Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (4 timer siden):

Mony talks, så enkelt er de. Enten må du være veldig pen. Eller ha penger, helst begge deler😅

Vi er økonomisk uavhengig, men er ikke det jeg er ute etter å vise, så noe flexing skjer ikke.

Anonymkode: f4234...d3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi er økonomisk uavhengig, men er ikke det jeg er ute etter å vise, så noe flexing skjer ikke.

Vi?

Anonymkode: 0a6cf...d53

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja noen kanskje, men de mange single 25-30 årige kvinner lever nok bra på nav og BB

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er du veldig kjekk da?  Pen? Du er jo over snittet høy men ikke typ høyden modellpene dåner av

Anonymkode: 6a083...d1c

181 cm er snittet per 2025. Ikke at det er viktig.

Anonymkode: d991a...6a1

AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør fokusere mer på personlighet, enn utseende. For det finnes ikke mange modellpene damer, og vil vel tro at svært få av de, ønsker et seriøst forhold med deg. Og det finnes jo flere pene kvinner der ute, og er det ikke sånn, at har hun en flott personlighet, så blir hun enda penere? 

Anonymkode: 99153...890

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ønsker en dame som er aktiv og pen, liksom litt «modellpen», men personligheten er jo selvfølgelig viktigst

Lol. Jeg tror det viktigste for deg er at hun er "modellpen".

Og "aktiv" antar jeg betyr noen som trener regelmessig, gjerne et par ganger i uka? Rart det der, at dere menn aldri er på utkikk etter noen som er aktive i kulturlivet for eksempel. Finnes mange feminine (også "modellpene") damer der.

Anonymkode: 81600...bf2

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (10 timer siden):

Mony talks, så enkelt er de. Enten må du være veldig pen. Eller ha penger, helst begge deler😅

Absolutt ikke. Det aller viktigste er at man har sosial intelligens, utstråling, gode holdninger. At man er en god person. 

Anonymkode: 80067...2ef

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er som regel menn selv som tror penger er det viktigste for damer flest. Det er jo beviselig feil, da hadde ingen vanlige menn hatt dame...

Anonymkode: 23b7f...17d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Selv er jeg 181cm, slank og trent, adoptert fra Sør-Korea og oppvokst i en ressurssterk ordentlig familie og er derfor oppdratt deretter, har en old money/gentlemens klesstil, har høyere utdanning og jobber som revisor samt forvalter en del aksjer, har høy selvtillit, ikke på den måten at jeg er cocky og ufin, men på en god måte. 

Andre gang jeg leser om begrepet "old money" i dag. Er dette en ny fjortis-trend? Jeg mener, "old money" stil kan fort fremstå som skikkelig harry om man er fra en gjennomsnittsfamilie. Noe 90% av oss er. Og nei, du er ikke "old money" bare fordi man kommer fra en ressurssterk familie.

Anonymkode: eac3a...891

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er en mann som er på utkikk etter noe langsiktig, men lurer på om jeg har for høye krav? Sliter med å få meg noen å snakke med/date, men samtidig så må jeg jo være tiltrukket av den jeg skal date. Hva kan jeg gjøre?

Jeg har kun et krav: kvinne og i passelig alder. Likevel får jeg ikke noen date. 

Men så er jeg introvert, halv sjenert og dårlig selvbilde. Så poenget mitt er hva med å prøve forandre personlighet? Bli noe kvinner setter pris på? (Ps: det er vanskelig) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...