Bergen1968 Skrevet 28. desember 2025 #1 Skrevet 28. desember 2025 Noen som har prøvd og vil dele erfaring ? Er selv en mann på noen og 50, som lurer....
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #2 Skrevet 28. desember 2025 Er det forskjell på å date i Bergen og andre plasser? Anonymkode: 29bd0...b01
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #3 Skrevet 28. desember 2025 Har ikke selv vært på Smingel sine arrangementer, men som jeg hører fra andre så er det flest folk i 30-årene, så tror du kanskje blir litt for gammel..men kan jo hende de setter opp arrangementer for de litt oppi åra også da! Anonymkode: f5385...51b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #4 Skrevet 29. desember 2025 Lurer på det samme 😅 Denne er for oss oldies 40 +. Dukker opp folk alene eller med venner ? Ts, vi kan gå sammen 😂 Anonymkode: c19f2...bbf
Bergen1968 Skrevet 30. desember 2025 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lurer på det samme 😅 Ts, vi kan gå sammen 😂 Tja, kanskje det, da er det sikkert ikke så skummelt å komme helt alene. 😂
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #6 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Lurer på det samme 😅 Denne er for oss oldies 40 +. Dukker opp folk alene eller med venner ? Ts, vi kan gå sammen 😂 Anonymkode: c19f2...bbf Jeg og vil Anonymkode: 29bd0...b01
-jk- Skrevet 30. desember 2025 #7 Skrevet 30. desember 2025 Min erfaring er at det er lettest å treffe nye folk om man drar alene. Da har man ikke med seg noen man blir sittende og prate med mesteparten av kvelden, men blir "tvunget" til å oppsøke andre. Terskelen for andre til å ta kontakt er også lavere om man sitter alene sammenlignet med om man er en gjeng.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #8 Skrevet 30. desember 2025 Bergen1968 skrev (9 timer siden): Tja, kanskje det, da er det sikkert ikke så skummelt å komme helt alene. 😂 Jeg er en dame så kanskje vi matcher også 🤷🏻♀️😂 Anonymkode: c19f2...bbf
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #9 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg og vil Anonymkode: 29bd0...b01 Kjønn, alder ? Hvor skal vi møtes ? 😅 Anonymkode: c19f2...bbf
Bergen1968 Skrevet 1. januar Forfatter #10 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 30.12.2025 den 19.43): Jeg er en dame så kanskje vi matcher også 🤷🏻♀️😂 Anonymkode: c19f2...bbf Ja, kanskje det. Hadde vært kjekt å gått på en date. 😉
AnonymBruker Skrevet 2. januar #11 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 12.25): Er det forskjell på å date i Bergen og andre plasser? Anonymkode: 29bd0...b01 Det er jo utenfor Norge, så skal ikke se bort fra det. Anonymkode: 9e095...1aa
AnonymBruker Skrevet 2. januar #12 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er jo utenfor Norge, så skal ikke se bort fra det. Anonymkode: 9e095...1aa bergensere er jo kjent for å være veldig good looking. ha glimt i øyet og sånt. Anonymkode: 17ea1...333
AnonymBruker Skrevet 2. januar #13 Skrevet 2. januar Så min narsissist ex der på et treff.🔺 Anonymkode: b7f84...383
AnonymBruker Skrevet 2. januar #14 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): bergensere er jo kjent for å være veldig good looking. ha glimt i øyet og sånt. Anonymkode: 17ea1...333 Takk 😘😘 jeg er født i bæææærgen Anonymkode: 29bd0...b01
AnonymBruker Skrevet 2. januar #15 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): bergensere er jo kjent for å være veldig good looking. ha glimt i øyet og sånt. Anonymkode: 17ea1...333 Og ikke minst veldig ydmyke som ikke driver å skryter av seg selv. Anonymkode: 9e095...1aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå