Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp sett rettssikkerhet for alle på YouTube, angående Shada-saken.

Ble helt sjokkert over håndtering og hemmelighetsskremmeriet i denne saken, Hvor er de norske medier??

Noen flere som har tanker rundt denne episoden og saken?

https://m.youtube.com/watch?v=cWL3QalMwcU

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mine tanker er at denne legen var ikke et offer selv for denne saken han var ikke et offer for bv selv og valgte å involvere seg slikt som dette og rissikere hele sitt rykte og sin karriere muligt sin egen familie han får ingen penger for dette han personligt tjener absolutt ingenting og får mer negativitet for det enn ros.  og det synes jeg er utroligt rart hvis han faktisk ikke tror selv på at det han viser er sterke nok bevis. 

Dette er forskjell på denne legen og for eks offerne, offerne selv er dem fornærmede å har alt å tape hvis dem ikke beskytter seg selv og kan til å med snakke basert på følelser pågrunn av personlig krenkelse. Så det at denne legen kjemper for  dette da han selv ikke var offeret og rissikerer så mye er noe å tenke på det er en tanketvister hva intensjonen til denne legen hadde vært hvis han ikke trodd dette var sant.  Og det at shada hadde kroppslige skader på bildene og det ikke var skrevet ned i obduksjonsraporten og at kripos ikke var innvolvert er et stort rødt flagg. Hvordan er dette muligt å avfeie sånt. 

Endret av Selis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...