Gjest utlogget nå... Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Før jeg skriver dette innlegget vil jeg bare presisere at jeg vet at det er helt normalt å ha få eller mange sexpartnere... Og jeg er ikke ute etter et svar om at jeg er "normal", men jeg er bare så fryktelig nysgjerrig Finnes det noen statistikker over gjennomsnittlig antall sexpartnere man har hatt i ulike aldere? Jeg har ikke den type vennegjeng hvor det er normalt å prate så mye om dette temaet så jeg blir jo litt nysgjerrig da... Har sett på SSB sine sider men ikke funnet noe... Blir glad for tips altså Er forresten ei jente på 23år
hecuba Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Jeg er ikke prippen eller noe, men kan telle mine på en hånd, og har vel planer om at det skal være sånn så lenge jeg kan kontrollere det. Jeg er 20.
Gjest 2324 Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Jeg har ingen kilde jeg kan linke til nå, men jeg tror jeg har lest at gjennomsnittet ligger på ca 5 partnere i løpet av livet.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Jeg er 40 og kan telle mine på en hånd. Men hadde det vært mitt valg (hadde han blitt) ville jeg ha stoppet ved den ene. En bekjent hadde syv før hun var 19 og en som nå er ment å vare. Det er nok store forskjeller ute og går ja.
Gjest nobilian Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Leste noe morsomt på forskning.no da jeg googlet spørsmålet. Kvinner som oppga antall sexpartnere anonymt i en undersøkelse gjort i USA oppga et høyere tall enn kvinner som trodde de ville kunne knyttes til undersøkelsen. Forskjellene var ikke så store, skal sies, men det er jo pussig at man føler man må lyve når man får slike spørsmål. Er det ikke da lettere å la være å svare? Selv er jeg straks 30, har passert tjuetallet. Angrer de fleste, idiot som jeg er.
Gjest GreenSky Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 Jeg opererer heller med snitt enn antall jeg. Har i snitt hatt 1,4 partnere i året siden jeg ble seksuell aktiv. Tror ikke ssb har slike undersøkelser nei. Kanskje MMI? De er "passe" useriøse til det.
Gjest 1111 Skrevet 5. april 2006 #8 Skrevet 5. april 2006 Jeg er ikke prippen eller noe, men kan telle mine på en hånd, og har vel planer om at det skal være sånn så lenge jeg kan kontrollere det. Jeg er 20. ← Jeg og, bortsett fra at jeg er 18.
Gjest Bellatrix Skrevet 5. april 2006 #12 Skrevet 5. april 2006 Jeg har pult 81 damer. Og det var bare i 2005. ← Interessant. Hadde du reagert om en dame hadde hatt like mange sexpartnere?
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #13 Skrevet 5. april 2006 Interessant. Hadde du reagert om en dame hadde hatt like mange sexpartnere? ← Mange hadde det ihvertfall. Da er hun billig og horete liksom
Gjest Bellatrix Skrevet 5. april 2006 #14 Skrevet 5. april 2006 Mange hadde det ihvertfall. Da er hun billig og horete liksom ← Nettopp.
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #15 Skrevet 5. april 2006 Selv har jeg fire eller fem... *teller* Fire
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #16 Skrevet 5. april 2006 tja, mellom 10 og 15. angrer absolutt ingen, har hatt mye moro og godt, hehehe! nå er det bare en, og det blir det forhåpentligvis resten av livet vi ble forresten sammen da jeg var 20, dvs mellom 10 og 15 til jeg var 20 år. fruktfat
Lemming Skrevet 5. april 2006 #17 Skrevet 5. april 2006 ca 1000! Neida.. 4,4 i året siden jeg ble seksuelt aktiv! (stjeler GreenSky's eksempel og regner heller i snitt)
Johann Skrevet 5. april 2006 #18 Skrevet 5. april 2006 Jeg har pult 81 damer. Og det var bare i 2005. ← Det betyr at du har hatt 1,5 damer per helg i 2005. Ok si at det er sant. Jeg vet ikke helt hva som er problemet ditt, men jeg tror det er at du har problemer med å forplikte deg. Antagelig Rune Rudberg syndromet. Men det å skryte av det bekrefter bare at du har nådd bunn.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 6. april 2006 #20 Skrevet 6. april 2006 Hvis Milah har rett om gjennomsnittet har jeg gjennomsnittet pluss moms.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå