AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #1 Skrevet 28. desember 2025 Er det oppskrift på vektnedgang? Anonymkode: 00e6a...4e4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #2 Skrevet 28. desember 2025 Har vi virkelig begynt på januartrådene allerede.... Kan vi ikke få lov til kverulere rundt Temugaver og når vi rydder ned jula noen få dager til? Anonymkode: 3a400...aff
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #3 Skrevet 28. desember 2025 Nei, det er totalen av hva du spiser, ikke hva du spiser til hvert måltid. Anonymkode: a2737...52f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #4 Skrevet 28. desember 2025 Det tror jeg er noe som sikkert gjelder noen, men jeg vet i hvert fall at det ikke er en fasit. Jeg er ikke frokostmenneske, hopper ofte over frokosten i hverdagen og spiser mest til dagens siste måltid. Jeg trives veldig godt med det etter at jeg innså at det ikke stemmer det jeg lærte i oppvekst og ungdomstid med at man "må spise frokost for å klare dagen, lære på skolen, prestere på jobb, være i stand til å yte på trening osv" og "frokost er dagens viktigste måltid". Jeg er slank, men det var jeg da jeg jobbet med å tvinge i meg god frokost også, det har ikke hatt noe betydning til eller fra. Jeg tror at hvis det høres fristende eller passende ut å følge den modellen der, så er det verdt et forsøk. Anonymkode: bee56...81d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #5 Skrevet 28. desember 2025 Hvis man er under 40, ja Anonymkode: cfc0a...815
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå