Gå til innhold

Ishockey skøyter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

https://www.finn.no/384768621

Vi bor utenfor oslo (på landet) og her har de laget en liten skøytebane. Sønnen min på 7 ønsker å prøve litt. Han kan ikke stå på skøyter. Men har veldig lyst til å prøve. Fant disse på finn men står at disse er til hockeyskøyter og ikke vanlige?? Kan de ikke brukes til vanlig skøyting??

Og noen som vet hva han kan bruke istedenfor bruskasse for støtte? Har ikke bruskasse tilgjengelig og butikkene er også stengt

Anonymkode: 427c7...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada. De kan fint brukes til vanlig skøyting. Prut ned til 125kr:) 

Anonymkode: 93920...b5a

• Liker 1
Skrevet

Kan bruke en sånn stor plastkasse til oppbevaring. De er ikke like stødige i plasten som en bruskasse, så ikke forvent at den kan brukes til noe annet etterpå. Ellers kan du bruke alt mulig bare det kan skli på isen. 

Anonymkode: 6fb8d...203

Skrevet

Vi bruker alltid hockey skøyter, de er bedre synes vi enn de vanlige.

Spørs om du kommer noen vei med pruting, de hadde ikke jeg gjort men nå handler ikke jeg brukt heller, selger bare.

Anonymkode: 0b5f1...892

Skrevet

Vi og har brukt hocky skøyter er ofte mer stabile en andre skøyter.

Tips kan bruke kasse til å støe seg på, vet og noen bruker spark. Men ofte enklere med kasse.

Anonymkode: 96652...f0f

Skrevet

Pass på at skøytene er slipt ordentlig og at ungen ikke går på stein, grus og noe annet enn is, da blir opplevelsen ti ganger bedre for han når han skal lære å stå på skøyter.

Bruskasse fungerer fint det om han ikke er for høy, å gå krokete gir dårlig balanse. Da er det bedre å holde i en voksen, evn bruk ishockeykølle i tillegg som «støtte».

Lek og ha det moro, men mest av alt - Husk hjelm!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...