Gå til innhold

Den lille røde

Gjest Rødtoppen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rødtoppen

Jaja, det er da liv i meg selv om jeg nesten aldri er her inne lenger... Blir ikke tid eller ork rett og slett... Men jeg gir dere en :klem: alle snuppene mine i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

En liten oppdatering fra Fredrikstad. Egentlig så er det ikke så mye å oppdatere da, livet går sin vante gang. Jobber 7,5 timer hver dag sånn mer eller mindre, mye stress, men veldig morsomt!

Ellers er det ganske krevende å bo sammen med svigers da, men det begynner å gå seg til for MIN del i hvert fall. Sambo føler det også på samme måte, tror det faktisk er verst for svigers. De syter og klager veldig til den andre sønnen sin, og det får jo vi høre av han da. Hadde jo vært like greit om de kunne sagt det rett til oss, men den gang ei! :ler: Uansett, det går i hvert fall på et vis, og nå er søknaden om bygging endelig levert til kommunen også! Så nå er det bare å vente spent...

Sambo prøver å slutte å snuse om dagen da, DET er en utfordring både for han og meg. Går jo litt utover humøret hans, men det har gått overraskende bra hittil egentlig. Han har vært helt uten snus i 6 dager nå, i hvert fall så vidt jeg vet! *stolt* Blir jo ikke akkurat billigere å snuse heller nå, skal vel gå opp ca 10 kr boksen i Sverige nå også, så... Hadde vært digg om han klarte å slutte i hvert fall!

Tantebarnet vårt hadde ettårs dag i går da, det var i hvert fall stas. Om ikke for henne så i hvert fall for oss. Sambo tok jo helt av når det kom til å handle gaver, hadde ALDRI trodd at han skulle smelte så totalt i en klesbutikk :overrasket::ler:

Jeg har jobbehelg denna helga da, så jeg begynner å bli trøtt nå omtrent. Mye å gjøre når man er eneste sykepleier på jobb, stadig telefoner osv om dårlige pasienter, folk som ikke finner fram, lurer på hva pasienter skal ha av medisiner osv osv osv. MEN jeg storkoser meg :sjarmor:

Nå skal jeg faktisk ta meg en liten runde her inn og oppdatere meg LITT i hvert fall, så skal jeg slække litt på rommet før jeg legger. Hjemme alene med svigers i kveld (sambo jobber) så da holder jeg meg her inne!!

:klem: og god helg til dere alle snuppene mine!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Rødtoppen

Jeg lever!! Men det er bare så vidt også! Neida, her går livet sin vante gang, men blir ikke så mye nett for tida akkurat...

Vi venter FORTSATT på byggetillatelse fra kommunen, så ting tar tid kan man si. Begynner å bli LITT lei av å bo sammen med svigers... Men vi skal i hvert fall ha fått et svar før vi drar til Thailand - DET nærmer seg i hvert fall nå! :-D :-D

:klem: på dere alle snuppene mine, sorry at jeg er litt fraværende for tida... Alt blir nok bedre når vi får flyttet for oss selv igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennnen. Du skal vite at du er savnet her inne. Håper dere snart kommer i eget hus, og ikke minst at dere får en fin tur. ;)

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Rødtoppen

Jajaja! Da var en drømmetur til Thailand over og vel så det - lengter tilbake igjen ja... :fryser: Ellers har vi nå satt igang med grunnarbeidet for å bygge her - fikk byggetillatelsen dagen før vi dro på ferie :) Snakker om bra timing dah! Så nå er det bare noen måneder til vi er huseiere og bor for oss selv igjen *glis*

Sjekk ellers ut tickeren min, skjer mye på hjemmefronten om dagen kan man si! Hihi! Glede seg! Det neste nå blir vel en liten pode etter bryllup tenker jeg ;) I går ble jeg tante for første gang da, til ei lita jente :tommel: Men nå er det tid for Farmen her, oppdateringer kommer nok jevnligere når vi kommer oss i orden i huset her!

Stor :klem: på dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre fra deg! Mam og pap er i Thailand nå de *knis*

:hoppe: For ticker og husbygging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...