AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 #1 Skrevet 27. desember 2025 Kjøpte dette produktet i gave til kona, men når den kom frem var det ikke fuskepels på innsiden, men bare vanlig tynn fleece. Sendte melding til kundestøtte, som sier at de byttet materiale fordi de hadde fått tilbakemelding om at fuskepels var for varmt - men de har fortsatt ikke oppdatert hverken bildene eller beskrivelsen av produktet. Er dette scam? Har andre kjøpt derfra og vært fornøyd? https://hoodly.no/#shopify-section-template--24276536852813__featured_product_9bx3Ny Anonymkode: 991b9...ddb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 #2 Skrevet 27. desember 2025 Er det samme som Temu dette. Fatter ikke at man ikke sjekker litt mer før man handler på sånne steder! Anonymkode: 255dc...daa 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 #3 Skrevet 27. desember 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er det samme som Temu dette. Fatter ikke at man ikke sjekker litt mer før man handler på sånne steder! Anonymkode: 255dc...daa Jeg fikk en ønskeliste med en URL, så jeg sjekket ikke allverdens nei. Hvordan er dette samme som temu, og hva burde jeg ha sjekket? Anonymkode: 991b9...ddb
Sniff76 Skrevet 27. desember 2025 #4 Skrevet 27. desember 2025 Skjønner forsåvidt at du ikke sjekket ordentlig når du fikk en link av henne. Men dere bør begge lage dere vane med å sjekke nettbutikker på Trustpilot før dere bestiller noe. Hoodly.no har ingen anmeldelser der ennå (da hadde ikke jeg kjøpte noe der). Mens den svenske siden hoodly.se har 4 anmeldelser som alle har score 1. En anmeldelse beskriver akkurat det samme som dere opplevde - teksten viser fuskepels men så er det ikke det allikevel. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #5 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 27.12.2025 den 10.02): Jeg fikk en ønskeliste med en URL, så jeg sjekket ikke allverdens nei. Hvordan er dette samme som temu, og hva burde jeg ha sjekket? Anonymkode: 991b9...ddb Ett google reverse image search, viser det lett at dette er dropshipper dritt. Min nøkkelregel er hvis det er en reklame på Instagram/facebook osv. så er det mest sannsynlig dropshipping. Anonymkode: f528f...d3a 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #6 Skrevet 28. desember 2025 Det samme skjedde med mannen min og meg også.. jeg var litt dum og sjekket ikke så nøye, så sendte jeg link til mannen og ba ham kjøpe en til meg til jul. Sendte melding til Hoodly og fikk samme bullshit svar tilbake, så nå har jeg bedt om å få returnere den, for det er jo falsk reklame.. Så gjorde jeg litt mer research, for jeg har fått opp reklame for samme type teppe fra Freethesheep, og det viser seg at Hoodly bare har tatt bilder fra Freethesheep, og så selger de bare billig ræl som "likner" litt. Så du (og jeg) er definitivt blitt scammet, men jeg krysser fingrene for at jeg kan mase meg til å få pengene tilbake. Anonymkode: 7325a...a8f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #7 Skrevet 28. desember 2025 Min drøm er at folk skal bli litt mer kritiske når de handler slik at de ikke holder skurker med penger. Anonymkode: 732b9...c4c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå