Gå til innhold

Flukten fra Bolivia

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett den? Begynte å se, men pga så dårlige skuespiller prestasjoner ga jeg opp. Synd, for det er en interessant historie. 

Anonymkode: 507af...f62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen som har sett den? Begynte å se, men pga så dårlige skuespiller prestasjoner ga jeg opp. Synd, for det er en interessant historie. 

Ikke sett, men har lurt på om den er verdt å se. Obv ikke🤯

Anonymkode: 117be...db8

Skrevet

Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke sett, men har lurt på om den er verdt å se. Obv ikke🤯

Anonymkode: 117be...db8

Nå skal jeg ikke svartmale den for andre altså 😅 Dette er jo kun basert på det jeg ser, folk er jo forskjellige .

Runnah skrev (2 minutter siden):

Bare det at man er respektløse nok til å gjøre dette tilgjengelig i jula bør alene være nok til å ikke se. Klikk dere gjerne inn på søsteras Facebook-profil for hennes tanker om dette.

Det har jeg ikke fått med meg . Har ikke face book 🫣 Hva mener du ? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett den, interessant å se all byråkrati, som jeg antar er noe av det som faktisk stemmer mest. Og hvordan fengslet der nede fungerer. Og hvor avhengig man er av penger, for å ikke være fucked hvis unga dine tuller det til. Mye sjukt. Jeg vet ikke nok om originalhistorien til å vite hva som som stemmer, jeg vet jo at Christina faktisk rømte slik hun gjør i serien. Og Stina rømte jo også. Men om det skjedde slik denne serien sier aner jeg ikke. Madelaine er vel eneste som fortsatt er igjen nå, har ikke hørt noe annet. Men i serien sier de at de fikk 13,5 år, det er jo over 16,5 år siden nå, så vet noen hvorfor hun ikke er ute enda? 

Anonymkode: b0f1a...e46

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har sett den, interessant å se all byråkrati, som jeg antar er noe av det som faktisk stemmer mest. Og hvordan fengslet der nede fungerer. Og hvor avhengig man er av penger, for å ikke være fucked hvis unga dine tuller det til. Mye sjukt. Jeg vet ikke nok om originalhistorien til å vite hva som som stemmer, jeg vet jo at Christina faktisk rømte slik hun gjør i serien. Og Stina rømte jo også. Men om det skjedde slik denne serien sier aner jeg ikke. Madelaine er vel eneste som fortsatt er igjen nå, har ikke hørt noe annet. Men i serien sier de at de fikk 13,5 år, det er jo over 16,5 år siden nå, så vet noen hvorfor hun ikke er ute enda? 

Ikke sikker. Men hun har flere barn og er kanskje etablert der slik at hun ikke lengre vil til Norge?

Skrevet
Linazer skrev (31 minutter siden):

Ikke sikker. Men hun har flere barn og er kanskje etablert der slik at hun ikke lengre vil til Norge?

Etablert i fengsel? Eller er hun ute? Og flere barn i fengsel? Gud bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...