Gå til innhold

Stooor skittentøyskurv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips til noen fine og praktiske? 

60L er vel det største hos Europris, Jysk osv og disse blir fulle med én gang, spesielt nå i kulden hvor man bruker litt tykke gensere. Jeg må vaske mye oftere enn jeg egentlig har behov for, fordi kurvene renner over. Ender ofte med masse skittentøy på gulvet, selv om jeg ikke er en rotete person. Hjelp!

Anonymkode: aa167...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen som har tips til noen fine og praktiske? 

60L er vel det største hos Europris, Jysk osv og disse blir fulle med én gang, spesielt nå i kulden hvor man bruker litt tykke gensere. Jeg må vaske mye oftere enn jeg egentlig har behov for, fordi kurvene renner over. Ender ofte med masse skittentøy på gulvet, selv om jeg ikke er en rotete person. Hjelp!

Bruk klærne dine mer enn bare én gang. Gensere trenger ikke vaskes etter én dags bruk?! 

Og hvordan kan du mene at kurvene er for små? Vaskemaskinen din er vel mindre enn kurvene…

Anonymkode: 51fe1...334

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har du ikke plass til to eller tre smale da, så du kan sortere etter type? Jeg har en til ull/finvask, en til mørkt tøy og en til lyst tøy. Hiver farget sammen med mørkt, men sorterer hver for seg for selve vasken. Funker greit hvis man har plassen.

Anonymkode: a1ecd...741

• Liker 1
Skrevet

Ha flere, så får du sortert. 60 grader, 30 grader, sengetøy, ull osv 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bruk klærne dine mer enn bare én gang. Gensere trenger ikke vaskes etter én dags bruk?! 

Og hvordan kan du mene at kurvene er for små? Vaskemaskinen din er vel mindre enn kurvene…

Anonymkode: 51fe1...334

Jeg har litt overivrige svettekjertler og er ganske mye i aktivitet (barnehage) så gensere må vaskes etter én dag. Tror egentlig du skjønte hva jeg mente, men kurvene er for små i den forstand at de blir fulle etter få dager, og da har jeg fortsatt masse klær igjen i klesskapet. I tillegg er det jo problematisk å få vasket klær til meg selv på hverdager, fordi jeg har barn som ofte har veldig møkkete uteklær, eller har skiftet seg gjennom alle mellomlagsklærne, er tom for rene truser etc som MÅ prioriteres først.

Mymlen skrev (3 timer siden):

Ha flere, så får du sortert. 60 grader, 30 grader, sengetøy, ull osv 

Jeg har flere, men synes det ser lite pent ut med flere skittentøyskurver etter hverandre. Skulle gjerne funnet en løsning som så litt bedre ut.

Skrevet

Glemte å signere med Ts, men siste innlegg var altså fra Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...