Jeand Skrevet 27. desember 2025 #1 Skrevet 27. desember 2025 Hei. Jeg har treningsklokken «Garmin vivomove trend». I starten hadde jeg utfordringer med at klokken viste lenger antall km enn hva jeg egentlig hadde løpt- så da at jeg hadde den i miles og ikke km. Endret da, men nå har jeg en lang stund hatt utfordringer med at den viser 2.87 km for eksempel på en joggetur som egentlig er 5 km. Noen har har tips til hva jeg kan gjøre?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #2 Skrevet 28. desember 2025 Du kan gå inn og redigere distanse på alle som var feil. Da bør den raskt kalibrere seg. Anonymkode: 4849d...1c2
Jeand Skrevet 28. desember 2025 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan gå inn og redigere distanse på alle som var feil. Da bør den raskt kalibrere seg. Anonymkode: 4849d...1c2 Takk for tips, da skal jeg prøve på det!
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #4 Skrevet 29. desember 2025 Bruker du den ute med GPS, eller inne på tredemølle? Inne kan den ikke skjønne hvor langt du løper, så der må den kalibreres. Ute skal den sjekke GPS for avstander og der bør det være rett. Anonymkode: a6eb1...72d
Jeand Skrevet 29. desember 2025 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker du den ute med GPS, eller inne på tredemølle? Inne kan den ikke skjønne hvor langt du løper, så der må den kalibreres. Ute skal den sjekke GPS for avstander og der bør det være rett. Anonymkode: a6eb1...72d Begge deler. På tredemølle må jeg kalibrere, men ute kobler den ikke til GPS selv om jeg har trykket ja til gps…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #6 Skrevet 31. desember 2025 Da ville jeg sjekket med Garmin, for GPS skal jo fungere Anonymkode: a6eb1...72d
Jeand Skrevet 31. desember 2025 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da ville jeg sjekket med Garmin, for GPS skal jo fungere Anonymkode: a6eb1...72d Bør jeg kontakte Garmin direkte? Eller inom Elkjøp/ Power? Kjøpte den fra komplett..
smilo Skrevet 1. januar #8 Skrevet 1. januar Jeand skrev (16 timer siden): Bør jeg kontakte Garmin direkte? Eller inom Elkjøp/ Power? Kjøpte den fra komplett.. Sjekk supporten til Garmin. De er utrolig behjelpelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå