AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 04:56 #41 Skrevet onsdag kl. 04:56 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje det hadde blitt dere om du la fra deg nynorsk-tullet? bare en tanke…. Anonymkode: 5d472...091 Slik uhøvisk framferd mot det gilde språket Nynorsk høyrer ikke heime nokon stad. Ein skal vere byrg av dette og vise audmjukheit og takksemd i møte med det. Anonymkode: 69fcb...228
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:50 #42 Skrevet onsdag kl. 09:50 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Slik uhøvisk framferd mot det gilde språket Nynorsk høyrer ikke heime nokon stad. Ein skal vere byrg av dette og vise audmjukheit og takksemd i møte med det. Anonymkode: 69fcb...228 Eller bare få vondt i øynene av å se det og i ørene av å lese det inni seg. (Men imponerende at noen holder det ved hevd altså) TS: ikke gi tankene og følelsene oppmerksomhet, du er bedre enn det. Karma er en greie, å være delaktig i å splitte en familie er ikke verdt det. Selvbildet får garantert en trykk når du opplever konsekvensene på nært hold (barn som får virkeligheten revet i filler, eks som hater gørra av deg osv.) og enda verre blir når han gjør akkurat det samme mot deg. Åpenbart ikke en lojal mann med verdier man vil dele. Anonymkode: 2ebe8...94f 1
Nattsvale Skrevet onsdag kl. 09:53 #43 Skrevet onsdag kl. 09:53 Fortsett forholdet og nyt det dere har sammen og den tiden dere får. Man får ikke alt i livet.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 02:40 #44 Skrevet torsdag kl. 02:40 AnonymBruker skrev (På 23.12.2025 den 9.05): Vi har vore vener i mange år. For omlag eit år sidan kyssa han meg - heilt utav det blå. Eg har aldri skjønt eller fått noko forklaring på kvifor. Eg grubla mykje over dette i tida etterpå. Hadde aldri tenkt på han på den måten tidlegare, men det vekte noko i meg. Etterpå har eg prøvd å bryta kontakten. Har ikkje sett han eller hatt kontakt på over 1/2 år då eg heilt tilfeldig trefte han i byen i byrjinga av desember. Han gav meg ein god klem - heldt meg litt lengre og tettare enn han trengde. Han inviterte meg på ein kaffi og bang!! Alle kjenslene kom tilbake sterkare enn nokon gong. Greier ikkje tenkja på anna enn han. Anonymkode: f5bc2...383 Du må jo se han for hva han er. Han er en sjarmør på jakt etter din oppmerksomhet. Han ble ikke gift ved et uhell, ops. Han har lovet hele livet til noen andre enn deg, hvorfor kysse rundt og henge ved, uten å gjøre noe med det? Det er først når du ser han for hva han er, ikke hva du ønsker eller tror han er, at du kan gå videre. Anonymkode: 68f50...a77 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:33 #45 Skrevet fredag kl. 19:33 Du kan komme deg over dette. Var i din situasjon. Han var veldig hyggelig mot meg, mye oppmerksomhet og jeg trodde han likte meg. Det skjedde aldri noe men det tok tid for meg å innse at dette var bortkastet tid. Vi er fortsatt venner i dag men ikke noe mer. Og jeg har det bedre slik. Han hadde dessuten aldri gått fra kona. De har vært gift i hundre år, altså lenge. Anonymkode: c3501...5f4
tvertimot Skrevet fredag kl. 19:37 #46 Skrevet fredag kl. 19:37 Du dyrker dine egne følelser og håpløsheten, er det dette handler om heller enn han. Han er altså bare en figur som ikke har mye med følelseslivet ditt å gjøre. Sier seg selv at han ikke er den rette for deg, er bare du som ikke vil gi slipp på det, fordi som sagt klamrer du deg til de følelsene du har og er redd for å miste dem. At de ikke kan være gode følelser bryr deg mindre, du vil la dem plage deg.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #47 Skrevet 16 timer siden Han vil ha hemmelig elskerinne. Enkelt og gratis. Anonymkode: d073b...1a2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #48 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.12.2025 den 19.22): Kanskje det hadde blitt dere om du la fra deg nynorsk-tullet? bare en tanke…. Anonymkode: 5d472...091 Må du faen meg tga deg sammen 🤮 Anonymkode: e9124...c58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå