Gå til innhold

Pysjfest på skolen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig på andre skoler også. På vår skole har de pysjfest på skolen flere ganger i året. Senest nå siste skoledag før juleferien, heldigvis så syntes ungene mine det er teit og ønsker å ha på ordentlige klær, men hva er greia med at skolen skal ha oss til å sende ungene ut i pysj midt på vinteren? 

Anonymkode: 3fdf5...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det her hvert år. Ungene elsker det ☺️ De er 9 og 12. Går med superundertøy eller ull. 

Bra unger er forskjellige ☺️

Anonymkode: 83897...f80

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Mine unger elsker det! Har det for sjelden.. ull under og uteklær utenpå.

Anonymkode: a3e6c...697

• Liker 2
Skrevet

Ser egentlig ikke problemet, som andre sier så går man jo med ullundertøy under. Og er de ute og leker, har man jo på seg uteklær.

Anonymkode: 14dce...d29

• Liker 3
Skrevet

Hos oss har de ikke det, heldigvis! Ungene mine har knapt eid en pysj deres liv utenom da de var helt små og sparket av seg dyna 😅 

Anonymkode: 64cd0...699

Skrevet

Vært en gang her og mine er ikke interessert i det. Skjønner det godt. 

Anonymkode: 40b65...02f

Skrevet

Her prøver sikkert lærerne alt de kan å lage litt gøy for ungene for en billig penge. Noe som er enkelt for alle å være med på og som ikke koster noe. Feil blir det nå uansett for noen. 

Anonymkode: b680c...829

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Mine hadde elsker pysjfest!

Anonymkode: 9c35c...0f5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det vanlig på andre skoler også. På vår skole har de pysjfest på skolen flere ganger i året. Senest nå siste skoledag før juleferien, heldigvis så syntes ungene mine det er teit og ønsker å ha på ordentlige klær, men hva er greia med at skolen skal ha oss til å sende ungene ut i pysj midt på vinteren? 

Hva er problemet?

Anonymkode: 859e7...3c8

• Liker 5
Skrevet

På skolen til våre barn, var det pysjparty rett før jul. Stor stas! Vi sendte de med ullklær under. Null problem:)

Anonymkode: f01b9...4b8

• Liker 1
Skrevet

Er lærer på barneskole og opplever at klassen stiller i pysj, og da er det noe de har avtalt og ikke organisert. Jeg blander meg ikke inn i det, de lærer like godt med pysj som med jeans på. 

Anonymkode: 630cc...61e

• Liker 4
Skrevet

Vi har det én gang i året, og det er stas, men det holder også lenge med den ene gangen.

Anonymkode: d44e9...d53

Skrevet

Her har de en natt i året, og ungene elsker det. Heldigvis er ikke mine barn hekta på gaming, så de klarer å være borte fra pc-en . 

Anonymkode: 38b7e...2e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja, nei, man må for all del ikke prøve å finne på litt enkel og billig moro alle kan være med på. 🙄 Skjønner jo hvor barna dine har fått tørrpinn-genet fra. 

Her går yngste datter siste året på vgs og de har slike "antrekkdager" innimellom; pysj, rosa klær ifm rosa sløyfe, motsatt kjønn, annen alder osv. Frivillig.

Anonymkode: 3cbdb...044

• Liker 6
Skrevet

Ja, det har de. Relativt lavterskel å være med på. Ønsker man ikke går man i vanlige klær. Ungene/ungdommene syns det er gøy, hvorfor i all verden ta fra dem noe så simpelt. Noe som kan skape felleskap og koster minimalt. 

Anonymkode: 2d4d2...7d6

• Liker 3
Skrevet

Hva er problemet med det da? 

Anonymkode: c7d32...dba

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har de. Mine unger liker det. De har også hatt andre ting som Hatt-dager, Sports dag, gammeldags dag, rosa dag mm.

Alt er frivillig, så skjønner ikke problemet du virker å ha med det ts

Anonymkode: 5ef83...fbe

• Liker 1
Skrevet

Nei ikke på vår skole. Barnehagen ja. 

Anonymkode: 04d9f...757

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo ikke obligatorisk.. Så hvis barna ikke vil, så send de i vanlige klær da vel.. 

De har nå vel yttertøy på seg selv om de har pysj. Er ikke noe særlig kaldere med en pysj bukse enn vanlig bukse. Så sernikke problemet med kulden. 

Helt vanlig med pysjdag på skolen her, både i barneskolen, mellomtrinnet og ungdomsskolen har hatt det. 

Anonymkode: 19771...082

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde pysjdag på jobb (barneskole) før jul, da var det rett og slett fordi noen av elevene ønsket det. Det er en enkel måte å gjøre noe litt ekstra, som alle kan delta på. De fleste stiller i pysj på en slik dag, så her slår det i alle fall an. :)

Anonymkode: a2876...3ca

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...