AnonymBruker Skrevet 5. januar #21 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå har broren min intelligenskvotient på rundt 70, så jeg klarer ikke å bli særlig fornærmet for de 15 cm. han måler høyere enn meg fysisk. Anonymkode: 0121f...957 Ikke vær stygg Anonymkode: fce3d...537
AnonymBruker Skrevet 5. januar #22 Skrevet 5. januar Hvordan føles det å være lavere enn din egen lillesøster, eller dine egne sønner?? Altså, er dette seriøst noe noen tenker på? Er da 100 prosent naturlig at menn er høyere enn kvinner 😱😂😂😂😂 Anonymkode: 22306...ecf
AnonymBruker Skrevet 5. januar #23 Skrevet 5. januar Dere menn som har storesøstre, synes dere ikke det er litt flaut å være yngst? Lillebror, uffda 😀 Anonymkode: 0fe73...5d0 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar #24 Skrevet 5. januar Gratulerer, blant alle de totalt korka spørsmåla som er på dette forumet, så ligger du an til palleplass. Er jammen ikke mange år før mennesker er så dumme at de ikke forstår hvordan et hjul fungerer.. Anonymkode: 9c7d6...1ce 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #25 Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå har broren min intelligenskvotient på rundt 70, så jeg klarer ikke å bli særlig fornærmet for de 15 cm. han måler høyere enn meg fysisk. Anonymkode: 0121f...957 Ekkelt svar 🤮 Anonymkode: 22306...ecf
AnonymBruker Skrevet 5. januar #26 Skrevet 5. januar Lillebroren min er høy (190), mørkhåret og sånn helt ok utseendemessig, likevel er han singel på 39.året. Jeg derimot, den LAVE søsteren på 170, er gift på 20.året og har to nydelige tenåringer (han ene er faktisk også høyere enn lillebroren min, jackpot!). Så ja, det er skikkelig ydmykende😁 Anonymkode: 4b3d0...004
AnonymBruker Skrevet 6. januar #27 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 24.12.2025 den 7.50): Hvordan føles det å være lavere enn din egen lillebror? Er det ydmykende? Anonymkode: 9ba20...063 Så merkelig spørsmål. Du må være mann? Anonymkode: 3f857...b46 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar #28 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Lillebroren min er høy (190), mørkhåret og sånn helt ok utseendemessig, likevel er han singel på 39.året. Jeg derimot, den LAVE søsteren på 170, er gift på 20.året og har to nydelige tenåringer (han ene er faktisk også høyere enn lillebroren min, jackpot!). Så ja, det er skikkelig ydmykende😁 Anonymkode: 4b3d0...004 Vil broren din gifte seg og ønsker han seg barn? Å gifte seg var aldri i mine tanker en gang, helt likegyldig og jeg er kvinne. Anonymkode: 3f857...b46
AnonymBruker Skrevet 8. januar #29 Skrevet 8. januar Hehe, lillebror, er det deg? Anonymkode: ae464...700
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå