AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #1 Skrevet 23. desember 2025 Klarar ikkje å koma over han uansett kor hardt eg prøver. Nokon som har gode råd? Anonymkode: f5bc2...383 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #2 Skrevet 23. desember 2025 Det er jo bare å ta tiden til hjelp, og å holde deg unna, og ikke fôre forelskelsen med digital stalking og fantasier om ham. Prøve å treffe noen andre. Anonymkode: 5974b...e71 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #3 Skrevet 23. desember 2025 hva konkret er det du legger i "uansett hvor hardt jeg prøver" ?? Anonymkode: 4de53...ad8 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #4 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Klarar ikkje å koma over han uansett kor hardt eg prøver. Nokon som har gode råd? Anonymkode: f5bc2...383 Hvorfor må du komme over han i stedet for å prøve å få han? Kanskje det er dere to som er ment for hverandre. Lenge leve kjærligheten ❤️ Anonymkode: 29162...e6a 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #5 Skrevet 23. desember 2025 Vi har vore vener i mange år. For omlag eit år sidan kyssa han meg - heilt utav det blå. Eg har aldri skjønt eller fått noko forklaring på kvifor. Eg grubla mykje over dette i tida etterpå. Hadde aldri tenkt på han på den måten tidlegare, men det vekte noko i meg. Etterpå har eg prøvd å bryta kontakten. Har ikkje sett han eller hatt kontakt på over 1/2 år då eg heilt tilfeldig trefte han i byen i byrjinga av desember. Han gav meg ein god klem - heldt meg litt lengre og tettare enn han trengde. Han inviterte meg på ein kaffi og bang!! Alle kjenslene kom tilbake sterkare enn nokon gong. Greier ikkje tenkja på anna enn han. Anonymkode: f5bc2...383 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #6 Skrevet 23. desember 2025 hvor ofte får du oppmerksomhet fra menn TS? Anonymkode: 4de53...ad8 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #7 Skrevet 23. desember 2025 Jeg vet hvordan du har det, og er av samme sorten selv. 🙈 Når jeg først har falt for noen virker det ikke å kunne gå over uansett hvor hardt jeg prøver. Har hatt noen måneder uten kontakt og da merker jeg det slipper taket litt, men så skal det bare et bittelite tegn til så er jeg nede i kvikksanda igjen. Nå vet jeg av erfaring at her på kg kommer du til å få masse hat fordi du har kastet dine øyne på en gift mann. Jeg vet også at det vil komme råd om å date/treffe andre, men det er fader meg ikke lett. Det vet jeg alt om. Jeg har ingen bedre råd enn å holde avstand så godt det lar seg gjøre, og å håpe at tida er til hjelp. Lev et godt og meningsfylt liv uten å føle at du bare går og venter og venter…. Lykke til. ❤️ Anonymkode: d96eb...63a 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #8 Skrevet 23. desember 2025 Hvis han hadde vært mannen din og han gikk rundt og kysset andre damer, hadde du tenkt at han var en bra mann? Anonymkode: 2b3b6...6b5 6 8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #9 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor må du komme over han i stedet for å prøve å få han? Kanskje det er dere to som er ment for hverandre. Lenge leve kjærligheten ❤️ Anonymkode: 29162...e6a Så du antar at mann og kone ikke elsker hverandre? Gi deg nå. Anonymkode: 95051...3d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #10 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor må du komme over han i stedet for å prøve å få han? Kanskje det er dere to som er ment for hverandre. Lenge leve kjærligheten ❤️ Anonymkode: 29162...e6a Det er kanskje en liten smule egoistisk å knuse en annen familie ved å frata dem sin mann og far bare for å følge sin egen drøm? "Lenge leve kjærligheten", skriver du, men hvorfor risikiere å knuse etablert kjærlighet for å gjøre et usikkert forsøk på å skape ny kjærlighet? Å legge seg etter andres menn kan fort ende med at ingen får noe kjærlighet, men bare svik, vonde følelser og havarert samliv. Det er lov å ta litt hensyn til annet enn seg selv, her i verden. Anonymkode: 6ed91...48a 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #11 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis han hadde vært mannen din og han gikk rundt og kysset andre damer, hadde du tenkt at han var en bra mann? Anonymkode: 2b3b6...6b5 For en del folk det ikke uvanlig med litt nuss og klem når man møter venner og kjente så det trenger ikke bety at det er en dårlig mann. Kanskje snarere tvert i mot, kan hende dette er en særs kjærlig, god og empatisk mann. Anonymkode: 6ed91...48a 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #12 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi har vore vener i mange år. For omlag eit år sidan kyssa han meg - heilt utav det blå. Eg har aldri skjønt eller fått noko forklaring på kvifor. Eg grubla mykje over dette i tida etterpå. Hadde aldri tenkt på han på den måten tidlegare, men det vekte noko i meg. Etterpå har eg prøvd å bryta kontakten. Har ikkje sett han eller hatt kontakt på over 1/2 år då eg heilt tilfeldig trefte han i byen i byrjinga av desember. Han gav meg ein god klem - heldt meg litt lengre og tettare enn han trengde. Han inviterte meg på ein kaffi og bang!! Alle kjenslene kom tilbake sterkare enn nokon gong. Greier ikkje tenkja på anna enn han. Anonymkode: f5bc2...383 Det finnes mange gærninger som elsker å bli lystet over. Som ikke mener en dritt med det selv. Jeg var gift. Vennen gjennom mange år fortalte at han hadde likt meg hele tiden. Jeg valgte han og har aldri angret. (La oss ikke gå dypere inn i at forholdet jeg var i var dårlig). Han elsket en som var gift men ble valgt. Det KAN skje, men er nok unntaket, ikke regelen. Jeg støtter nok helst de som sier at du burde gå videre. Anonymkode: 95b13...4af 1
Hannabanna Skrevet 23. desember 2025 #13 Skrevet 23. desember 2025 De fleste går ikke fra sin partner og selv om de gjør det vil du mest sannsynelig ha problemer med å stole på personen med mindre du er unntaket eller bryter ett veldig dårlig og destruktivt forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #14 Skrevet 23. desember 2025 Hannabanna skrev (15 minutter siden): De fleste går ikke fra sin partner og selv om de gjør det vil du mest sannsynelig ha problemer med å stole på personen med mindre du er unntaket eller bryter ett veldig dårlig og destruktivt forhold. Dette blir litt for svart-hvitt for meg altså. Jeg har nettopp passert 50 og ser stadig flere som skiller lag, som venner, fordi barna er på vei til å bli voksne og de ønsker noe mer enn et forhold som er basert på kun trygghet og vane. Tror dette kan ha med alder og hvor man er i livet å gjøre. Anonymkode: d96eb...63a 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #15 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kanskje en liten smule egoistisk å knuse en annen familie ved å frata dem sin mann og far bare for å følge sin egen drøm? "Lenge leve kjærligheten", skriver du, men hvorfor risikiere å knuse etablert kjærlighet for å gjøre et usikkert forsøk på å skape ny kjærlighet? Å legge seg etter andres menn kan fort ende med at ingen får noe kjærlighet, men bare svik, vonde følelser og havarert samliv. Det er lov å ta litt hensyn til annet enn seg selv, her i verden. Anonymkode: 6ed91...48a I krig og kjærlighet er alt lov. Anonymkode: 67b1b...81c 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #16 Skrevet 23. desember 2025 De følelsene tar slutt en dag, det er garantert. Kan hende det blir på din dødsdag, det får tiden vise. Så er spørsmålet om du vil tenke det var verdt det å hige etter en mann i mange år. Sikker på at du ikke bare slikker egoet hans? Anonymkode: d4c52...0c1 1
Rødstrupa Skrevet 23. desember 2025 #17 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis han hadde vært mannen din og han gikk rundt og kysset andre damer, hadde du tenkt at han var en bra mann? Anonymkode: 2b3b6...6b5 Det er ikke sikkert han gjør det vet du. Ikke vær så spiss og nedlatende…. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #18 Skrevet 23. desember 2025 Enn mann/kvinne som er utro mot partneren sin vil i de aller fleste tilfeller også være utro mot nye partnere! Med enkelte unntak selvfølgelig. Så hvis du vil ha en mann som er utro mot sin partner så kjør på, men ikke kom på KG å klage etter på at han er utro mot deg 😉 Anonymkode: e5385...009 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #19 Skrevet 23. desember 2025 Ikke mat følelsene, ikke nør opp under noe håp om at dette er realistisk. Et forhold som hadde startet på det premisset der ville forøvrig alltid ha et usikkerhetsmoment hengende over seg - at han er villig til å svikte partneren sin for en ny. Du kan aldri vite om han går fra deg neste gang det kommer ei som er villig. Møt andre, dra på singeltreff og dates. Unngå kontakt med denne fyren. Ikke ha vedkommende på sosiale medier. Anonymkode: 2d9c6...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #20 Skrevet 23. desember 2025 Mange her som hevder at bare i noen få enkelttilfeller går ektefeller fra partneren sin, men hva med disse ytterst få? Noen her? Og ble dere lykkelige? Anonymkode: f5bc2...383
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå