som feks husleie, klær, mat ja alt mulig. Vi flyttet til sverige pga opphold og han fikk jobb der og opphold. Jeg flyttet tilbake til Norge pga jobb og barna fra tidligere forhold. Nå presser han meg til å endre adresse igjen til Sverige for kortet hans går ut i 2028 men jeg har sagt at jeg må ha fast jobb først (det jeg ikke har sagt er at jeg mister miste barnet hvis jeg endret adresse nå) han er ekstremt opp å ned i humøret, en dag er han en solstråle, neste dag våkner jeg til, jeg hater deg, du er så ekkel og kvalm at jeg spyr av deg, ingen jenter er som deg, alle jenter fra Europa gjør alt for sin Tyrkiske kjæreste, du prioriterer bare barna dine, jeg hater deg og barna dine og familien din er bare så jævelige.. når han er i Sverige og jeg i Norge, vil han at jeg bare skal sitte hjemme, ikke gjøre noe med barna eller familien min, han sier jeg har ett jævelig kjedelig liv og st huset mitt er skittent, bilen, barna er stygge, ja osv osv.. han er ofte ute med venner til sent på natt, og svarer aldri på tlf når jeg prøver å ringe han. hele tiden truer han med å blokkere meg overalt, forlate meg osv.. i skrivende stund har han blokkert meg overalt, for 2 dager siden hadde han 2 nye jenter fra byen han bor i i Sverige på sin Insta, han gjemmer tlf, tar den på lydløs, tar den med på do i dusjen ja overalt når vi er sammen.. vil nå si jeg fortsatt etter 6 år fortsatt betaler tlf regningen hans selvom han tjener mer enn meg. Han gir meg ikke 5 øre, ikke for bensin ikke for bommer ingenting når jeg kommer til han i Sverige. Og skal han komme hit må jeg hente han, og han betaler ingen verdens ting. Jeg begynner å gå litt lei av alt dette, noen gode råd her? Anonymkode: 23d1e...52a Synd du har endt i en sånn situasjon. Jeg tror du må bryte kontakt. Vær sterk, ikke utsett. Anonymkode: e48f3...4d2
Cam03 Skrevet 1. januar #39 Skrevet 1. januar Du velger selvsagt barna dine framfor denne mannen. Han snakker ned deg, barna dine og familien din. Han har med seg mobilen overalt, men klarer/ gidder ikke å ta den når du ringer. Nå har han også blokkert deg overalt. Han forventer at du skal stå for det meste av det økonomiske, selv om han tjener bedre. Si opp mobilabonnementet hvis det står på deg, hvis det ikke gjør det så slutter du å betale på noe som ikke er ditt. Så søker du om separasjon. Dette er en mann som har utnyttet deg hele veien, og nå er det på tide at du setter ned beinet. Du trenger ikke han i livet ditt. Han trengte deg, men kom ikke inn i Norge som han håpet på og han straffer deg for det. Ikke la han få muligheten til å fortsette med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå