AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #41 Skrevet 30. desember 2025 Mei88 skrev (7 timer siden): Da må du ta en kikk på egen profil. Er bildene gamle, har du bare bilder av deg selv ute på tur osv (da signaliserer du at du ikke har tid til noe ny kjæreste) evt alle bildene er tatt nedenifra og opp (ikke sjarmerende), kun bildet av ting du har/natur og ingen av deg. Har du skjult avstand og alder? Har du navn eller kallenavn/initialer. Bio,og alle punktene nedover du kan velge å fylle ut. Det er nok ofte de som faktisk legger litt i profilen sin som får match om man er ute etter ett forhold. Mangler det mye på en profil sveiper hvertfall jeg venstre, for det signaliserer til meg at hvis de ikke en gang gidder å fylle ut profilen så er de ikke intr i å legge tid å hverken kommunikasjon på mld eller noe mer Jepp, helt klart noe galt med profilen. Men det sagt, har et par bilder som er tatt av en meget god fotograf, og litt blandet jeg jeg tatt selv for å ikke ha for polert. Jeg ser gode bilder hver dag gjennom jobb. Jeg har også fylt ut det meste av bio, ting og tang. Jeg skal jobbe med bio og bytte bildene, men jeg tror rett og slett jeg ikke er attraktiv nok. Anonymkode: 8a575...bf8
Mei88 Skrevet 30. desember 2025 #42 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jepp, helt klart noe galt med profilen. Men det sagt, har et par bilder som er tatt av en meget god fotograf, og litt blandet jeg jeg tatt selv for å ikke ha for polert. Jeg ser gode bilder hver dag gjennom jobb. Jeg har også fylt ut det meste av bio, ting og tang. Jeg skal jobbe med bio og bytte bildene, men jeg tror rett og slett jeg ikke er attraktiv nok. Anonymkode: 8a575...bf8 Hvis du selv mener utseende ikke er bra nok, så må du trekke folk inn på profilen din på ett vis via første bilde, og så få resten til å skinne.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #43 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kanskje litt feil innstilling å ha eller? Men ja, mye kvinner på tinder med fordommer og man blir ofte møtt med mye "skeptisme". Ikke alltid så hyggelig og sjarmerende Anonymkode: c275c...1fc Hva kan det komme av, tror du? Anonymkode: 70ee3...55b 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #44 Skrevet 31. desember 2025 har prøvd å få i stand noen faste sex-partnere via tinder, men det var fryktelig vanskelig å få til. hvem faen har lyst til å bare ha one night stands. og menn som alltid skal lage sånne merkelige dynamikker hvor jeg liksom er gal etter han og han bare nonchalant avviser meg. det er så flaut. Anonymkode: db73b...2d8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #45 Skrevet 31. desember 2025 Mei88 skrev (17 timer siden): Hvis du selv mener utseende ikke er bra nok, så må du trekke folk inn på profilen din på ett vis via første bilde, og så få resten til å skinne. Utseende er det jeg vil kalle normal, men det er nok ikke bra nok. Jeg har kjørt noen varianter allerede, så jeg har jo prøvd. Anonymkode: 8a575...bf8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #46 Skrevet 31. desember 2025 Jeg ser etter en mann å dele livet mitt med. Å investere mye tid i poengløs "chatting" som sier helt ekstremt lite om hvordan noe er, gjør jeg ikke. Om det ikke er avtalt et møte eller bedt om nr og tatt en telefon utenfor appen i løpet av 2 døgn etter match og første samtale* så parkerer jeg den. *fordi jeg har forståelse for at ikke alle bruker appen daglig og de kan ha sveipet meg og at jeg sveiper dem igjen senere når de ikke ser, eller prøver med en annen. Men om noen derimot er på, for deretter å la intensjonell dating vente på seg da er ikke vi match. Anonymkode: 19632...117 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #47 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 27.12.2025 den 21.13): Er nettopp det jeg gjør, hvis jeg føler interessen er gjensidig. Prøver å møtes relativt kjapt. Men da blir de enten "borte" eller kommer med en teit unskylding 2 uker etterpå. Med andre ord, de var ikke interessert nok eller jeg var ikke første valget 😄 Anonymkode: c275c...1fc Hvis du vil dele hvordan du tar initiativ til å møtes så gir jeg gjerne en tilbakemelding ut fra hvordan jeg tenker og ønsker dating skal foregå. Anonymkode: 19632...117 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #48 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser etter en mann å dele livet mitt med. Å investere mye tid i poengløs "chatting" som sier helt ekstremt lite om hvordan noe er, gjør jeg ikke. Om det ikke er avtalt et møte eller bedt om nr og tatt en telefon utenfor appen i løpet av 2 døgn etter match og første samtale* så parkerer jeg den. *fordi jeg har forståelse for at ikke alle bruker appen daglig og de kan ha sveipet meg og at jeg sveiper dem igjen senere når de ikke ser, eller prøver med en annen. Men om noen derimot er på, for deretter å la intensjonell dating vente på seg da er ikke vi match. Anonymkode: 19632...117 Jeg har litt motsatt erfaring. De jeg matcher med vil ofte møtes, men man kan jo ikke møte alle så jeg prøver å få i gang en samtale for å «filtrere». Der jeg faller av..samtalene er kjedelige og jeg får liksom ikke noe lyst til å treffes. Det de spør om står oftest i profilen min ( har brukt tid). Kommentarer på kropp orker jeg ikke, avmatcher raskt om de er på grensen. Jeg har ingen bikinibilder heller. var på en date rett før jul. Var hyggelig det, men han så minst ti år eldre ut og lite energi. Følte lite kjemi. Han ville treffes igjen og takket for en veldig fin date…jeg bare fatter ikke at han følte at det var noe der. Null flørting eller dybde når vi møttes. Jeg skrev en melding om ag jeg hadde hatt en fin date med han, men følte ikke det var riktig kjemi for noe mer. Fikk en sur meld tilbake… Anonymkode: 6b499...603 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar #49 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 22.59): Jaja, får bare innse at jeg blir singel resten av livet og må leve i sølibat. Har drevet med nettdating av og på(når jeg har vært singel) siden 2010 og aldri opplevd at det er så vanskelig som nå. Møtte eksen via tinder feks. Jeg jobber mye og har en tidkrevende hobby, så andre måter å møte kvinner på er ikke eksisterende. Som sagt byen er IKKE min arena! Jeg har jo mine behov jeg også(nærhet, intimitet osv) og høyre hånden klarer dessverre ikke å få dekt alt dette🤪 Anonymkode: c275c...1fc Det var en her som stilte deg spørsmål om det du skriver om å jobbe mye og ha tidkrevende hobby, men det svarte du ikke på. Kanskje du henger deg veldig opp i at utseendet ditt ikke er bra nok, men så er det gjerne dette med at du er veldig opptatt med jobb og hobby som kan være det som får mange til å vegre seg? En som knapt har tid til å møtes, får nok en del damer til å tenke at han er mer ute etter ei å være sammen med i noen fristunder, ikke en dame som han vil investere noe i? For damer generelt er interessert i noe seriøst, og ikke bare å være en løselig partner for en som egentlig ikke har tid. Anonymkode: 708ea...bbc 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #50 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 27.12.2025 den 18.27): Er litt tilbake på appen etter å ha blitt singel og det er jo helt håpløst å holde kontakt med kvinner der inne? Hva er greia? Prøver å holde samtalen gående og vise interesse, men sjeldent gjensidig. Kan ikke huske det var så vanskelig noen år tilbake! Hvorfor matcher dere kvinner hvis dere ikke ønsker å bli bedre kjent? Og nei, jeg skriver ikke om sex annet upassende. Har normal folkeskikk og holder en høflig og til dels flørtene tone, med litt humor(hvis jeg i det hele tatt får svar) Og det komiske er at jeg relativt lett får math der inne, men til ingen nytte. De fleste kvinner der(og sikkert menn) har ganske like profiler, så da blir det jo en del match på en såpass overfladisk plattform hvor man bedømmer mye basert på bilder Mvh mann 42år Anonymkode: c275c...1fc Jeg blir ganske trøtt av de som feks bare vil chatte eller bruker meg som chatte selskap en fredag kveld. Jeg tror på å treffes og at om du chatter i ukesvis med en person, så vil en annen få henne med ut på en øl, og så begynner de å faktisk date, mens du bare er ord på en skjerm, om du forstår. Så match med de som du faktisk vil treffe. Skriv gjerne litt, men så må man invitere med ut. Vær en gentelman, spander på drink og ha en hyggelig første date som om dere bare er venner, og sjekk an om du faktisk ser for deg en fremtid med denne damen. Attraksjon må så klart være gjensidig. Dette skal bare være hyggelig og vennlig og gjerne med litt spice. Ingen dårlig stemning om attraksjonen ikke er der, for det er ikke så lett å finne noen man virkelig liker. Det er som å lete etter en nål i ein høystakk det. Anonymkode: 61a82...5c0 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar #51 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 22.59): Jaja, får bare innse at jeg blir singel resten av livet og må leve i sølibat. Har drevet med nettdating av og på(når jeg har vært singel) siden 2010 og aldri opplevd at det er så vanskelig som nå. Møtte eksen via tinder feks. Jeg jobber mye og har en tidkrevende hobby, så andre måter å møte kvinner på er ikke eksisterende. Som sagt byen er IKKE min arena! Jeg har jo mine behov jeg også(nærhet, intimitet osv) og høyre hånden klarer dessverre ikke å få dekt alt dette🤪 Anonymkode: c275c...1fc OBS, sånn offertenking og negativitet og "jaja nå gir jeg opp" skader egentlig mest deg selv. Så om du greier å se på det med litt senkede skuldre og ikke ta det som et nederlag om ting ikke går, så er du på rett vei. Ta litt lettere på det og slutt å tenk at dating er krise. dating er vanskelig ja men det kan faktisk være hyggelig selv om daten er en bom. Anonymkode: 61a82...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #52 Skrevet 5. januar Jeg installerte Tinder her om dagen fordi jeg skulle se litt på markedet, og jeg registrerte at Tinder har fått mange flere relasjonsmarkører enn den rene hookup app´en den var i begynnelsen. Så de har blitt en litt salig blanding, siden jeg regner med at alle disse spørsmålene fortsatt betyr noe for hvem jeg ser, men det underliggende premisset fortsatt er det samme. Det er litt som de prøver å være en matchmaker app i skjul av å fokusere på utseende og tilgjengelighet. Jeg prøvde å plassere meg i en hookup kategori, men flere av de som kom opp var egentlig interesert i noe seriøst, hvilket betyr at noe er galt i hvordan markørene blir brukt. Jeg syntes det ble litt utydelig hva appen egentlig skal gjøre : den ville hverken fungert for meg som app hvis jeg så etter noe seriøst, eller nå, når jeg bare så etter en ONS Anonymkode: 228a4...3f5
AnonymBruker Skrevet 5. januar #53 Skrevet 5. januar Fjellvann skrev (1 time siden): Hva bruker man ellers om man skal treffe noen om det ikke er Tinder? Hvis man er nyskilt er det utrolig flaut å eksponeres på Tinder for hele nabolaget så snart gubben er kastet ut 😅 Det var kanskje flaut for ti år siden. Er hele nabolaget på Tinder altså? Det er litt spesielt. Anonymkode: 23d01...e1e
AnonymBruker Skrevet 5. januar #54 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det var kanskje flaut for ti år siden. Er hele nabolaget på Tinder altså? Det er litt spesielt. Anonymkode: 23d01...e1e Nei, det er flauere nå. Man er ganske bakpå om man henger på sånne sjekke-apper nå. Du kunne like gjerne gått med hvite tights og skinnende turkis polyester-tunika. Anonymkode: db73b...2d8
AnonymBruker Skrevet 7. januar #55 Skrevet 7. januar TS her Kan nevne at jeg har hatt mer suksess med utenlandske kvinner, eller kvinner med utenlandsk opprinnelse. Feks kvinner fra øst Europa som er godt etablert i Norge(skilt osv) Også hatt mer suksess med kvinner fra Midtøsten og Asia av en eller annen merkelig grunn. Når prater jeg sånn over en 10-15 års periode, da jeg har vært i noen korte forhold i løpet av denne perioden og mye av og på, på tinder. Men som sagt, aldri opplevd at tinder at så vanskelig som nå og har tidligere vært på mange dates (med norske kvinner), som ikke har utviklet seg til noe mer. Så jeg er ikke helt fjern når det kommer til nettdating og hvilke "fremgangsmåter" som fungerer for å møtes. Jeg er kanskje litt for ærlig her nå( spiller ingen rolle da jeg ikke kjenner noen her inne uansett), men av alle kvinner jeg har vært intim med i løpet av mitt seksuelle aktive liv, så har kun 4-5 vært norske, eller hatt norsk etnisk opprinnelse. Så det må jo være noe med meg som ikke er så tiltrekkende hos norske kvinner!? Jeg har også merket det samme den perioden jeg var mye ute på byen. Alltid fått mye blikk fra utenlandske kvinner, også noen ganger fra de som er veldig attraktive. Egentlig litt merkelig, men har sett ett tydelig mønster her hele mitt voksne liv. Jeg kan være litt direkte og har litt strengt utseende, men liker å tulle og tar ikke ting så alt for seriøst heller. Kan trynefaktor ha noe å si her kanskje? Eller har bare norske kvinner andre type krav(som jeg ikke oppfyller)? Detter er ikke for å snakke ned norske kvinner, men føler jeg slipper unna lettere med ting jeg gjør "feil" med utenlandske. Feks hvis jeg gjør noe som ikke er veldig sjarmerende på første date (sier noe dumt, spør for mye osv). Ønsker egentlig å finne ei norsk dame med norske verdier, men ser dårlig ut dessverre basert på erfaringer med dating opp gjennom årene. Anonymkode: c275c...1fc 1
Blåtrå Skrevet 8. januar #56 Skrevet 8. januar Er seriøs på tinder. MENN klarer ikke å holde en samtale over tid, dvs, to-tre dager. ikke tinder det er noe galt med, det er menneskene.
AnonymBruker Skrevet 8. januar #57 Skrevet 8. januar Jeg er kvinne og opplever det samme som deg ts. jeg skriver ganske mye i profilen min, så det er nok å ta av hvis man lurer på noe, men får ingen spørsmål eller flyt i samtalene. Er rett og slett lei av å være den eneste som skriver og viser nysgjerrighet. skal sies at jeg ikke har varsler på telefonen min, så det kan fort gå en dag eller to uten at jeg er inne på appen. Men er det match eller melding svarer jeg alltid Anonymkode: 1a800...64f
AnonymBruker Skrevet 8. januar #58 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er kvinne og opplever det samme som deg ts. jeg skriver ganske mye i profilen min, så det er nok å ta av hvis man lurer på noe, men får ingen spørsmål eller flyt i samtalene. Er rett og slett lei av å være den eneste som skriver og viser nysgjerrighet. skal sies at jeg ikke har varsler på telefonen min, så det kan fort gå en dag eller to uten at jeg er inne på appen. Men er det match eller melding svarer jeg alltid Anonymkode: 1a800...64f Sånn er det for meg også, bare jeg som spør og viser interesse. Veldig demotiverende TS Anonymkode: c275c...1fc
AnonymBruker Skrevet 15. januar #59 Skrevet 15. januar Blåtrå skrev (På 8.1.2026 den 6.57): Er seriøs på tinder. MENN klarer ikke å holde en samtale over tid, dvs, to-tre dager. ikke tinder det er noe galt med, det er menneskene. De ønsker ikke brevvenn vettu. 2-3 dager med teksting er sykt lenge, spesielt mtp hvor mye ghosting som pågår. Anonymkode: c7bc9...8fe
AnonymBruker Skrevet 15. januar #60 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): De ønsker ikke brevvenn vettu. 2-3 dager med teksting er sykt lenge, spesielt mtp hvor mye ghosting som pågår. Anonymkode: c7bc9...8fe Helt enig. Tror det er bare i Norge hvor de vil skriver i evighet. Jeg har skrevet med flere kvinner på Tinder i utlandet og der vil de ofte møtes etter 10 meldinger. Dating kultur i Norge er ødelagt. Anonymkode: fa53f...30f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå