Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har et behov for å dra på en tidlig ultralyd for å få bekreftet at det er "noe" der rundt uke 7. Er det noen som har noen tips til kliniker som er gode på tidlig ultralyd og som ikke er så langt unna Moss? Vi er nylig flyttet så ikke så kjent i området ❤️

Anonymkode: 26e20...cba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle gyn ser om det er noe liv der eller ikke 

Jeg har alderi vært hos privat gynekolog i moss bare vanelig så vet ikke om det er noen der eller om man da må til Fredrikstad, men selv med privat så får man ikke time på dagen 

Anonymkode: 9a801...020

Skrevet

Har vært hos Cecilie Terkelsen i regi av ivf / Porsgrunn, hun var flink og effektiv :) 

Anonymkode: 33aed...140

Skrevet

Det er Volvat i Moss. Har du ikke googlet? 

Anonymkode: 0a65a...27d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er Volvat i Moss. Har du ikke googlet? 

Anonymkode: 0a65a...27d

Leste du ikke innlegget? TS spør om noen vet om noen som er gode på dette i Moss området, ikke om tilbudet eksisterer der. 

Anonymkode: 8a991...6d5

Skrevet

Det Gule Huset hadde før, vet ikke om de har lengre

Anonymkode: 35bed...a20

Skrevet

Knøttet ultralyd ❤️ 

Anonymkode: 539de...6a6

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde en veldig dårlig erfaring med Knøttet ultralyd i Moss. Tidlig ultralyd uke 7. Så anbefaler absolutt ikke henne. Men ser på google anmeldelser at noen er kjempefornøyd, mens andre har hatt samme veldig negative erfaring som oss.

Anonymkode: f4c6d...fed

Skrevet

Knøttet på vansjøklinikken

Anonymkode: a6d7d...e43

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde en veldig dårlig erfaring med Knøttet ultralyd i Moss. Tidlig ultralyd uke 7. Så anbefaler absolutt ikke henne. Men ser på google anmeldelser at noen er kjempefornøyd, mens andre har hatt samme veldig negative erfaring som oss.

Hva skjedde?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2025 den 21.05):

Hva skjedde?

Hadde en dårlig følelse på graviditeten før vi kom, noe jeg delte ved ankomst. Jeg visste hvor langt jeg var på vei, ca 7 uker, men hun tok veldig lett på det og var bestemt på at jeg ikke var så langt på vei til tross for hva jeg sa, og at det nok ville gå bra, at det bare var for tidlig å se alt. Når jeg stilte litt mer inngående spørsmål var hun avvisende og smått nedlatende, sa til og med noe i duren; "mange av dere tror dere vet så mye." (Dette sa hun etter at jeg hadde delt at det tok flere år med prøverør for å få første barnet, så ikke ukjent territorie for oss). 

Reiste til Oslo (Oslo jordmor og ultralydklinikk) for ny ultralyd uka etter og ble møtt på en helt annen måte. Da slo et lite hjerte, men altfor sakte og jeg mistet noen dager senere. 

Skrevet

Fornøyd med Knøttet her, vært innom i begge svangerskap. Hun er litt spesiell, ja, men dyktig. 

Har også brukt Ingvild Hallberg på Emblaklinikken i Fredrikstad ved flere anledninger, også tidlig ultralyd. Knallflink gynekolog som jeg anbefaler på det varmeste!

Anonymkode: 9c413...cd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.12.2025 den 1.10):

Hadde en dårlig følelse på graviditeten før vi kom, noe jeg delte ved ankomst. Jeg visste hvor langt jeg var på vei, ca 7 uker, men hun tok veldig lett på det og var bestemt på at jeg ikke var så langt på vei til tross for hva jeg sa, og at det nok ville gå bra, at det bare var for tidlig å se alt. Når jeg stilte litt mer inngående spørsmål var hun avvisende og smått nedlatende, sa til og med noe i duren; "mange av dere tror dere vet så mye." (Dette sa hun etter at jeg hadde delt at det tok flere år med prøverør for å få første barnet, så ikke ukjent territorie for oss). 

Reiste til Oslo (Oslo jordmor og ultralydklinikk) for ny ultralyd uka etter og ble møtt på en helt annen måte. Da slo et lite hjerte, men altfor sakte og jeg mistet noen dager senere. 

Huff så trist å høre du mistet!

Høres ut som hun ja. Men jeg svarer bare tilbake med samme mynt så endrer hun seg raskt men skal ikke være slik. Har bedre opplevelser andre steder i form av kommunikasjon. Men hun er dyktig og sjekker absolutt alt på fosteret.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...