Gå til innhold

Beste Hotel og restauranter i Gøteborg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For par i 30-årene (aka slitne småbarnsforeldre)?

Vil reise bort, og av praktiske årsaker blir det gøteborg i januar/februar. Spa er koselig, men ikke nødvendig. Vi kjører bil.

hva vil dere anbefale av hoteller og restauranter? (Har sjømatallergi, og er ikke fan av indisk) er det noe spesielt dere anbefaler og få med oss eller oppleve? 

Alle tips tas imot med takk:) 

Anonymkode: 171da...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips å få?

Skrevet

Nå er det 10 år siden vi var der. Så har ikke så gode tips. Bodde på hotell Gothia Towers, og fornøyd. Har bodd der før og. 

Anonymkode: b9583...eea

Skrevet

Quality Hotel The Weaver – Göteborg – Hotels.com

Vi var veldig fornøyd med dette hotellet 

Anonymkode: 60aa0...a77

Skrevet

Hvis dere er slitne småbarnsforeldre ville jeg holdt meg langt unna Gothia Towers i alle fall. Utrolig mye kø og folk i den enorme frokostsalen. Masse støy. Skrekk og gru. 

Jeg kan anbefale "Hotel Royal". Sentral beliggenhet. Parkeringshus rett  ved siden av. Nydelig og rolig atmosfære. Og fantastisk frokost. Litt gammeldags hotell, men med god standard. 

Kan anbefale Tavolo. Litt stor restaurant men jeg liker atmosfæren og maten godt.

• Liker 2
Skrevet
Frøken79 skrev (1 minutt siden):

Hvis dere er slitne småbarnsforeldre ville jeg holdt meg langt unna Gothia Towers i alle fall. Utrolig mye kø og folk i den enorme frokostsalen. Masse støy. Skrekk og gru. 

Jeg kan anbefale "Hotel Royal". Sentral beliggenhet. Parkeringshus rett  ved siden av. Nydelig og rolig atmosfære. Og fantastisk frokost. Litt gammeldags hotell, men med god standard. 

Kan anbefale Tavolo. Litt stor restaurant men jeg liker atmosfæren og maten godt.

Hotel Royal kan jeg anbefale også. Utrolig koselig sted. Bodde der sist jeg var i Gøteborg :)

• Liker 2
Skrevet

Hotel Eggers eller Pigalle er veldig hyggelige hoteller, med god frokost og god mat i restauranten også.

Anonymkode: 28430...8ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Anbefaler hotel Post, Pigalle eller Dorsia. Har hørt at hotel Jacyz har fin velvære/spaavdeling, men har ikke vært der selv. Restauranten på Dorsia er bra (fransk) og anbefaler også Tavolo for italiensk. 

Anonymkode: 78d5a...9a8

• Nyttig 1
Skrevet

Anbefaler restauranten Carbon - var der for et par år siden. 

Skrevet

Skjønner ikke at folk tør reise til Sverige, det farligste landet i Europa. Stor sjanse for å bli skutt. 

Anonymkode: 5abf6...689

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skjønner ikke at folk tør reise til Sverige, det farligste landet i Europa. Stor sjanse for å bli skutt. 

Hvor mange turister er skutt der så langt i år? Hvor mange prosent må det være for at du kaller det stor sjanse?

Anonymkode: a599e...b17

Skrevet

Hotell Pigalle, Hotell Flora og Post er alle bra.

kan anbefale Magazzino på Magasingatan, og Ma Cuisine er alltid koselig. 

Anonymkode: 52aeb...d49

• Liker 3
Skrevet
On 12/26/2025 at 5:46 PM, AnonymBruker said:

Hold deg i Norge.. Makan til redsel. 

Anonymkode: b1708...ea3

Skrevet

Tusen takk for mange tips❤️

Skrevet

Hotel Liseberg Grand Curiosa 

Anonymkode: 2891f...e4c

Skrevet

Hotell Pigalle og Hotel Flora er fine, litt annerledes hoteller enn de vanlige kjedehotellene, og maten i restauranten på begge hotellen er bra. 

Anonymkode: ca05d...3e7

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte godt Dorsia da jeg var i Gøteborg for noen år siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...