Gå til innhold

Har dere hatt en fin og fredfylt jul?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva har dere gjort og hvem har dere delt den med? 🎄🎄

Anonymkode: 1e74d...b9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familien. Hatt ok jul. Gleder meg til hverdagen igjen. 

Anonymkode: 7ab35...dfb

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, hatt det fint og har fortsatt mange dager med fri. Rolig og avslappet jul, har store barn og er bedt bort på flere middagsbesøk, så slipper å styre sånn med alt. Som jeg gjorde når ungene var små og vi hadde julaften hos oss. Nå er det bare kos.

Anonymkode: ee5b8...0ec

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Noen flere som har lyst å dele? 

Skrevet

Jeg har delt julen med familien min, og mennesker jeg bryr meg om. For meg er det det julen handler om.

• Hjerte 1
Skrevet

Ja 😍 Fin desember - mange treff med venner og familie, julebord og arrangement. Julaften her hjemme. Så familietreff både her og hos familie første og andre dag.

Nå er jula over, og det er litt godt det og. Vi skal nyte to-tre rolige dager hjemme. Så er det litt festligheter og selskap rundt nyttårsaften, før nytt år. 

Anonymkode: 809d8...14c

• Hjerte 1
Skrevet

Absolutt fredfull jul. Har ikke snakket med et menneske og jeg gidder ikke å krangle med meg selv. Fin? Nope. 

Anonymkode: 8b236...169

• Hjerte 1
Skrevet

Vi har hatt besøk av svigerfamilien, og barna er hjemme for julefeiring. Vi har hatt det veldig hyggelig. Gått turer, spilt spill, skravlet, spist god mat, skravlet enda mer og spist enda mer mat. 10 voksne personer har vi vært. 4 har reist hjem nå.

Anonymkode: 98a5a...256

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har feiret med søsken, den ble hyggelig. Koser meg med de få fridagene jeg har nå. Nå starter jobben igjen i morgen, så tiden flyr . Jeg har hatt en fin og fredfull jul

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2025 den 21.47):

Hva har dere gjort og hvem har dere delt den med? 🎄🎄

Kjæresten og våre (ikke felles) barn. Veldig fornøyd.

Anonymkode: 64bb2...04a

• Hjerte 1
Skrevet

Deilig og fredfull, med bare sjakkstudio og julefilmer som selskap 🥰

Anonymkode: 3c9f2...a40

• Hjerte 1
Skrevet

Bare sykdom, drama og mye styr, har nå gjemt meg hjemme for å få litt julefred, jeg er utslitt etter denne jula! 

• Hjerte 6
Skrevet

Veldig koselig og fredelig jul med nærmeste familie. Lave skuldre og nydelig jul på alle måter. 

• Hjerte 1
Skrevet

Fredfull og fin på utsiden. Kaos på innsiden. Tar på med jul når man står i en usynlig livskrise. Men. Jeg beit tenna sammen og arrangerte jul for venner og familie i god tradisjon. SÅ viktig er det. Særlig for barna. Så ja. Og nei. 

Anonymkode: 64b59...5c0

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet

Har alltid hatet jul, og dette er min siste. Neste år drar jeg til hytta alene.

Anonymkode: df3a1...108

• Hjerte 2
Skrevet

Fin? Jepp. Fredfylt? Klinisk umulig med en niese på fem og tvillingnevøer på tre. Jeg ville dog ikke hatt det annerledes 😊

Anonymkode: 7928e...b79

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Både fin og fredfylt, vært med nærmeste familie og i selskap hos onkler og tanter. Et avbrudd i freden var en enkelt hektisk arbeidsdag innklemt mellom fridagene. Men det tåler jeg jo, er forsåvidt godt med litt aktivitet imellom slagene.

Jeg er veldig romantisk til sinns i jula. Ikke sånn kjærlighet-romanse, men sånn at jeg egentlig kunne tenkt meg å hatt ei sånn Jane Austen idyllisk 1800-talls engelsk jul, heftig dekorert med kristtorn og misteltein og christmas pudding, samt en balanse mellom selskap, juleball og masse spaserturer, hest og kjerre-kjøring og "caroling". Men sånt fins jo ikke mer, så det blir med spaserturer, å kle meg i pene skjørt og kjoler og generelt litt talentløs dansing heime, hehe. Kanskje jeg skal prøve å lage en christmas pudding en gang for gøy.

Endret av Koneko
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, vi ble oss 5, meg, mann og 3 barn mellom 8-10.

Rolig julaften, rolige dager i romjulen. Hatt litt besøk. I morgen gleder jeg meg til å få i gang litt rutiner igjen med trening, gå litt turer og mer normalt kosthold.

Nyttårsaften blir det også bare oss med litt god mat og litt stjerneskudd ved midnatt.

Ingen stress eller høye forventninger. Bare to og koselig.

Anonymkode: 707d1...f3e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...