Gå til innhold

Smingel i Bergen ?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd og vil dele erfaring ?

Er selv en mann på noen og 50, som lurer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det forskjell på å date i Bergen og andre plasser? 

Anonymkode: 29bd0...b01

Skrevet

Har ikke selv vært på Smingel sine arrangementer, men som jeg hører fra andre så er det flest folk i 30-årene, så tror du kanskje blir litt for gammel..men kan jo hende de setter opp arrangementer for de litt oppi åra også da! 

Anonymkode: f5385...51b

Skrevet

Lurer på det samme 😅 Denne er for oss oldies 40 +. Dukker opp folk alene eller med venner ? 

Ts, vi kan gå sammen 😂

Anonymkode: c19f2...bbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Lurer på det samme 😅

Ts, vi kan gå sammen 😂

Tja, kanskje det, da er det sikkert ikke så skummelt å komme helt alene. 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Lurer på det samme 😅 Denne er for oss oldies 40 +. Dukker opp folk alene eller med venner ? 

Ts, vi kan gå sammen 😂

Anonymkode: c19f2...bbf

Jeg og vil

Anonymkode: 29bd0...b01

Skrevet

Min erfaring er at det er lettest å treffe nye folk om man drar alene. Da har man ikke med seg noen man blir sittende og prate med mesteparten av kvelden, men blir "tvunget" til å oppsøke andre. Terskelen for andre til å ta kontakt er også lavere om man sitter alene sammenlignet med om man er en gjeng. 

Skrevet
Bergen1968 skrev (9 timer siden):

Tja, kanskje det, da er det sikkert ikke så skummelt å komme helt alene. 😂

Jeg er en dame så kanskje vi matcher også 🤷🏻‍♀️😂

Anonymkode: c19f2...bbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg og vil

Anonymkode: 29bd0...b01

Kjønn, alder ? Hvor skal vi møtes ? 😅

Anonymkode: c19f2...bbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2025 den 19.43):

Jeg er en dame så kanskje vi matcher også 🤷🏻‍♀️😂

Anonymkode: c19f2...bbf

Ja, kanskje det. Hadde vært kjekt å gått på en date. 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 12.25):

Er det forskjell på å date i Bergen og andre plasser? 

Anonymkode: 29bd0...b01

Det er jo utenfor Norge, så skal ikke se bort fra det.

Anonymkode: 9e095...1aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er jo utenfor Norge, så skal ikke se bort fra det.

Anonymkode: 9e095...1aa

bergensere er jo kjent for å være veldig good looking. ha glimt i øyet og sånt. 

Anonymkode: 17ea1...333

AnonymBruker
Skrevet

Så min narsissist ex der på et treff.🔺

Anonymkode: b7f84...383

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

bergensere er jo kjent for å være veldig good looking. ha glimt i øyet og sånt. 

Anonymkode: 17ea1...333

Takk 😘😘 jeg er født i bæææærgen 

Anonymkode: 29bd0...b01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

bergensere er jo kjent for å være veldig good looking. ha glimt i øyet og sånt. 

Anonymkode: 17ea1...333

Og ikke minst veldig ydmyke som ikke driver å skryter av seg selv.

Anonymkode: 9e095...1aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...