AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #1 Skrevet 22. desember 2025 Jeg er en 52 år gammel mann som tar godt vare på meg selv men som har skilt meg for å år siden et halvturbulent forhold på 5 år siden det og et forhold det ikke ble noe av. I begynnelsen var jeg coocky på Tinder lå litt rundt på byen og tinder men jeg ønsker nå noe seriøst. Føler fortiden innhenter meg jobber på en liten jobb klarer ikke å få nye interesser. Tjener mellom1 og 3 mill per år men er nå gått i kjelleren av mangel på ekte venner jeg har nok kontakt med + interesser etc. Jeg er utadventholder meg bra får 2 dater uka med damer jeg er tiltrukket av I det sist året har jeg ønsket å være seriøs men det virker som enten alle damerne er playere eller at de ser jeg ikke er på høyden til tross for gode dater noen har sendt uoppfordret melding gleder meg til neste date men så har alle trukket seg(2 sier de likte meg men traff en annen i løpet av de 2 feriene jeg var på) Kjenner nå etter siste date hvor dama gledet seg så mye til neste date og samtaler at jeg knakk sammen psykisk da det er blitt et mønster. Har kanskje hat 20 dates på 3 år, noen har selvsagt vært interessert i meg men de jeg har likt har ikke jeg likt å det ville være litt slemt å date videre. Det værste er de som bare vil ha liggå litt morro. Skjønner ikke noen gidder det med en 52 år gammel mann. Bør jeg gå i sølibat(Hadde tinder pause fra i sommer) klarer heller ikke å finne min passion til tross for grei økonomi. trener 6 ganger i uken på Sats for å få tiden til å gå samt holde meg unna dårlige kompiser Anonymkode: 7d351...d19
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #2 Skrevet 22. desember 2025 Ts: Er du overvektig? Anonymkode: c395b...88d
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #4 Skrevet 22. desember 2025 +5 kilo for mye, hadde nesten sixpack i sommer men falt ut av kostholdsregime Anonymkode: 7d351...d19
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #5 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Coocky. Anonymkode: bd858...55d Tror ikke det, men har høye krav og får mye dates som tydligvis er over min liga. typiske dama er 8 år yngre god jobb og alt på stell. >Dater de tilsynelatende beste jeg har sjans på Anonymkode: 7d351...d19
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #6 Skrevet 22. desember 2025 Skjønte lite av dette. Hvordan innhenter fortiden deg på jobb? Anonymkode: cf61e...980
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #7 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke det, men har høye krav og får mye dates som tydligvis er over min liga. typiske dama er 8 år yngre god jobb og alt på stell. >Dater de tilsynelatende beste jeg har sjans på Anonymkode: 7d351...d19 Prøver som mange her å redusere krav men blir feil om en ikke er kjenner det bobler (Har som nevnt prøvd men føler det er slemt å date noen bare for å håpe du kanskje kjenner det senere) Anonymkode: 7d351...d19
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #8 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønte lite av dette. Hvordan innhenter fortiden deg på jobb? Anonymkode: cf61e...980 ikke på jobb men ift dating det med jobb/penger er bare tileggsinfo akkurat som treningskapitalen. Jobben min er dritkjedelig, gir penger og trygghet men treffer ingen(Den bare ruller) Anonymkode: 7d351...d19
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #9 Skrevet 22. desember 2025 Du virker overfladisk. Anonymkode: 0d1dd...051 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #10 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du virker overfladisk. Anonymkode: 0d1dd...051 Jepp er nok til tider det hva enn du legger i det, gjør så godt jeg kan for å være en bra mann men sikkert "grunn" Er politisk engasjert men har litt konservative meninger som damer sjelden liker, mange av damene jeg liker er SV damer. Men tror egentlig ikke det er så uvanlig. Anonymkode: 7d351...d19
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #11 Skrevet 23. desember 2025 Jeg er enig med den som skrev at du virker overfladisk, og du bekrefter det også selv i svar til den. Det er også ganske ironisk at du selv har oppført deg som en player over år, og så klager du over at du siste året har møtt kvinnelige playere... Du innrømmer selv å være overfladisk, og da er svaret å jobbe med deg selv. Hvorfor er det ytre og overfladiske så viktig for deg? Hvorfor er det så viktig for deg å date "de beste du kan" (i flertall), hvor du bare nevner ytre faktorer (yngre, pene, god jobb/lønn)? Hvordan kan du bli en mann som tør være dypere i møte med andre mennesker, hvordan kan du gi mer som menneske i relasjoner? Tror du kan ha godt av å snakke med en terapeut om dette en stund. Skal du bli attraktiv som en varig partner, da må du også ha noe varig i deg selv å tilby, og det tilbyr du ikke hvis du er overfladisk. Utfordre deg selv - begynn å jobbe med frivillig arbeid hvor du kommer tett på de som sliter mest, f.eks. Blåkors, Frelsesarmeen. Jobb i tillegg frivillig for Røde Kors hjelpekors eller Norsk Folkehjelp - du har den fysiske formen som trengs til slike oppdrag. Du vil lære mye, du vil måtte utfordre deg selv, du vil måtte være ydmyk i møte med andre, du vil lære å samarbeide med andre om viktigere ting, du vil møte personer fra alle klassesamfunn. Det er enormt utviklende, om du går inn for dette, og du vil måtte utfordre egne holdninger og verdier, hva som er viktig i menneskelige relasjoner, og trolig vil du oppleve at hvilke kvinner du etterhvert tiltrekkes av er kvinner med andre kvaliteter enn det overfladiske du til nå har søkt. Anonymkode: 82387...a03 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #12 Skrevet 23. desember 2025 Du får date ut av Tinder, det er mer enn mange andre gjør (meg inklusiv). Da er resten opp til personligheten og kjemi. Det er lett å finne attraktive på apper, men utseende sier ingenting om personlighetene matcher. Anonymkode: 26cde...87d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #13 Skrevet 23. desember 2025 Tipper damene fant ut at du hadde ligget med noen de kjente, få vil være sammen med en som er kjent for å ligge rundt på byen/tinder. Anonymkode: d0011...882 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #14 Skrevet 25. desember 2025 Til Ts; Starter fornavnet ditt på K? Anonymkode: b6bca...77b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #15 Skrevet 26. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 23.12.2025 den 0.37): +5 kilo for mye, hadde nesten sixpack i sommer men falt ut av kostholdsregime Anonymkode: 7d351...d19 Hvis du nesten hadde sixpack i sommer, og fortsatt trener seks dager i uken, så har du spist særdeles usunt de siste månedene... Og du fremstår ikke som noen som ønsker noe seriøst om du får deg to dater i uka. Da virker det mer som du sveiper på måfå, uten å bry deg om å bli kjent. Anonymkode: fc080...904 1
Sparkling_Pink Skrevet 26. desember 2025 #16 Skrevet 26. desember 2025 Mine råd: Du kan godt gå i sølibat til du har truffet ei dame du blir kjæreste med. Det er og fornuftig å legge inn innsats på å finne og utvikle noen vennskap. Du bruker svært mye tid på treningssenter. Der foreslår jeg å kutte ned tida til tre ganger ukentlig - gjerne få pt på saken for å effektivisere den treninga du faktisk gjør og rett og slett bruke frigitt tid på å teste andre fritidssysler. Du behøver ikke like tingene først, bare teste de: frivillig hos røde kors, begynne og strikke og gå på strikkekafé, melde deg på dansekurs, møte opp og bidra i lokalsamfunnet ditt, melde deg inn i et venstrevridd parti og gå på møter og være villig til å bli utfordret på holdninger, se deg om etter åpne arrangementer som kan virke interessante og passe på å hilse på folk og slå av en prat, det er i de store byene haugevis med arrangementer og foredrag og kurs. Ved å trene litt mindre har du tre kvelder i uka til å gå ut og oppdage verden. Hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #17 Skrevet 26. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 23.12.2025 den 0.25): Jeg er en 52 år gammel mann som tar godt vare på meg selv men som har skilt meg for å år siden et halvturbulent forhold på 5 år siden det og et forhold det ikke ble noe av. I begynnelsen var jeg coocky på Tinder lå litt rundt på byen og tinder men jeg ønsker nå noe seriøst. Føler fortiden innhenter meg jobber på en liten jobb klarer ikke å få nye interesser. Tjener mellom1 og 3 mill per år men er nå gått i kjelleren av mangel på ekte venner jeg har nok kontakt med + interesser etc. Jeg er utadventholder meg bra får 2 dater uka med damer jeg er tiltrukket av I det sist året har jeg ønsket å være seriøs men det virker som enten alle damerne er playere eller at de ser jeg ikke er på høyden til tross for gode dater noen har sendt uoppfordret melding gleder meg til neste date men så har alle trukket seg(2 sier de likte meg men traff en annen i løpet av de 2 feriene jeg var på) Kjenner nå etter siste date hvor dama gledet seg så mye til neste date og samtaler at jeg knakk sammen psykisk da det er blitt et mønster. Har kanskje hat 20 dates på 3 år, noen har selvsagt vært interessert i meg men de jeg har likt har ikke jeg likt å det ville være litt slemt å date videre. Det værste er de som bare vil ha liggå litt morro. Skjønner ikke noen gidder det med en 52 år gammel mann. Bør jeg gå i sølibat(Hadde tinder pause fra i sommer) klarer heller ikke å finne min passion til tross for grei økonomi. trener 6 ganger i uken på Sats for å få tiden til å gå samt holde meg unna dårlige kompiser Anonymkode: 7d351...d19 Hm dette høres ikke helt riktig ut? Anonymkode: b6bca...77b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå