Gå til innhold

Familie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mammaen min... Mere nå, enn da jeg var yngre ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Maddy
Skrevet

Går veldig godt overens med alle i min familie, men den jeg er aller mest knytta til er moren min da.

Skrevet

søskenbarnet mitt!

Men aller mest barnet mitt

Skrevet

Du har glemt en del alternativer........Jeg kommer best overens med samboeren og barna mine.

Skrevet

Av de som var lista opp som alternativer her er det helt klart brødrene min. Begge to. De er 7 og 10 år yngre enn meg, men vi har alltid hatt et veldig nært forhold.

Blir litt misunnelig på alle som sier de har et så nært forhold til mødrene sine. Hadde det før, men de siste årene har vi vokst mer og mer fra hverandre. Mange har nok mødrene sine som gode forbilder. Jeg for min del bruker mamma som et slags skrekkens eksempel. Jeg skal i alle fall IKKE ta de valg hun har tatt her i livet, for å si det sånn.

Men utover de som var lista opp her kommer jeg definitivt best overens med mannen min og med de to snuppene våre. Det er dem jeg betegner som familien. Resten av familien er så utvanna med steditt og halvdatt at jeg ikke en gang betrakter dem som familie lenger. Jeg har en mor og en far ja, men noen familie er vi ikke.

Gjest Mayamor
Skrevet

Best med søsteren min, men mamma er nå mamma da. ;)

Mayamor

Gjest -eline-
Skrevet

Pappan min og lillesøstra mi... Men jeg kommer generelt sett godt overens med hele familien, og forholdet mellom meg og mamma er mye bedre nå enn det var da jeg var yngre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...