AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #1 Skrevet 22. desember 2025 Jeg er en mann som er på utkikk etter noe langsiktig, men lurer på om jeg har for høye krav? Sliter med å få meg noen å snakke med/date, men samtidig så må jeg jo være tiltrukket av den jeg skal date. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: f4234...d3b
Mona123 Skrevet 22. desember 2025 #3 Skrevet 22. desember 2025 Hva slags menn pleier denne type dame å være i forhold med, og er du i samme kategori? 3
RaggyReggie Skrevet 22. desember 2025 #4 Skrevet 22. desember 2025 Å møte dei du datar med nysgjerrigheit og eit ønske om å bli betre kjent trur eg er eit godt utgangspunkt. Ikkje still så høge krav til deg sjølv, må du møte så mange? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #5 Skrevet 22. desember 2025 Handler ikke om hvor mange jeg møter, men mer hvem. For min del er jo selvfølgelig personlighet det viktigste, men utseende spiller jo også en rolle for om man blir tiltrukket av personen. RaggyReggie skrev (7 minutter siden): Å møte dei du datar med nysgjerrigheit og eit ønske om å bli betre kjent trur eg er eit godt utgangspunkt. Ikkje still så høge krav til deg sjølv, må du møte så mange? Anonymkode: f4234...d3b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #6 Skrevet 22. desember 2025 Mona123 skrev (9 minutter siden): Hva slags menn pleier denne type dame å være i forhold med, og er du i samme kategori? Føler de fleste, kall det «modellpene» damer er sammen med kjekke norske menn Anonymkode: f4234...d3b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #7 Skrevet 22. desember 2025 RaggyReggie skrev (11 minutter siden): Kanskje? Kva er krava dine? Ønsker en dame som er aktiv og pen, liksom litt «modellpen», men personligheten er jo selvfølgelig viktigst Anonymkode: f4234...d3b
RaggyReggie Skrevet 22. desember 2025 #8 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Handler ikke om hvor mange jeg møter, men mer hvem. For min del er jo selvfølgelig personlighet det viktigste, men utseende spiller jo også en rolle for om man blir tiltrukket av personen. Anonymkode: f4234...d3b Absolutt! AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler de fleste, kall det «modellpene» damer er sammen med kjekke norske menn Anonymkode: f4234...d3b Er du ein kjekk norsk mann? Om så er jo krava dine greie. Om ikkje må du kanskje senke krava litt og sjå etter “mindre pene” damer. AnonymBruker skrev (1 minutt siden):
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #9 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ønsker en dame som er aktiv og pen, liksom litt «modellpen», men personligheten er jo selvfølgelig viktigst Anonymkode: f4234...d3b Allerede der feiler du. Anonymkode: 23b7f...17d 5 9
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #10 Skrevet 22. desember 2025 Høyde, kroppsbygging, utseende, klesstil, utdanning, selvsikkerhet osv. Mange ting som spiller inn. Du må fortelle mer om deg ts. Anonymkode: 451ea...feb
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #11 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Høyde, kroppsbygging, utseende, klesstil, utdanning, selvsikkerhet osv. Mange ting som spiller inn. Du må fortelle mer om deg ts. Anonymkode: 451ea...feb Selv er jeg 181cm, slank og trent, adoptert fra Sør-Korea og oppvokst i en ressurssterk ordentlig familie og er derfor oppdratt deretter, har en old money/gentlemens klesstil, har høyere utdanning og jobber som revisor samt forvalter en del aksjer, har høy selvtillit, ikke på den måten at jeg er cocky og ufin, men på en god måte. Anonymkode: f4234...d3b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #12 Skrevet 22. desember 2025 Mange blir penere når man blir kjent med dem og faller for personligheten. Kanskje du må gi de du dater en bedre sjanse til å bli ordentlig kjent? Anonymkode: 35da2...fa6 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #13 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange blir penere når man blir kjent med dem og faller for personligheten. Kanskje du må gi de du dater en bedre sjanse til å bli ordentlig kjent? Anonymkode: 35da2...fa6 Dater ingen, og snakker heller ikke med noen nå. Det er problemet, sliter med å få noen å bli kjent med Anonymkode: f4234...d3b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #14 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Selv er jeg 181cm, slank og trent, adoptert fra Sør-Korea og oppvokst i en ressurssterk ordentlig familie og er derfor oppdratt deretter, har en old money/gentlemens klesstil, har høyere utdanning og jobber som revisor samt forvalter en del aksjer, har høy selvtillit, ikke på den måten at jeg er cocky og ufin, men på en god måte. Anonymkode: f4234...d3b Er du veldig kjekk da? Pen? Du er jo over snittet høy men ikke typ høyden modellpene dåner av Anonymkode: 6a083...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #15 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du veldig kjekk da? Pen? Du er jo over snittet høy men ikke typ høyden modellpene dåner av Anonymkode: 6a083...d1c Om jeg er kjekk/pen eller ikke klarer ikke jeg å bestemme selv hehe, men derfor jeg tenker at jeg har for høye krav Anonymkode: f4234...d3b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #16 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om jeg er kjekk/pen eller ikke klarer ikke jeg å bestemme selv hehe, men derfor jeg tenker at jeg har for høye krav Anonymkode: f4234...d3b Hadde du vært modellpen/ kjekk mann tilsvarende modellpene damer hadde du visst det. Utifra andre sin oppførsel mot deg og damer på apper ville gått på date . Så ja muligens for høye krav. Kjenner ett par ekstremt pene menn. De vet de er det., nettopp pga damer sin oppførsel omkring dem. Ikke mye annerledes enn menn omkring modellpen dame du ønsker. Anonymkode: 6a083...d1c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #17 Skrevet 23. desember 2025 Utvid horisonten, det er en hel verden med damer. Dra på ferie alene til eksotiske strøk. Øk inntekten, kjøpekraft hjelper på mange områder. Anonymkode: 14b70...a57 1
piggrokken Skrevet 23. desember 2025 #18 Skrevet 23. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ønsker en dame som er aktiv og pen, liksom litt «modellpen», men personligheten er jo selvfølgelig viktigst Anonymkode: f4234...d3b Anbefaler deg å se filmen "shallow hal" i jula. Du virker litt som Jason Alexander i hovedrollen. Mener ikke noe mobbing med det, btw... Hva har forresten du som kan tiltrekke pene damer? Bruk de positive sidene ved deg, det er nøkkelen her...
Soft mann Skrevet 23. desember 2025 #19 Skrevet 23. desember 2025 Mony talks, så enkelt er de. Enten må du være veldig pen. Eller ha penger, helst begge deler😅 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2025 #20 Skrevet 23. desember 2025 Apper er veldig utseende-fokusert. Jeg har nesten gitt opp der. Tror det er bedre å møte mennesker personlig, da får du førsteinntrykk på en helt annen måte. Bilder «lyver» på godt og vondt. Anonymkode: 22ea1...8c2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå